Leugen.quote:
Ik vind dit kabinet persoonlijk centrum-rechts.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, dus CDA en SGP zijn opeens niet rechts? Maar dan is dit kabinet dus geen rechts kabinet en staan jullie te juichen om een links kabinet?
Volgens mij was het destijds op de UT ook wel uit peilingen onder studenten gebleken dat het enige relevante verschil met de normale verkiezingsuitslag was dat er iets meer op GL en D66 gestemd werd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou niet al te blind varen op commercieel onderzoek inzake politieke vraagstukken.
Dan ken jij de SGP niet.quote:
Uiteraard, ik plande mijn jaarlijkse kapper, zonnebank en winkelbezoekje vlak voor de meet om mijn werkelijke uiterlijke voorkomen te laten samenvallen met mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ware het niet dat liberalisme vaak geassocieerd wordt met anarchisme, en je daar totaal geen persoon voor bent. Het ligt vaak aan perceptie van anderen, niet zozeer jou me dunkt.
Tenzij je heimelijk in het dagelijks leven wel als langharig ongewassen werkschuw kraker door het leven gaat.
Ik geloof in de basale dingen van de SGP, maar ze draven veel en veel en veel te ver door, en dat is niet rechts te noemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ken jij de SGP niet.
Wannebe rechts stuk stront dat eruit gerechtst wordt door reli-fundi's.
Eens te meer zijn de rechtse partijen te incapabel om links te neutraliseren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dit kabinet persoonlijk centrum-rechts.
Met de invloed van PVV discutabel centrum of zelfs centrum-links.
Uiteraard, ze zitten zelfs in het gedoogakkoord.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eens te meer zijn de rechtse partijen te incapabel om links te neutraliseren.
Gelukkig lukt het ze andersom wel, kapitalistische klootzakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eens te meer zijn de rechtse partijen te incapabel om links te neutraliseren.
Ja ik snap het ook niet zozeer om eerlijk te zijn, maar zal wel een gevoelige snaar zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, ik plande mijn jaarlijkse kapper, zonnebank en winkelbezoekje vlak voor de meet om mijn werkelijke uiterlijke voorkomen te laten samenvallen met mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago.
Ik snap best als users mij hier als een recalcitrante anarchist beschouwen, maar het anarcho-kapitalisme heeft dan ook veel goede eigenschappen in zich. Ik vind het gewoon prachtig dat iemand die zichzelf toch wel als pragmaticus en progressief beschouwd (du_ke) er zoveel moeite mee doet mijn vermeende groepering aan te vallen, puur omdat ik het cultureel-marxisme gebruik.
Dit werkt werkelijk als een rode lap op een stier, waarbij ik nog steeds niet begrijp waarom.
Zelfs het graaikapitalisme waar users zoals FTS en Arolsen tegenin gaan lopen niet tegen zoveel weerstand op.
Je bent een kleuterquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:26 schreef Dutchnative het volgende:
'Ik ben niet links, ik ben niet rechts, maar rechtdoorzee!'
Je snapt nog steeds niet dat du_ke's probleem ligt in je gebruik van een term die niet eens een goede definitie heeft en slechts gebruikt wordt door een stel conservatieve azijnpissers en wat conspiracy-denkers?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, ik plande mijn jaarlijkse kapper, zonnebank en winkelbezoekje vlak voor de meet om mijn werkelijke uiterlijke voorkomen te laten samenvallen met mijn zorgvuldig opgebouwde internetimago.
Ik snap best als users mij hier als een recalcitrante anarchist beschouwen, maar het anarcho-kapitalisme heeft dan ook veel goede eigenschappen in zich. Ik vind het gewoon prachtig dat iemand die zichzelf toch wel als pragmaticus en progressief beschouwd (du_ke) er zoveel moeite mee doet mijn vermeende groepering aan te vallen, puur omdat ik het cultureel-marxisme gebruik.
Dit werkt werkelijk als een rode lap op een stier, waarbij ik nog steeds niet begrijp waarom.
Zelfs het graaikapitalisme waar users zoals FTS en Arolsen tegenin gaan lopen niet tegen zoveel weerstand op.
Wannabe-trollquote:
Wie zou dit doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie nog haat PM gehad vandaag?
Neuj, ik zag wel dat Mlg zich alweer in dit topic heeft uitgeleefd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie nog haat PM gehad vandaag?
Wat vond je van mijn laatste, toch vrij uitgebreide, beschrijving?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet dat du_ke's probleem ligt in je gebruik van een term die niet eens een goede definitie heeft en slechts gebruikt wordt door een stel conservatieve azijnpissers en wat conspiracy-denkers?
In Europa?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
He Koos, een of andere docu met Geert Mak nu op tv.
Met name op economisch vlak is de SGP behoorlijk rechts. De partij wil bijvoorbeeld een streep zetten door de meeste vormen van subsidie, aangezien dat volgens de partij geen taak is van de overheid. Rechts in optima forma.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geloof in de basale dingen van de SGP, maar ze draven veel en veel en veel te ver door, en dat is niet rechts te noemen.
Dus nee.
Nee hoor, ik hou wel van je.quote:
* GSbrder mompelt iets met gore vieze cultureel marxistquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
He Koos, een of andere docu met Geert Mak nu op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |