Miss Jones gefeliciteerd!!
Mefke succes morgen!! Tienus is er bijna!
Juud, nog een paar daagjes voor jou. Ook jij bijna een verse baby in je armen. Ik hoop dat het gewoon uit zichzelf komt nog
Voor de rest eigenlijk alles weer kwijt door het bijlezen van de discussie
Nou dan zal ik maar niet gaan klagen
Nee ik vind zwanger zijn eigenlijk best leuk, al is het deze keer (vanzelfsprekend met zo'n hyper de pieper dreumes) wel een stuk zwaarder dan de vorige keer. Maar ik heb geen ernstige klachten en de slapeloosheid is tot nu toe goed te handelen, en ja het hoort er ook wel een beetje bij de narigheid. Wat niet wegneemt dat je daar een hoop gradaties in hebt en dat je daarin niet voor elkaar in kan oordelen. Iedereen beleeft het anders.
Ik vind wel dat je het jezelf wel moeilijker kan maken dan nodig is. Maar ook klagen zo af en toe moet kunnen, ik klaag ook graag over het weer zo af en toe
Ook ik ga ervan uit weer overtijd te lopen, vorige keer ook gedaan.
Oja hoeveelheid echo's... Loop in het ziekenhuis en krijg inderdaad elke keer een echo. Dat is ook het enige leuke van in het ziekenhuis op controle moeten, voor de rest vind ik het niet prettig en had ik graag al die extra echo's willen inleveren voor iets meer menselijke benadering en wat minder medische machine. Natuurlijk wil ik niet al het ziekenhuis personeel over 1 kam scheren maar ik merk wel duidelijk meer afstandelijkheid en dat je echt medisch wordt bekeken en benaderd.
Het is noodzakelijk en mocht er toch weer iets gebeuren ben ik waarschijnlijk blij omdat ik altijd mag bellen en dat ik helemaal door wordt gelicht. Dat voelt dan ook wel weer geruststellend.
Hoe gaat het hier? Wel ok volgens mij, ik mag volgende week eindelijk weer eens op controle (6 weken niet geweest, ik heb inmiddels een hele waslijst met vragen). Ik heb de groeiecho met 32 weken trouwens.
Plassen gaat moeilijk al de hele zwangerschap, heb het idee mn blaas niet altijd goed te kunnen legen. Iemand daar ervaring mee? Misschien fysio een idee? Ik zie het zelf niet als last, maar wil liever niet iets van blijvende schade of problemen na de hand ermee creeeren.
Voor de rest slaap ik heel erg slecht (gemiddeld 3 a 5 uur per nacht en dat komt niet door die schattige dreumes), maar op de een of andere wonderlijke manier trek ik dat nog aardig.
Ik had vandaag een open mond momentje op werk.
Ik had, samen met de personal assistent van mijn baas die ook de personeelszaken doet, besloten 2 weken vooraf aan mn verlof vakantie op te nemen (dus wel verlof in laten gaan met 36 weken maar stoppen met 34).
Nu heeft onze hoofdontwerper ontslag genomen (vorige maand al) en hebben we waarschijnlijk een nieuw persoon gevonden, maar deze gaat per 1 juli beginnen en zal dan nog helemaal ingewerkt moeten worden, ik zou per eind juli stoppen. Mijn 'vakantie' is niet goedgekeurd omdat ze een beetje in paniek zijn geraakt en graag willen dat ik standby sta voor als het druk is en de nieuwe ontwerper nog niet geheel ingewerkt is.
Ik stond even met open mond. Ik had dit namelijk al maanden geleden aangegeven en toen was het allemaal geen probleem. Anders had ik wel mijn verlof met 34 weken aangevraagd (ik weet dit kan ik nog steeds doen)
Ik vind het opzich niet erg, zolang het gaat gaat. Ik heb wel aangegeven dit wel vervelend te vinden en erg overdonderend (omdat eerder anders was afgesproken). Ook dat ik wel wil bespreken van te voren of het uberhaupt wel nodig is en vooral wil draaien als back-up en geen zware taken wil hebben in de laatste 2 weken (geen stressprojecten en overwerk, dit vorige zwangerschap gedaan dat was niet zo slim uiteindelijk).
Ook aangegeven dat ze realistisch moeten zijn en niet alle hoop op mij moeten leggen, ik ben vervangbaar en misbaar (wat een heerlijk gevoel is dat als je dat durft toe te geven aan jezelf, werkt erg bevrijdend). Er kan ook wat gebeuren en dat ik al veel eerder gedwongen niet meer mag werken (laten we aub hopen van niet natuurlijk).
Sorry voor mijn werk relaas, moest het even ergens kwijt. Jullie zijn slachtoffer geworden
Nu snel naar bed, misschien slaap ik vannacht wel wat beter..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..