You think?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als puntje bij paaltje komt zijn er hier alleen maar bluffers
Ja, die mensen hebben we hier in de RLS SC serieus eerder gehad, trappen we niet meer in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik lees daar dingen![]()
![]()
![]()
wie zit er onder mijn naam zo raar te posten als ik er niet ben
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die mensen hebben we hier in de RLS SC serieus eerder gehad, trappen we niet meer in.
Sorry hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian, kan dit nog even in de OP?
BBQ 25-26 juni 07 Zuigen aan kippevoetjes
BBQ 25-26 juni 07 Zuigen aan kippevoetjes
Ik wil wel dat dit gaat gebeuren eigenlijk. Haks op Remlofs rug en dan proberen bier te voeren. Misschien kunnen we er een race van makenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet? Die ene kan vast wel, dat op z'n rug zitten. Laat die andere dan maar voor wat het is
hahahhaaquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wel dat dit gaat gebeuren eigenlijk. Haks op Remlofs rug en dan proberen bier te voeren. Misschien kunnen we er een race van maken
Je weet de helft nog nietquote:
Geloof me, je zult er van genietenquote:
quote:
Alsof ik zo benquote:
quote:
Vette vingers ftwquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
Servetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hup op de lijst
Ik breng je weer heel thuisquote:
pak van mijn hart, ik vertrouw op jou, de rest stelletje relluhrsquote:
Anders gewoon een paar rollen keukenpapier, is misschien handigerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
Servetten !!!!!!!!!!!!!!!!!!! hup op de lijst
Ik rel nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pak van mijn hart, ik vertrouw op jou, de rest stelletje relluhrs
Allemaal bluf, joh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kan je niet heel thuis brengen, maar ik zorg er wel voor dat je hier geen dingen overkomen die je niet niet wil. Daar sta ik voorquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik ook wel hoor Teun, en ik kan heel goed schelden, schreeuwen kan ik niet met mijn stem maar schelden als een bootwerker, dat schrikt altijd afquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan je niet heel thuis brengen, maar ik zorg er wel voor dat je hier geen dingen overkomen die je niet niet wil. Daar sta ik voor
Daarom, alleen maar keurige, beschaafde mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, waar hebben we het over
Alsof er mongolen komen
Daar ga ik wel vanuit iddquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom, alleen maar keurige, beschaafde mensen.
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Pak aan, haartjes in de scheiding. Aldiedingen.
Wat de hell, ik hoor nergens bij!?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Het schijnt een Rotterdamse eigenschap te zijn.
Hagenezen bluffen, Amsterdammers scheppen op en Rotterdammers overdrijven.
Overdrijven toch, 1 van je specialiteiten.quote:
Eind deze week, begin volgende week gaat er een mailtje uit. Ik hoop dat jij dan ook zo ongeveer weet wat jouw kosten zijn, doe ik dat er gelijk bij voor je. Dan valt er hier in ieder geval niet zo heel veel meer af te rekenenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
Oei het komt wel dichterbij nu, Teun moet er niet wat euro's jou richting op ?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Afijn, waar hebben we het over
Alsof er mongolen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |