En waarom dan precies? Omdat die mafketels nogal gepassioneerd in god geloven en hun standpunten af laten hangen van de Bijbel? Daar staat ultra-rechts in de VS nota bene om bekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind SGP niet "bij uitstek rechts" dus nee, ben 't alsnog met je oneens.
Neen, religieuze insteek is niet bij uitstek rechts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En waarom dan precies? Omdat die mafketels nogal gepassioneerd in god geloven en hun standpunten af laten hangen van de Bijbel? Daar staat ultra-rechts in de VS nota bene om bekend.
Ik heb ze nooit ontvangenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
Mijn eerste haat DM ontvangen
Zal de tekst maar niet publiceren ivm het Ethi-arrest
Mijn haters begeven zich voornamelijk in NWS. En een deel van hen zijn mij naar verloop van tijd gaan mogen, omdat ik een consequente linkse lastpak benquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat er niet op jou wordt gehaat.
Loopt er een serie DM'er rond ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
Waarom is de SGP dan niet erg rechts volgens jou?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen, religieuze insteek is niet bij uitstek rechts.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef Dutchnative het volgende:
Blijkbaarquote:
Door de extremiteit van het conservatisme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is de SGP dan niet erg rechts volgens jou?
Iets zegt me dat het Eric The Ripper isquote:
Niente.quote:
Ja, en? De SGP is een rechts-conservatieve partij. En zij streeft op de VVD op beide punten voorbij. Nogmaals, wat wij beschouwen als ultra-rechts, de Reps in de VS, zijn ook oer-conservatief.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Door de extremiteit van het conservatisme.
ik denk helemaal niet aan illuminatie.. wat bedoel je daarmee..quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef GSbrder het volgende:
Waarom denk je aan illuminatie, bluesdude?
Nou simpel, ik vind dermate extreme denkwijzen geen teken van intelligentie, dus kan 't niet rechts zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en? De SGP is een rechts-conservatieve partij. En zij streeft op de VVD op beide punten voorbij. Nogmaals, wat wij beschouwen als ultra-rechts, de Reps in de VS, zijn ook oer-conservatief.
Het is geen samenzwering of geheim genootschap, enkel een bepaald denkkader. Geen bilderberg, geen skulls and bones, gewone mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik denk helemaal niet aan illuminatie.. wat bedoel je daarmee..
erken nou gewoon de feiten....quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou simpel, ik vind dermate extreme denkwijzen geen teken van intelligentie, dus kan 't niet rechts zijn.
De SGP'ers die ik ken die uiten anders rechtse standpunten waar GS zou van gaan blozen. En nee, die brengen ze niet alleen achter de schermen tot uiting. Dan heb ik het over een terugtredende overheid waar de gemiddelde Republikein een harde staaf van krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou simpel, ik vind dermate extreme denkwijzen geen teken van intelligentie, dus kan 't niet rechts zijn.
En nee, GOP is niet te vergelijken met de SGP, totaal niet zelfs.
Zeker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
erken nou gewoon de feiten....
ook rechtse mensen kunnen een beetje dom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |