De hoeveelheid hcg neemt tot de 11e week toe en daarna zal het langzaam minder worden. Vandaar ook dat moeders voor moeders maar tot 16 weken hoeven te plassen, daarna is de hoeveelheid hcg te weinig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:15 schreef octopussy het volgende:
Haha is dat een soort van melding Dementor? Hoe gaat het met Juud?
Mefke, heel veel succes vandaagIk hoop dat je vandaag ECHT kennis mag maken met Tienus. Kan je updates (laten) geven van hoe het gaat?
![]()
Wickie, lastige situatie op werk. Maar ja, ze zullen ook wel weinig keuze hebben gehad. Ik zou inderdaad even goed nagaan wat er van je verwacht wordt als je standby bent, en afspreken dat ze alleen bellen wanneer het ECHT noodzakelijk is. Oja, en zeggen dat wanneer je wel wordt 'opgeroepen' de dag als werkdag geldt en niet als verlofdag
Ik las trouwens ergens dat je in de 10e week de hoogste concentratie HCG in je bloed hebt en dat de kwaaltjes dus waarschijnlijk op z'n ergst zijn. Is dit waar? Ik dacht dat HCG de gehele zwangerschap toeneemt.
heb gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes, behalve vermoeidheid en nu 's nachts slapeloosheid.
Dat gaat toch automagisch tegenwoordig? als het een reeks is. Dacht ik hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wellicht dat Dementor dit topic in de MyAt wil hebben
Succes vandaag Mefke!!! En ook Deepfreeze veel succes bij de eerste echo! Spannend is dat he
Vandaag bij de bedrijfsarts geweest en meteen actie ondernomen, echt fijn.
M'n stoel wordt bijgesteld, evenals mn monitor, en ook de bedrijfsfysio is ingeschakeld, mag er vanmiddag meteen naartoe voor een intake.
Mocht het niet gaan helpen en heb ik over 2 weken nog steeds pijn, dan ga ik 2 uur per dag minder werken.
Ik heb zo'n fijne bedrijfsarts!
Precies! Als er toch íemand continue positief en een bikkel is geweest, dan ben jij het wel! Nu 'mag' jij het lekker even zat zijn! Sterkte vandaag, hopelijk dient ze zichzelf aan en anders alvast veel succes bij de VK morgen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, welnee, ons meisje maakt het spannend.![]()
Maar ik heb even niet zo'n zin om er uitgebreid over te vertellen, na de belachelijke discussie van gisteren over zeuren/klagen. Sommige mensen hebben gewoon weinig inlevingsvermogen en kunnen dan wellicht beter gewoon hun mond dicht houden...
Blijkbaar mag je gedurende je hele zwangerschap positief zijn en iedereen een hart onder de riem steken, maar als je dan na je 40e week gaat klagen, dan ben je opeens een zeikerd en is dat toch vooral niet toegestaan...
Gelukkig waren er ook veel vriendelijke berichten, her en der.![]()
Nou jippie, 41 weken zwanger en nog steeds bovenaan...
Volgens mij ging het er niet om dat er niet geklaagd mag worden na 40 weken maar dat er gejankt wordt om iedere scheet die dwars zit. Niks mis met jezelf af en toe een schop onder je reet geven en niet blijven hangen in het negatieve.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:59 schreef Juud79 het volgende:
@Danic, welnee, ons meisje maakt het spannend.![]()
Maar ik heb even niet zo'n zin om er uitgebreid over te vertellen, na de belachelijke discussie van gisteren over zeuren/klagen. Sommige mensen hebben gewoon weinig inlevingsvermogen en kunnen dan wellicht beter gewoon hun mond dicht houden...
Blijkbaar mag je gedurende je hele zwangerschap positief zijn en iedereen een hart onder de riem steken, maar als je dan na je 40e week gaat klagen, dan ben je opeens een zeikerd en is dat toch vooral niet toegestaan...
Gelukkig waren er ook veel vriendelijke berichten, her en der.![]()
Nou jippie, 41 weken zwanger en nog steeds bovenaan...
Hier sluit ik me volledig bij aan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:12 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd WhateverWhatever, ik kwam je zoontje in een ander topic ook al tegen
![]()
Wat een klein ventje zeg![]()
Kom op meiden, een topic met alleen maar aanmoedigingen voor een ander is toch ook ontzettend saai.
Ik lees graag verhalen hoe anderen het beleven, wat ze makkelijk aan een zwangerschap vinden en wat iemand lastig/vervelend aan een zwangerschap vind.
De een noemt het klagen, de ander noemt het een ervaringsverhaal![]()
En als iemand het "te ver" of "teveel" vind moet daar gewoon wat van gezegd kunnen worden (pff wat een zinsbouw)
Zoveel mensen, zoveel meningen toch.
En men moet dan niet gelijk opvliegen omdat men een beetje tegengas krijgt.
Verschillende meningen maken een forum juist interessant. En of je kan eroverheen lezen als je het er niet mee eens bent of je zegt simpel "nah dat is jouw mening, ik heb een andere".
Dus allemaal![]()
![]()
![]()
en gewoon schrijven wat we kwijt willen
Balen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn, toch stiekem wel een blaasontsteking![]()
/einde zeurmodus
nee joh...er gebeurt echt helemaal niks...van m'n vrouw mag ie komen, maar hij vindt het allemaal bestquote:
Beterschap Take_A_Picture!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn, toch stiekem wel een blaasontsteking![]()
/einde zeurmodus
prosta wattus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Beterschap Take_A_Picture!
Cleany, misschien een keertje prostaglandingesen, kan nog wel eens helpen zeggen ze!
ketsen.quote:
Amen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef octopussy het volgende:
T_A_P, vervelend. krijg je een AB kuurtje?
@zeurdiscussie: de hele discussie vind ik vervelender om te lezen dan alle klaagposts in dit topic. Niemand heeft een verplichting om alle posts te lezen, of om er op te reageren. Geklaag over geklaag is veprutsen van een topic wat volgens mij best goed liep.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:21 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Beterschap Take_A_Picture!
Cleany, misschien een keertje prostaglandingesen, kan nog wel eens helpen zeggen ze!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Noiken! Bij ons hielp t niet, maar mijn vriend is er dan ook niet zo goed in
hihih
(hij leest mee zag ik van de week)
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Amen.
T_A_P![]()
Cleany : je moet je vrouw helpen
Yup! AB kuurtje erin en dan mag het wel weer weg zijn. Ik voel het ook niet als een blaasontsteking, maar het zou wel de pijn 'op' mn schaambot kunnen verklaren... ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef octopussy het volgende:
T_A_P, vervelend. krijg je een AB kuurtje?
@zeurdiscussie: de hele discussie vind ik vervelender om te lezen dan alle klaagposts in dit topic. Niemand heeft een verplichting om alle posts te lezen, of om er op te reageren. Geklaag over geklaag is veprutsen van een topic wat volgens mij best goed liep.
Die eet je he? Voor de duidelijkheid :0quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef cleany het volgende:
we hebben alleen pannenkoeken nog niet geprobeerd, om maar even netjes antwoord te geven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
gehehe ik en mijn rijke fantasie slaan op hol tico
Vorige week was ik ook naar de hap gegaan naar aanleiding van wat vage klachten, en het was volgens de assistente een blaasontsteking. Kuurtje gedaan en vandaag ter controle weer plas gebracht. Assistente wist echter niet wat ze ervan moest maken en nu moet ik morgen een kweek laten maken. Voor mij blijft het ook vaag, want ik had net als jij niet echt de klassieke klachten die bij blaasontsteking horen. Wel een gevoel dat er iets niet helemaal goed is bij de blaas en plasbuis. Nou ja, maandag weten ze in elk geval meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Yup! AB kuurtje erin en dan mag het wel weer weg zijn. Ik voel het ook niet als een blaasontsteking, maar het zou wel de pijn 'op' mn schaambot kunnen verklaren... ofzo
Enne cleany, h&w-ze!
Bij een van mijn vk afspraken vertelde ze dat een blaasontsteking als je zwanger bent heel anders volet dan als je niet zwanger bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige week was ik ook naar de hap gegaan naar aanleiding van wat vage klachten, en het was volgens de assistente een blaasontsteking. Kuurtje gedaan en vandaag ter controle weer plas gebracht. Assistente wist echter niet wat ze ervan moest maken en nu moet ik morgen een kweek laten maken. Voor mij blijft het ook vaag, want ik had net als jij niet echt de klassieke klachten die bij blaasontsteking horen. Wel een gevoel dat er iets niet helemaal goed is bij de blaas en plasbuis. Nou ja, maandag weten ze in elk geval meer.
Nouja ik herken de klachten voor een blaasontsteking aan het pijn doen bij het plassen en dat het altijd heel acuut komt opzetten, van een vreemd gevoel tot helse pijn dat je jankend op het toilet zit (binnen een paar uur).quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige week was ik ook naar de hap gegaan naar aanleiding van wat vage klachten, en het was volgens de assistente een blaasontsteking. Kuurtje gedaan en vandaag ter controle weer plas gebracht. Assistente wist echter niet wat ze ervan moest maken en nu moet ik morgen een kweek laten maken. Voor mij blijft het ook vaag, want ik had net als jij niet echt de klassieke klachten die bij blaasontsteking horen. Wel een gevoel dat er iets niet helemaal goed is bij de blaas en plasbuis. Nou ja, maandag weten ze in elk geval meer.
niets...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Aventura het volgende:
Wat zit er dan in pannenkoeken voor magische stof eiks?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eet je he? Voor de duidelijkheid :0
zou wel wat zijn als het wel gewoon in pannenkoeken zat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
niets...
Maar in sperma zitten prostaglandines. Een hormoon wat de baarmoedermond rijp kan maken. Het spul zit ook in de gel die wordt ingebracht als ze ontsluiting willen opstarten (voor het inleiden).
Ik heb het idee dat pannenkoeken je darmen stimuleren, en dat die prikkeling er voor zorgt dat je net een drukkertje kan krijgen op het bevalvlak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
niets...
Maar in sperma zitten prostaglandines. Een hormoon wat de baarmoedermond rijp kan maken. Het spul zit ook in de gel die wordt ingebracht als ze ontsluiting willen opstarten (voor het inleiden).
Kun je in elk geval ff flink poepen tijdens het persen. En pannenkoekpoep stinkt ook mega.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat pannenkoeken je darmen stimuleren, en dat die prikkeling er voor zorgt dat je net een drukkertje kan krijgen op het bevalvlak.
je zou ook pruimen kunnen eten denk ik.
i know.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je in elk geval ff flink poepen tijdens het persen. En pannenkoekpoep stinkt ook mega.
Mijn jongste pakte mij meteen terug...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i know.![]()
been there, done that, got the stretchmarks
Ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat ik dit morgen ook ongeveer te zien krijgquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Deepfreeze het volgende:
*knip*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*knip*
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Blaasontsteking is niet tof. Ik ben er vanaf sinds de 1e zwangerschap. Toch wel een meevaller.
GGB, ik hoop ook op een mooi plaatje voor jou!
2 blobjes voor TJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kerstkindje in datum, maar Chris was ook 8 dagen te laat. Dus verwacht net 2012 te halen![]()
@KD, jij bent ook een leukerd hoor
bedankten wat een leuk blobbertje
elin was anders ook een kerstkindje <3 (24 december,kerstavond) maar ze besloot 10 dagen later/eenjaar laterte komen maar neiuwejaarskindjes zijn ook leuk!
Ja dat dus. Tj, wat heeeeerlijk voor jullie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
en van harte Timejumper, tís je zo gegund
Jaaaaaaaa!!! eindelijk!! Gefeliciteerd meid!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef mefke79 het volgende:
tienus is er! Precies even zwaar (op de gram af) als zijn broer. Hij was er na een lange aanloop en 5 persweeën om 16.42. We mogen zo naar huis als het goed is.
Juud nog niks zag ik snel, heel veel succes! Naam mag via pm trouwens, de twitteraars hebben em al en hij mag verteld worden. Voor hier is en blijft het tienus.
Joepie Mefke!! Van harte gefeliciteerd met Tienus!! En wat bizar dat hij net zo zwaar is als Driekus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef mefke79 het volgende:
tienus is er! Precies even zwaar (op de gram af) als zijn broer. Hij was er na een lange aanloop en 5 persweeën om 16.42. We mogen zo naar huis als het goed is.
Juud nog niks zag ik snel, heel veel succes! Naam mag via pm trouwens, de twitteraars hebben em al en hij mag verteld worden. Voor hier is en blijft het tienus.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef mefke79 het volgende:
haha is goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Gefeli!
Sonnetje, wil jij evt. ontvangen pm's naar mij doorzetten?
Ik vond t al een vreemde combinatie, maar ach, wie ben ik om wat te vindenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
kom op, het was best grappig.
en She-wolf, ik zal je de echte naam ff pmmen
Mij ook niet ;-)quote:
Wordt je vrouw nog gestript of worden andere pogingen gedaan om de bevalling op gang te brengen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:30 schreef cleany het volgende:
meld! nog steeds geen enkele vooruitgang bij ons...duurt lang
gefeliciteerd Mefke, man en Driekus!![]()
succes Juud, hopelijk lukt het nu wel! 8 dagen te lang...begint toch wel vervelend te worden of niet?
nee, ik denk dat de vk daar helemaal niet aan doet. Tenminste...ze gaat er vandaag heen, maar volgens mij gaan ze het niet doen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef bitterend het volgende:
[..]
Wordt je vrouw nog gestript of worden andere pogingen gedaan om de bevalling op gang te brengen?
ze kan er gewoon om vragen hoor...quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:53 schreef cleany het volgende:
[..]
nee, ik denk dat de vk daar helemaal niet aan doet. Tenminste...ze gaat er vandaag heen, maar volgens mij gaan ze het niet doen.
ze gaat wel vanavond pannenkoeken eten, maar dat is puur toeval
Ik beviel de avond voordat ik zou worden ingeleid, goddank!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Juud79 het volgende:
Inleiden is over het algemeen hel op aarde, omdat je lijf zich wat betreft hormomen en natuurlijke pijnstilling vaak niet snel genoeg kan aanpassen aan het tempo en de hevigheid van de weeen.
Dus dat is veel lastiger wat betreft puffen en ontspannen en de pijn opvangen.
Ik ben ook een enorm voorstander van de natuur zijn gang laten gaan, wil ook geen pijnstilling of iets dergelijks. Maar als je op een gegeven moment lang overtijd loopt ga je wel wat 'makkelijker' denken over hulp.
Maar goed, eerst nog maar een keer strippen en wellicht is daarna vliezen breken in het weekend nog een optie, dat ga ik maar bespreken.
Over het ziekenhuis ga ik nog even niet nadenken....
Maar er is hulp en hulp natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:19 schreef Juud79 het volgende:
Inleiden is over het algemeen hel op aarde, omdat je lijf zich wat betreft hormomen en natuurlijke pijnstilling vaak niet snel genoeg kan aanpassen aan het tempo en de hevigheid van de weeen.
Dus dat is veel lastiger wat betreft puffen en ontspannen en de pijn opvangen.
Ik ben ook een enorm voorstander van de natuur zijn gang laten gaan, wil ook geen pijnstilling of iets dergelijks. Maar als je op een gegeven moment lang overtijd loopt ga je wel wat 'makkelijker' denken over hulp.
Maar goed, eerst nog maar een keer strippen en wellicht is daarna vliezen breken in het weekend nog een optie, dat ga ik maar bespreken.
Over het ziekenhuis ga ik nog even niet nadenken....
Dat schijnt echt enorm vaak voor te komen, zei mijn verloskundige. Net als mensen die een keizersnede krijgen, die beginnen dan ook geregeld de avond ervoor uit zichzelf te bevallen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik beviel de avond voordat ik zou worden ingeleid, goddank!
Dat heb ik potver altijd met de huisartsquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat schijnt echt enorm vaak voor te komen, zei mijn verloskundige. Net als mensen die een keizersnede krijgen, die beginnen dan ook geregeld de avond ervoor uit zichzelf te bevallen.
Alsof je lijf dan denkt, paniek/peeuw, dan doe ik het toch maar zelf...
Ik start alvast de auto..quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:29 schreef Poppedein het volgende:
succes Juud! Hier zorgde de eerste keer strippen dik keer vooral voor wat meer verweking en kwam t na de 2e keer na een aantal uurtjes echt op gang. 6 uur na t strippen lag ik met een heerlijk vers kindje in mijn armen... Hou dat voor ogen!
je had ook al een beginnetje toch Juud? Mijn oudste kwam sort of zelf (quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat schijnt echt enorm vaak voor te komen, zei mijn verloskundige. Net als mensen die een keizersnede krijgen, die beginnen dan ook geregeld de avond ervoor uit zichzelf te bevallen.
haha je zal het maar zien inderdaad!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik wilde geen gepor van onder... Maar toen was ik 41,4 weken en wilde het ziekenhuis me gaan indleiden bij 42,2... Toen ging ik ff janken en de vk bellen, en die heeft toen nog eens aangeboden om toch te strippen, dat lukte natuurlijk makkelijk bij 3 cm.. Ik had eigenlijk bijna meteen al weeen. En toen kon ik door naar het andere ziekenhuis die toen gewoon stelde, als het niet doorzet dan ben jij morgen om 8 uur hier... Nou terug naar huis om de oudste naar opa en oma te brengen en om te eten, maar ik was binnen 2 uur terug en nog geen uur later had ik een kind.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
mag ik ookquote:
Jup, 3cm ontsluiting voor het strippen, dus zowel wij als de VK hadden goede hoop.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je had ook al een beginnetje toch Juud? Mijn oudste kwam sort of zelf () mijn tweede hebben ze twee keer gestript en pas na vliezen breken met 42+1 kwam ie. De jongste kwam ook na wat strip.
Dat vond ik het raarst. Het wilde maar niet beginnen, maar met maar een beetje prikkel schoot de bevaling ook gelijk in de hoogste versnelling en waren ze er zomaar. Of nou ja, een weeeenstorm verderhollen of stilstaan.
stukje herkenbaarheid voor meelezers denk ik..quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef miss-jones25 het volgende:
Vraagje tussendoor even he, waarom vinden vele van jullie het vervelend om de naam te posten hier op t forum ? Ik zie zelf namelijk niet in waarom het niet zou kunnen.
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef Juud79 het volgende:
Het ziekenhuis kan je pas terecht vanaf 41,2 weken, op gesprek met evt actie als het al echt er op lijkt dat het maar iets nodig heeft, maar die ondernemen anders pas vlak voor 42 weken echt actie, tenzij eerder noodzakelijk.
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef miss-jones25 het volgende:
Vraagje tussendoor even he, waarom vinden vele van jullie het vervelend om de naam te posten hier op t forum ? Ik zie zelf namelijk niet in waarom het niet zou kunnen.
Ik moet zeggen dat ik het super vindt hoeveel je energie nog hebt zo ver in je zwangerschap!! ik blijf heel hard hopen dat ik dat ook zal hebben...vooral omdat ik in September weer naar de universiteit moet 4 dagen! en daarnaast nog werken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jup, 3cm ontsluiting voor het strippen, dus zowel wij als de VK hadden goede hoop.
Maar ik doe veelal dingen net op een andere manier dan de rest, zo ook dit verhaal.
Een voorbeeldige zwangerschap, blijkbaar zo goed, dat zowel lijf als kind nog in topconditie zijn er er nog geen einde aan het feest hoeft te komen.![]()
Ben wel benieuwd of alle pijntjes, krampjes en harde buiken van de afgelopen dagen nog hebben bijgedragen aan nog 1 cm ontsluiting erbij.
Zo werkt het hier dus, maar goed om te weten in ieder geval. Ik heb dit verhaal van de week van de assistente vd praktijk gehoord, maar zal het vandaag nog eens checken bij de VK zelf.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).
Ziekenhuis 1 had mooi maling aan die richtlijn en ging echt niet ingrijpen voor de 42 weken, want dat was geen spoed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat klopt niet of zou niet moeten kloppen. De richtlijn is dat een vraag van de zwangere om ingrijpen vanaf 41 weken gehonoreerd wordt. Aldus mijn verloskundige en beide ziekenhuizen waarmee ik contact heb gehad (eentje pas in tweede instantie, maar toch).
idd, en fok staat sowieso vrij hoog bij de zoekresultaten op google altijd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.
En je kind kiest er niet voor dat er allerlei info over hem/haar online staat, tenminste dat is voor ons de reden.
Wij hebben ook nog eens een naam die maar heel weinig voor komt, dus dan is ze al helemaal snel te vinden.
Oke zo had ik er niet eens bij nagedacht. en daar heb je idd een punt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omdat je dan als je bij Google de naam intikt, meteen de hele postgeschiedenis over je zwangerschap en kind eruit rolt.
Thanks, lief van je!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het super vindt hoeveel je energie nog hebt zo ver in je zwangerschap!! ik blijf heel hard hopen dat ik dat ook zal hebben...vooral omdat ik in September weer naar de universiteit moet 4 dagen! en daarnaast nog werken!
Ik denk dat je mentaal ook sterk in moet staanheb daarom bewondering voor hoe je het doet
Dit klinkt wel een beetje eenvoudig: wilskracht, gewoon willen en dan komt het wel goed. Je kunt er, ondanks wilskracht, ook emotioneel heel erg doorheen zitten, en daar kun je met al je wilskracht en fit en gezond zijn echt niet tegenop boksen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Thanks, lief van je!
Het is wilskracht, gewoon doen, maaaarr, je lijf moet ook willen, had ik bekkenklachten gekregen of bijv een hoge bloeddruk, dan kan je nog zo hard willen, maar dan werkt het net even anders.
Ik ben er wel van overtuigd dat ik nog zo fit en gezond ben omdat ik zoveel in beweging ben geweest, goed/gezond gegeten en altijd genoeg geslapen.
Ow en ik doe pas sinds een week een verplicht dutje en niet eens alle dagen, sindsdien ben ik meer brak, ben blij dat ik dat niet eerder ben gaan doen, daar word ik enorm gaar van wakker...
Het gebeurde ons dat iemand in een ander subforum de naam open en bloot neerplempte, terwijl wij besloten hadden dat we dat niet wilden, en alleen een nickname zouden gebruiken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Oke zo had ik er niet eens bij nagedacht. en daar heb je idd een punt.
Bij mij ook niet. Belang van kind staat voorop, en zolang het goed gaat zijn ze er blijkbaar nog niet aan toe. middelste was dus met 42 weken nog niet geboren, maar ze hadden het idee dat ie klem zou komen zitten, vandaar dus wél inleiden. en ik balen, want ik wilde dat écht niet. Gelukkig was het breken van de vliezen genoeg. half negen vliezen door, en dan moest ik binnen een uur weeen hebben, anders infuus. Echt 1 minuut voor half tien een wee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ziekenhuis 1 had mooi maling aan die richtlijn en ging echt niet ingrijpen voor de 42 weken, want dat was geen spoed.
Dat klinkt bemoedigend! Go Juud!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:29 schreef Poppedein het volgende:
succes Juud! Hier zorgde de eerste keer strippen dik keer vooral voor wat meer verweking en kwam t na de 2e keer na een aantal uurtjes echt op gang. 6 uur na t strippen lag ik met een heerlijk vers kindje in mijn armen... Hou dat voor ogen!
Tnx!!quote:
SPOILER: klaagmodusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jup! danic heeft ook eerst pannenkoeken opquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sex helpt toch ook?
Danic heeft dat toch ook gedaanEn een paar uur later begon het?
Dat werkt natuurlijk ook de andere kant op: als je fit en gezond bent blijf je langer in beweging, heb je meer eetlust en slaap je beter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:58 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat ik nog zo fit en gezond ben omdat ik zoveel in beweging ben geweest, goed/gezond gegeten en altijd genoeg geslapen.
Ach nee, hè. Sterkte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat het doorzet Juud!
Wil een mod mij eerst weer uit de lijst halen?
Het is hier foute boel
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:42 schreef clauwheee het volgende:
Ik hoop dat het doorzet Juud!
Wil een mod mij eerst weer uit de lijst halen?
Het is hier foute boel
Omdat ik normaliter een hoge bloeddruk heb en daarvoor medicijnen neem. Nu neem ik geen medicijnen maar houden ze de bd in de gaten. Tot nu toe gaat het prima. Doordat ik er pas op mijn 28ste achterkwam dat ik hoge bloeddruk had, zijn mijn nierfilters iets beschadigd. Door de zwangerschap zouden mijn nieren kunnen beschadigen dus ook de nierfunctie houden ze in de gaten. Tot nu toe gaat dat eigenlijk ook heel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:48 schreef Jipster het volgende:
Fijn dat alles in orde is Aventura! Ik ben het kwijt, waarom moet je misschien blijven en waarom nierfuncties testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |