Ga je gewoon op de flesjes trappenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb toch betaald, ik zal nog eens een grapje maken![]()
Oehhhquote:
Dat maak ik wel uit, net als het lichtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zullen we dat anders gewoon even niet doen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:55 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEeeeeeee[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga heul niet aan jou pauperdrankje zitten hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag het door mij te veel betaalde bedrag investeren in een biergarantie
quote:
Was dat flesje 50 cent?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het was erop stampen he? Nah ja een matig grapje
Dat magquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik trouwens even aangeven dat ik het erg tof vind dat Heidi toch komt?
Jep, dat vind ik ook wel een soort van jammer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat het nep is dat Piet niets meer laat horen.
Hadden we maar zoiets als Google maps!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah, nu nog een routebeschrijving, weet alleen nog niet waar ik jullie naar toe ga sturen of welke toeristische route ik zal publiceren
Daar zouden jullie nooit opkomen om daar aan te denken als dat er wasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hadden we maar zoiets als Google maps!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is mijn licht, ik betaal ervoor, dus ik maak het uit
Ik heb ook nog watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zouden jullie nooit opkomen om daar aan te denken als dat er was
Trouwens, ik heb vandaag nog wat muziek erop gezet, (na tienen)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, in de tent mag jij het uit doen
Neequote:
kusje op je voorhoofd, ik kom niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat het nep is dat Piet niets meer laat horen.
Pietje, wat doe je!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ik kom niet.
Ik was mijn voorhoofd nooit meer!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
kusje op je voorhoofd, ik kom niet.
Kost Piet een half weekend. Sinds wanneer is hij zo diep gezonken dat hij ook vrije tijd al in "kosten" begint uit te drukkenquote:
plagiaat...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus man, ik heb echt zin in die BBQ
Ga ik heul uit mijn Paasei
Je kunt nog rustig wat eten hoor, duurt nog veertien dagen. Teveel trek is ook niet goed hèquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus man, ik heb echt zin in die BBQ
Ga ik heul uit mijn Paasei
Laat me 's, ik zit me oprecht te verheugenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt nog rustig wat eten hoor, duurt nog veertien dagen. Teveel trek is ook niet goed hè
Jep, heb er ook wel zin in. Als het niks wordt, dan was de voorpret in ieder geval al mooi, zes topics geloof ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat me 's, ik zit me oprecht te verheugen
Nee, dat willen de dames niet, gaat dan ook niet van toepassing zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu Heidi weer komt... is die livestream ook weer game?
Dames? De mensen willen toch de knappe BBQ-boys zien?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat willen de dames niet, gaat dan ook niet van toepassing zijn.
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dames? De mensen willen toch de knappe BBQ-boys zien?
Als jij het zegtquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Op z'n minst 4 knalharde sexy boys. Testosteron enzeaux. Alles.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kan Heidi, de verloren zoon, weer in de OP?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Oh, WJ komt definitief, tenzij hij z'n benen breekt natuurlijk.
Waarschijnlijk mede omdat er nog nooit een meet zo ver van tevoren in de planning stond?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit ff die reeks terug te lezen, hij is leuk. Volgens mij zo ongeveer de langste reeks op Fok! voor een fucking BBQ
Ik denk dat dat wel vaker gebeurt, maar dat het dan meestal niet doorgaat, net zoals dat tien-jarig Fok! feest, mensen haken af.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mede omdat er nog nooit een meet zo ver van tevoren in de planning stond?
Die stuurde ik vanmorgen om 6:30 uur een smsje, ik dacht "Die heeft z'n telefoon toch op stil" maar kreeg per kerende post antwoord. Hoop maar dat ik hem niet wakker heb gemaaktquote:
Ik was een beetje in de war, had bijna as dinsdag bij de slager gestaan op het vlees te bestellenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je kunt nog rustig wat eten hoor, duurt nog veertien dagen. Teveel trek is ook niet goed hè
Dan had het hier zelf naar toe kunnen lopenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een beetje in de war, had bijna as dinsdag bij de slager gestaan op het vlees te bestellen
Alle fokkers zijn knapquote:
Ja en een week spare rib's eten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was een beetje in de war, had bijna as dinsdag bij de slager gestaan op het vlees te bestellen
Jaaaa graag een kaartlezer erbijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
En kan Heidi, de verloren zoon, weer in de OP?
Doet hij met jullie mee rijden? Dat is echt een auto vol "feestje"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaaaa graag een kaartlezer erbijPlus wil ik hem zien
Ohhhhhquote:
Yep !! Dus belanden we niet op Terschellingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doet hij met jullie mee rijden? Dat is echt een auto vol "feestje"
Bel maar even waar jullie eindigenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep !! Dus belanden we niet op Terschelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |