En nu stil jij. Ander krijg je straf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Dutchnative het volgende:
'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar rechtdoorzee!'
Uiteraard, met die economisch rechtse kant kunnen wij dan ook zaken doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name op economisch vlak is de SGP behoorlijk rechts. De partij wil bijvoorbeeld een streep zetten door de meeste vormen van subsidie, aangezien dat volgens de partij geen taak is van de overheid. Rechts in optima forma.
Dat ze antiliberale standpunten hebben, betekent natuurlijk niet dat de partij niet rechts is.
Dat vind ik liefquote:
Een resultaat van een wilde nacht met Whiskers en Staal, of wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanochtend werd er een tijdje nogal wat haat PM over en weer gestuurd in POL.
Maar de SGP zit niet in de regering, om maar wat te noemen, noch zitten ze op dit forum.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met name op economisch vlak is de SGP behoorlijk rechts. De partij wil bijvoorbeeld een streep zetten door de meeste vormen van subsidie, aangezien dat volgens de partij geen taak is van de overheid. Rechts in optima forma.
Dat ze antiliberale standpunten hebben, betekent natuurlijk niet dat de partij niet rechts is.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En nu stil jij. Ander krijg je straf.
Zeikerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm nee. Ik denk dat POL vooral veel oude zeikerds trekt.
Dat is de hele fucking discussie toch niet? We hadden het over het opleidingsniveau van rechts. En SGP'ers zijn bij uitstek laagopgeleide klapmongolen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar de SGP zit niet in de regering, om maar wat te noemen.
Bij mij iig niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat vind ik lief
[..]
Een resultaat van een wilde nacht met Whiskers en Staal, of wat?
Ow, dan moet je toch echt even de PM van mij aan jou doorlezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg enkel huwelijksaanzoeken per PM.
[ afbeelding ]
Bij mij ook niet, maar, de meeste mensen hier op POL zouden dat toch niet doen, in ieder geval, zo schat ik ze niet in.quote:
Het is maar net waar je meer waarde aan hecht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, met die economisch rechtse kant kunnen wij dan ook zaken doen
Maar oh, jee, dan is het opeens niet liberaal
Volgens mij had je vanmorgen nog een haatmail ontvangen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef GSbrder het volgende:
Ik krijg enkel huwelijksaanzoeken per PM.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, het is slechst gespeelde tolerantie alhier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar, de meeste mensen hier op POL zouden dat toch niet doen, in ieder geval, zo schat ik ze niet in.
Mensen die van die dingen sturen zijn teringlijers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar, de meeste mensen hier op POL zouden dat toch niet doen, in ieder geval, zo schat ik ze niet in.
Ben ik daar toch even mooi ingetuindquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is slechst gespeelde tolerantie alhier.
PM?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, dan moet je toch echt even de PM van mij aan jou doorlezen.
Demagogisch RTL4-nieuws: wietgebruik is slecht.
Malle Amsterdammerquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die van die dingen sturen zijn teringlijers.
Ik vind SGP niet "bij uitstek rechts" dus nee, ben 't alsnog met je oneens.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is de hele fucking discussie toch niet? We hadden het over het opleidingsniveau van rechts. En SGP'ers zijn bij uitstek laagopgeleide klapmongolen.
marxisme is allang dood joh....... je verzin een interessant lijkend termpje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het marxisme is, uiteraard in de ogen van hen die de terminologie bepalen, een stroming die het leven van mensen wilt reguleren en structuur wilt geven. Dit gaat gepaard met een bepaalde aversie tegen sterke groepen in de samenleving. Waar het puur economisch marxisme uitgaat van kapitalisme versus proletariaat, gaat dit bij cultureel marxisme verder en wordt elke sterke groep in de samenleving bekritiseerd.
Groepen met veel macht kritisch volgen is normale democratie.. Links, rechts ... iedereen doet hequote:Kortom: alles wat de sterkere, dominante meerderheidscultuur doet en belichaamt, wordt kritisch benaderd.
dat is jouw nonsensbewering dat die mysterieuse stroming ( je bedoelt natuurlijk 'links') dat vind.quote:Zwakkere, niet-dominante minderheden kunnen feitelijk geen kwaad doen
afhankelijk van de situatie kan dit waar zijn.... maar jij bedoelt dat 'links' dat altijd vind...quote:onaangepast gedrag is zelfs goed verklaarbaar, omdat de minderheid dan in opstand komt tegen de onderdrukking van de meerderheidscultuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |