Leugen.quote:
Ik vind dit kabinet persoonlijk centrum-rechts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, dus CDA en SGP zijn opeens niet rechts? Maar dan is dit kabinet dus geen rechts kabinet en staan jullie te juichen om een links kabinet?
Volgens mij was het destijds op de UT ook wel uit peilingen onder studenten gebleken dat het enige relevante verschil met de normale verkiezingsuitslag was dat er iets meer op GL en D66 gestemd werd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou niet al te blind varen op commercieel onderzoek inzake politieke vraagstukken.
Dan ken jij de SGP niet.quote:
Uiteraard, ik plande mijn jaarlijkse kapper, zonnebank en winkelbezoekje vlak voor de meet om mijn werkelijke uiterlijke voorkomen te laten samenvallen met mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ware het niet dat liberalisme vaak geassocieerd wordt met anarchisme, en je daar totaal geen persoon voor bent. Het ligt vaak aan perceptie van anderen, niet zozeer jou me dunkt.
Tenzij je heimelijk in het dagelijks leven wel als langharig ongewassen werkschuw kraker door het leven gaat.
Ik geloof in de basale dingen van de SGP, maar ze draven veel en veel en veel te ver door, en dat is niet rechts te noemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ken jij de SGP niet.
Wannebe rechts stuk stront dat eruit gerechtst wordt door reli-fundi's.
Eens te meer zijn de rechtse partijen te incapabel om links te neutraliseren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dit kabinet persoonlijk centrum-rechts.
Met de invloed van PVV discutabel centrum of zelfs centrum-links.
Uiteraard, ze zitten zelfs in het gedoogakkoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eens te meer zijn de rechtse partijen te incapabel om links te neutraliseren.
Gelukkig lukt het ze andersom wel, kapitalistische klootzakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eens te meer zijn de rechtse partijen te incapabel om links te neutraliseren.
Ja ik snap het ook niet zozeer om eerlijk te zijn, maar zal wel een gevoelige snaar zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, ik plande mijn jaarlijkse kapper, zonnebank en winkelbezoekje vlak voor de meet om mijn werkelijke uiterlijke voorkomen te laten samenvallen met mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago.
Ik snap best als users mij hier als een recalcitrante anarchist beschouwen, maar het anarcho-kapitalisme heeft dan ook veel goede eigenschappen in zich. Ik vind het gewoon prachtig dat iemand die zichzelf toch wel als pragmaticus en progressief beschouwd (du_ke) er zoveel moeite mee doet mijn vermeende groepering aan te vallen, puur omdat ik het cultureel-marxisme gebruik.
Dit werkt werkelijk als een rode lap op een stier, waarbij ik nog steeds niet begrijp waarom.
Zelfs het graaikapitalisme waar users zoals FTS en Arolsen tegenin gaan lopen niet tegen zoveel weerstand op.
Je bent een kleuterquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Dutchnative het volgende:
'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar rechtdoorzee!'
Je snapt nog steeds niet dat du_ke's probleem ligt in je gebruik van een term die niet eens een goede definitie heeft en slechts gebruikt wordt door een stel conservatieve azijnpissers en wat conspiracy-denkers?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, ik plande mijn jaarlijkse kapper, zonnebank en winkelbezoekje vlak voor de meet om mijn werkelijke uiterlijke voorkomen te laten samenvallen met mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago.
Ik snap best als users mij hier als een recalcitrante anarchist beschouwen, maar het anarcho-kapitalisme heeft dan ook veel goede eigenschappen in zich. Ik vind het gewoon prachtig dat iemand die zichzelf toch wel als pragmaticus en progressief beschouwd (du_ke) er zoveel moeite mee doet mijn vermeende groepering aan te vallen, puur omdat ik het cultureel-marxisme gebruik.
Dit werkt werkelijk als een rode lap op een stier, waarbij ik nog steeds niet begrijp waarom.
Zelfs het graaikapitalisme waar users zoals FTS en Arolsen tegenin gaan lopen niet tegen zoveel weerstand op.
Wannabe-trollquote:
Wie zou dit doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie nog haat PM gehad vandaag?
Neuj, ik zag wel dat Mlg zich alweer in dit topic heeft uitgeleefd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie nog haat PM gehad vandaag?
Wat vond je van mijn laatste, toch vrij uitgebreide, beschrijving?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat du_ke's probleem ligt in je gebruik van een term die niet eens een goede definitie heeft en slechts gebruikt wordt door een stel conservatieve azijnpissers en wat conspiracy-denkers?
In Europa?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
He Koos, een of andere docu met Geert Mak nu op tv.
Met name op economisch vlak is de SGP behoorlijk rechts. De partij wil bijvoorbeeld een streep zetten door de meeste vormen van subsidie, aangezien dat volgens de partij geen taak is van de overheid. Rechts in optima forma.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geloof in de basale dingen van de SGP, maar ze draven veel en veel en veel te ver door, en dat is niet rechts te noemen.
Dus nee.
Nee hoor, ik hou wel van je.quote:
* GSbrder mompelt iets met gore vieze cultureel marxistquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
He Koos, een of andere docu met Geert Mak nu op tv.
En nu stil jij. Ander krijg je straf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Dutchnative het volgende:
'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar rechtdoorzee!'
Uiteraard, met die economisch rechtse kant kunnen wij dan ook zaken doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name op economisch vlak is de SGP behoorlijk rechts. De partij wil bijvoorbeeld een streep zetten door de meeste vormen van subsidie, aangezien dat volgens de partij geen taak is van de overheid. Rechts in optima forma.
Dat ze antiliberale standpunten hebben, betekent natuurlijk niet dat de partij niet rechts is.
Dat vind ik liefquote:
Een resultaat van een wilde nacht met Whiskers en Staal, of wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanochtend werd er een tijdje nogal wat haat PM over en weer gestuurd in POL.
Maar de SGP zit niet in de regering, om maar wat te noemen, noch zitten ze op dit forum.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name op economisch vlak is de SGP behoorlijk rechts. De partij wil bijvoorbeeld een streep zetten door de meeste vormen van subsidie, aangezien dat volgens de partij geen taak is van de overheid. Rechts in optima forma.
Dat ze antiliberale standpunten hebben, betekent natuurlijk niet dat de partij niet rechts is.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En nu stil jij. Ander krijg je straf.
Zeikerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm nee. Ik denk dat POL vooral veel oude zeikerds trekt.
Dat is de hele fucking discussie toch niet? We hadden het over het opleidingsniveau van rechts. En SGP'ers zijn bij uitstek laagopgeleide klapmongolen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar de SGP zit niet in de regering, om maar wat te noemen.
Bij mij iig niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat vind ik lief
[..]
Een resultaat van een wilde nacht met Whiskers en Staal, of wat?
Ow, dan moet je toch echt even de PM van mij aan jou doorlezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg enkel huwelijksaanzoeken per PM.
[ afbeelding ]
Bij mij ook niet, maar, de meeste mensen hier op POL zouden dat toch niet doen, in ieder geval, zo schat ik ze niet in.quote:
Het is maar net waar je meer waarde aan hecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, met die economisch rechtse kant kunnen wij dan ook zaken doen
Maar oh, jee, dan is het opeens niet liberaal
Volgens mij had je vanmorgen nog een haatmail ontvangen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg enkel huwelijksaanzoeken per PM.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, het is slechst gespeelde tolerantie alhier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar, de meeste mensen hier op POL zouden dat toch niet doen, in ieder geval, zo schat ik ze niet in.
Mensen die van die dingen sturen zijn teringlijers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar, de meeste mensen hier op POL zouden dat toch niet doen, in ieder geval, zo schat ik ze niet in.
Ben ik daar toch even mooi ingetuindquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is slechst gespeelde tolerantie alhier.
PM?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, dan moet je toch echt even de PM van mij aan jou doorlezen.
Demagogisch RTL4-nieuws: wietgebruik is slecht.
Malle Amsterdammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die van die dingen sturen zijn teringlijers.
Ik vind SGP niet "bij uitstek rechts" dus nee, ben 't alsnog met je oneens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is de hele fucking discussie toch niet? We hadden het over het opleidingsniveau van rechts. En SGP'ers zijn bij uitstek laagopgeleide klapmongolen.
marxisme is allang dood joh....... je verzin een interessant lijkend termpje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het marxisme is, uiteraard in de ogen van hen die de terminologie bepalen, een stroming die het leven van mensen wilt reguleren en structuur wilt geven. Dit gaat gepaard met een bepaalde aversie tegen sterke groepen in de samenleving. Waar het puur economisch marxisme uitgaat van kapitalisme versus proletariaat, gaat dit bij cultureel marxisme verder en wordt elke sterke groep in de samenleving bekritiseerd.
Groepen met veel macht kritisch volgen is normale democratie.. Links, rechts ... iedereen doet hequote:Kortom: alles wat de sterkere, dominante meerderheidscultuur doet en belichaamt, wordt kritisch benaderd.
dat is jouw nonsensbewering dat die mysterieuse stroming ( je bedoelt natuurlijk 'links') dat vind.quote:Zwakkere, niet-dominante minderheden kunnen feitelijk geen kwaad doen
afhankelijk van de situatie kan dit waar zijn.... maar jij bedoelt dat 'links' dat altijd vind...quote:onaangepast gedrag is zelfs goed verklaarbaar, omdat de minderheid dan in opstand komt tegen de onderdrukking van de meerderheidscultuur.
En waarom dan precies? Omdat die mafketels nogal gepassioneerd in god geloven en hun standpunten af laten hangen van de Bijbel? Daar staat ultra-rechts in de VS nota bene om bekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind SGP niet "bij uitstek rechts" dus nee, ben 't alsnog met je oneens.
Neen, religieuze insteek is niet bij uitstek rechts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom dan precies? Omdat die mafketels nogal gepassioneerd in god geloven en hun standpunten af laten hangen van de Bijbel? Daar staat ultra-rechts in de VS nota bene om bekend.
Ik heb ze nooit ontvangenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
Mijn eerste haat DM ontvangen
Zal de tekst maar niet publiceren ivm het Ethi-arrest
Mijn haters begeven zich voornamelijk in NWS. En een deel van hen zijn mij naar verloop van tijd gaan mogen, omdat ik een consequente linkse lastpak benquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat er niet op jou wordt gehaat.
Loopt er een serie DM'er rond ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom is de SGP dan niet erg rechts volgens jou?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, religieuze insteek is niet bij uitstek rechts.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
Blijkbaarquote:
Door de extremiteit van het conservatisme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is de SGP dan niet erg rechts volgens jou?
Iets zegt me dat het Eric The Ripper isquote:
Niente.quote:
Ja, en? De SGP is een rechts-conservatieve partij. En zij streeft op de VVD op beide punten voorbij. Nogmaals, wat wij beschouwen als ultra-rechts, de Reps in de VS, zijn ook oer-conservatief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Door de extremiteit van het conservatisme.
ik denk helemaal niet aan illuminatie.. wat bedoel je daarmee..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef GSbrder het volgende:
Waarom denk je aan illuminatie, bluesdude?
Nou simpel, ik vind dermate extreme denkwijzen geen teken van intelligentie, dus kan 't niet rechts zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? De SGP is een rechts-conservatieve partij. En zij streeft op de VVD op beide punten voorbij. Nogmaals, wat wij beschouwen als ultra-rechts, de Reps in de VS, zijn ook oer-conservatief.
Het is geen samenzwering of geheim genootschap, enkel een bepaald denkkader. Geen bilderberg, geen skulls and bones, gewone mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik denk helemaal niet aan illuminatie.. wat bedoel je daarmee..
erken nou gewoon de feiten....quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou simpel, ik vind dermate extreme denkwijzen geen teken van intelligentie, dus kan 't niet rechts zijn.
De SGP'ers die ik ken die uiten anders rechtse standpunten waar GS zou van gaan blozen. En nee, die brengen ze niet alleen achter de schermen tot uiting. Dan heb ik het over een terugtredende overheid waar de gemiddelde Republikein een harde staaf van krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou simpel, ik vind dermate extreme denkwijzen geen teken van intelligentie, dus kan 't niet rechts zijn.
En nee, GOP is niet te vergelijken met de SGP, totaal niet zelfs.
Zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
erken nou gewoon de feiten....
ook rechtse mensen kunnen een beetje dom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |