abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97842180
Aventura : een termijn echo EN een combinatietest echo?? waarom 2 apart? ik zou het wel leuk vinden hoor...ik snap wel dat elke keer naar het ziekenhuis geen pret is...maar mijn laatste echo is met 11 weken...en dat vind ik zo lang geleden!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97842200
Mijn nichtje is nu ook zwanger van de derde en moet ook via de gyn. Dis ivm 2 heel vroeg geboortes van de andere jongens. Nu zijn er gewoon mensen in onze omgeving die jaloers op der zijn omdat ze bij elke controle een echo krijgt. Mijn nichtje zegt ook al: Liever niet dat ik gewoon via de vlos thuis kan bevallen dan elke keer dit!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:08:54 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97842299
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef bitterend het volgende:
Aventura : een termijn echo EN een combinatietest echo?? waarom 2 apart? ik zou het wel leuk vinden hoor...ik snap wel dat elke keer naar het ziekenhuis geen pret is...maar mijn laatste echo is met 11 weken...en dat vind ik zo lang geleden!
De termijnecho was bij mijn vk. Daar was de apparatuur echter niet geschikt om de combinatietestecho te maken. Daarvoor moesten we naar het echocentrum verbonden aan het zh.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:09:28 #244
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97842330
Bij ons doen ze ook elke controle een echo (België).

Ik snap het wel, we zijn nu al elke keer in 10 min. buiten, snap niet wat we er anders zouden moeten komen doen elke maand.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:10:10 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97842353
Oh en Mefke, ik begreep dat je morgen ingeleid wordt! Fijn voor je dat er eindelijk iets gaat gebeuren! :Y
pi_97842368
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:09 schreef Beregd het volgende:
Bij ons doen ze ook elke controle een echo (België).

Ik snap het wel, we zijn nu al elke keer in 10 min. buiten, snap niet wat we er anders zouden moeten komen doen elke maand.
Hart luisteren? bloeddruk meten?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:10:39 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97842380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef bitterend het volgende:
Wij hadden ook geen echo tussen de 12 en 20 weken. Dat is echt vrij normaal, en veel mensen vinden die periode ook lang en onduidelijk. Zeker omdat je ook mog niet altijd beweging voelt. Zal voor veel vrouwen herkenbaar zijn!
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 16:11:19 #248
5428 crew  miss_sly
pi_97842405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:06 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn nichtje is nu ook zwanger van de derde en moet ook via de gyn. Dis ivm 2 heel vroeg geboortes van de andere jongens. Nu zijn er gewoon mensen in onze omgeving die jaloers op der zijn omdat ze bij elke controle een echo krijgt. Mijn nichtje zegt ook al: Liever niet dat ik gewoon via de vlos thuis kan bevallen dan elke keer dit!!
Natuurlijk is dat naar haar toe niet zo fijntjes, maar van de andere kant heel begrijpelijk van mensen die het met die twee echo's moeten doen. Hoeveel mensen zouden niet heel graag eens een keertje extra spieken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97842426
Aventura zeker weten!! daarom heb ik een extra echo gepland voor het geslachtsbepaling! ook om te kijken of alles nog goed is natuurlijk!

miss...ja inderdaad! het is ook nooit goed he hihi
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 16:14:34 #250
5428 crew  miss_sly
pi_97842534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
Aventura zeker weten!! daarom heb ik een extra echo gepland voor het geslachtsbepaling! ook om te kijken of alles nog goed is natuurlijk!

miss...ja inderdaad! het is ook nooit goed he hihi
Dat inderdaad. Als mensen daar nou eens wat vaker aan zouden willen denken voor ze over een ander oordelen ;)

Wanneer is je geslachtsbepaling? En je gaat niet alsnog naar dr papa?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:16:01 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97842599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
Spannend! Ik vond die periode echt voorbij kruipen. Er gebeurt eigenlijk weinig, in het begin voelde ik nog niet veel, ik was eigenlijk best fit en geen kwaaltjes, nog geen last van buik die in de weg zat, ik wist nog niet wat het geslacht zou zijn. Nog veel te vroeg (vond ik) om al veel te winkelen. Al wel lang genoeg zwanger om bepaalde dingen te missen (drank, mijn favoriete eten, etc.)kortom echt net niks allemaal.
pi_97842695
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat naar haar toe niet zo fijntjes, maar van de andere kant heel begrijpelijk van mensen die het met die twee echo's moeten doen. Hoeveel mensen zouden niet heel graag eens een keertje extra spieken?
Ja keertje extra kijken is altijd leuk. Maar dat je jaloers bent omdat zij elke keer mag vind ik heel anders.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator dinsdag 7 juni 2011 @ 16:20:18 #253
5428 crew  miss_sly
pi_97842774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ja keertje extra kijken is altijd leuk. Maar dat je jaloers bent omdat zij elke keer mag vind ik heel anders.
Je hebt natuurlijk jaloers en jaloers. Ik denk dat er niemand is die denkt of zegt; ik wil ruilen, dan krijg ik tenminste die echo's en dan neem ik de problemen maar op de koop toe.

Dat bedoel ik dus met niet te erg oordelen, en zeker niet zo ongenuanceerd.
pi_97842783
miss 16 juni mogen we spieken! dr papa is in Osdorp, we gaan hier vlakbij in dezelfde praktijk die ook mijn 2 eerdere echo's heeft gedaan!

het kruipt idd voorbij! ik doe heeeeel klein beetje shoppen en lezen over bepaalde dingen maar wil niet teveel doen! straks ben ik al klaar en moet ik zo lang nog :')
en ik moet zeggen dat ik wijn, gerookte zalm en sushi heel erg mis op dit moment :@
pi_97842888
dat van t nichtje klinkt meer verontschuldigend, ik zou ook graag elke keer willen kijken hoor.

In NL is het slecht geregeld wbt controles e.d. in amerika krijg je wekelijks echo's.

een echo tussen de 10 en 20 weken zou geen overbodige luxe zijn imho.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:23:51 #256
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97842909
Jipster Ik leg het morgen wanneer uk thuis ben vanuit pc even uit :)

Innepin goed dat je met nu bekkenklachten al gelijk aan de slag gaat, zo kun je erger wellicht zoveel mogelijk voorkomen!

Sanne hoop dat alles ok met je is !

En verder de discussie , Ik hoop dat er gewoon respect kan zijn voor zij die wat zwarter denken.
Ik heb dagen gedacht en plannen bedacht om t kindje dat in mijn buik groeit weg te krijgen.. Ik vind dat zo erg dat Ik zo dacht .. Nu worden de donkere donderwolken weer langzaam lichter. En Ben Ik dankbaar met ons verrassingsei O+ dankbaar dat mijn moeder die parkinsons heeft en waarschijnlijk Zeker alzheimrr dit nog mee kan maken redelijk bewust. Maar toch vind Ik het nog erg moeilijk en eng om te genieten. En ja Ik hoop dan toch ook daar wel begrip voor kan zijn.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_97842935
Wat is eigenlijk de reden dat we in NL zo zuinig zijn met echo's?
In Frankrijk heb je ook 2x zoveel...

komt het omdat het duur is? of vinden ze het niet nodig?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:25:20 #258
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97842965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef Jose81 het volgende:
Oh, vergeet ik te reageren op Time Jumper: jullie kregen toch vandaag na half 5 de uitslag van de vlokkentest (of was het nou de combinatietest)?? Ik duim voor jullie!! ^O^ :*
Goh wat lief en knap dat je daaraan denkt en nog weet tussen al deze posters :* ;)
Maar morgen krijgen we de uitslag van die vruchtwaterpunctie.
Ben nu al zenuwachtig aan het worden, oh jee, dat is klagen :6 _O-

En ik weet nu al dat ik meer een mama-ikbeneraluit-mama ben dan een zwanger-mama :9 Ik vind zwanger zijn ook helemaal niet leuk :6 :+ En eigenlijk heb ik geeneens zware "klachten" :+
Maar ja wat mot dat mot he ;) :9 :P
Rayen 2½ jaar!
pi_97843057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:25 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Goh wat lief en knap dat je daaraan denkt en nog weet tussen al deze posters :* ;)
Maar morgen krijgen we de uitslag van die vruchtwaterpunctie.
Ben nu al zenuwachtig aan het worden, oh jee, dat is klagen :6 _O-

Ik heb 3 pagina's geleden hierover gereageerd he muts :6

:*
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:28:05 #260
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_97843083
Het verschilt in NL ook of je VK een eigen echoapparaat heeft. Wij moeten naar een extern bureau, en dan worden alleen die van 12 en 20 vergoed. Extra echo's om medische redenen gebeuren in het ziekenhuis.
Alleen als je eigen VK een echoapparaat heeft, kunnen ze makkelijker spieken, net zoals bij de gyn..
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:31:43 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97843260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:27 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik heb 3 pagina's geleden hierover gereageerd he muts :6

:*
Ja komt door mijn zwangerschap, dan vergeet je dingen :6 _O- :+
Whahahahaa

Nou ik vind ook dat als je een "normale" zwangerschap heb dat je dan verdomd weinig echo's krijgt zeg.
Je zou het haast overwegen om gezamelijk met dit forum zo'n apparaat te kopen 8)7
Kunnen we lekker echooen wanneer we willen :P
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:39:24 #262
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97843634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Het verschilt in NL ook of je VK een eigen echoapparaat heeft. Wij moeten naar een extern bureau, en dan worden alleen die van 12 en 20 vergoed. Extra echo's om medische redenen gebeuren in het ziekenhuis.
Alleen als je eigen VK een echoapparaat heeft, kunnen ze makkelijker spieken, net zoals bij de gyn..
Bij mij hadden ze een eigen apparaat maar desondanks alleen bij 9wkn een termijnecho op de praktijk zelf. Omdat ik met uitdroging in het ziekenhuis lag en later mijn buik te klein was heb ik er nog twee extra gehad maar anders was het bij mij ook bij twee echo's gebleven.

Mefke ik lees nergens terug dat je morgen ingeleid wordt maar wellicht dat men dat via andere kanalen weet. Zet hem op morgen :* . Je eigenste Tienus komt er gewoon echt aan nu!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:49:58 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97844170
Ik heb een echo gehad met bijna 7 weken omdat Ik bloeding heb gehad en niet Zeker was hoever ivm pil.
Een echo met 10 wk bij de vk. Eentje 2 dagen ervoor bij de gyn extra omdat D. Erbij was :) was een "cadeautje"
En eentje hier op 4e dag van opname van de vk aan bed om dat ze dacht dat Ik dat wel even kon gebruiken. Verder weet Ik niet omdat Ik nog niet weet of Ik terug ga naar de vk. ( wordt dan sowieso een ander) of hier in het zkh blijf. :) iig 11 juli GUO :)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:16:57 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97845360
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Bij mij hadden ze een eigen apparaat maar desondanks alleen bij 9wkn een termijnecho op de praktijk zelf. Omdat ik met uitdroging in het ziekenhuis lag en later mijn buik te klein was heb ik er nog twee extra gehad maar anders was het bij mij ook bij twee echo's gebleven.

Mefke ik lees nergens terug dat je morgen ingeleid wordt maar wellicht dat men dat via andere kanalen weet. Zet hem op morgen :* . Je eigenste Tienus komt er gewoon echt aan nu!
Dito, mijn verloskundigen hadden ook een eigen apparaat, maar deden alleen de termijn-, groei-, en liggingsecho's. Om SEO's te mogen doen moet er ook een aparte bevoegdheid zijn geloof ik. Niet iedere verloskundige met een echo opleiding mag ook SEO's doen. Ofzoiets. Ik moest in elk geval ook naar een apart echobureau voor de nekplooimeting en de SEO.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97845400
Sjonge zeg. Jammer dat het soms zo moet.
Mef, dikke zoen voor je :*

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik zwanger zijn ook geen klap aan vind. Van mij zou het wel een maand mogen duren ofzo. Maar binnen een maand een heel kind bakken lukt niet, dus daar heeft de natuur goed over nagedacht. :') Niet dat ik klachten ofzo heb. Ik vind er gewoon niks aan! Niks geen roze wolk, maar gewoon leven naar je einddoel. Het kind er uit krijgen. Goed gezond en helemaal heel als het ff kan. en daar doe ik dan maar mijn best voor :+

Ik weet nog dat mn zwangerschap met Rienk hier vooral heel gezellig was *; Toen was voor de meesten van mijn periode ook nog alles nieuw :Y En dat BJ toen zomaar voordrong o|O :D ;) :*

Bitterend. Ik heb/wij hebben Rhesus antagonisme, kort gezegd, mijn bloedgroep is verschillend met de baby. ik kán de baby ziek maken als ons bloed met elkaar in aanraking komt. Bij Rienk was de kans aannemelijk en nu bij een 2e schijnt dat groter te zijn. Dus ik moet goed in de gaten worden gehouden.
Komt er nog eens als extra bij dat ik nogal raar bloed heb. Mocht ik leeg bloeden en ik krijg geen speciaal bloed dan stol ik van andermans bloed :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97845857
Ik heb deze keer wat extra controles gehad vanwege de vorige keer.
Maar de vorige keer vond ik wel dat je best lang moest wachten tussen de controles in.
Ik had toen met 9 wkn een echo, met 13 wkn hartje luisteren en pas met week 18 zou er dan weer geluisterd worden.
Ik was blij dat ik nu met 7wkn, 11 wkn, 15 wkn en dan natuurlijk de 20-wkn een echo had.
En fijn dat ik zelf een doptone had zodat ik zelf kon luisteren of alles goed was.
Tussen het begin en ongeveer 17 weken voel je over het algemeen niks, of je weet nog niet wat je moet voelen, dus heb je ook nog niet echt dat teken van leven. En het is toch wel fijn om wat vaker die bevestiging te krijgen in het begin :)
Maar dat is mijn mening hoor!

Verder probeer ik niet al teveel te zeuren (even inhakend op die discussie). Soms voel ik me juist schuldig als ik 'zeur', juist omdat ik zwanger mag zijn.
Ik stoor me er ook niet aan als anderen het doen.
Ik ben megadankbaar dat ik zwanger ben en sowieso dat het zo snel weer mocht zijn na mn miskraam, maar het is ook fijn om af en toe te ventileren dat ik bijv mn banden voel of mn bekken.
Ik vind het dan prettig om te horen dat ik niet de enige ben.
Ik gooi het er niet op om te zeuren, maar meer als zijnde van, is dit herkenbaar?
Ik vind ondanks de pijntjes zwanger zijn héél leuk maar ook best wel eng. Omdat je nog zo'n weg te gaan hebt en het kind er zeker (in mijn geval) nog 15 weken moet blijven zitten.

Afijn, ik hoop dat t snel mag komen voor Mefke en ook voor Juud!
En ik hoop ook dat de uitslag goed zal zijn voor TimeJumper, ik zal aan je denken en voor je duimen :)
Tralalalaaa
pi_97846232
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:18 schreef Vlindur het volgende:
Sjonge zeg. Jammer dat het soms zo moet.
Mef, dikke zoen voor je :*

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik zwanger zijn ook geen klap aan vind. Van mij zou het wel een maand mogen duren ofzo. Maar binnen een maand een heel kind bakken lukt niet, dus daar heeft de natuur goed over nagedacht. :') Niet dat ik klachten ofzo heb. Ik vind er gewoon niks aan! Niks geen roze wolk, maar gewoon leven naar je einddoel. Het kind er uit krijgen. Goed gezond en helemaal heel als het ff kan. en daar doe ik dan maar mijn best voor :+

Ik weet nog dat mn zwangerschap met Rienk hier vooral heel gezellig was *; Toen was voor de meesten van mijn periode ook nog alles nieuw :Y En dat BJ toen zomaar voordrong o|O :D ;) :*

Bitterend. Ik heb/wij hebben Rhesus antagonisme, kort gezegd, mijn bloedgroep is verschillend met de baby. ik kán de baby ziek maken als ons bloed met elkaar in aanraking komt. Bij Rienk was de kans aannemelijk en nu bij een 2e schijnt dat groter te zijn. Dus ik moet goed in de gaten worden gehouden.
Komt er nog eens als extra bij dat ik nogal raar bloed heb. Mocht ik leeg bloeden en ik krijg geen speciaal bloed dan stol ik van andermans bloed :')
jij kroop anders ook voor hoor, toen ;)
pi_97846384
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:37 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

jij kroop anders ook voor hoor, toen ;)
Ja, maar dat was bekend :{w

:D
pi_97846516
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou eigenlijk mijn oude postings terug moeten lezen om te kijken of ik hier veel heb zitten zeuren. Ik heb me geprobeerd in te houden. :+ Het is ook niet goed om te zwelgen.
:D Ik heb het een tijdje terug gedaan, m'n oude posts teruglezen. Het viel me eigenlijk wel mee, ik kreeg meer medelijden dan ik vroeg volgens mij, en zat er heel af en toe doorheen maar in elk geval niet dagelijks. Alleen toen ik 41+5 was en Bar beviel en het mij duidelijk werd dat het bij mij niet uit zichzelf zou beginnen, toen zat ik er helemaal doorheen.

Verder is het zeuren-niet zeuren volgens mij een discussie die zo eens per half jaar ofzo weer terugkomt in dit topic :') En deze keer sla ik 'm over; ik ga gewoon zelf even een beetje klagen:

Ben terug van de fysio met de mededeling: Bekken is officieel niet goed. Er zit een flinke irritatie aan de ene kant, het evenwicht is nogal verstoord en de spieren doen niet wat ze horen te doen (m.a.w. luie spieren, maar dat klinkt zo lullig :P En ze gaf zelf toe dat het zwangerschapsgerelateerd zal zijn, dus tis niet alsof ze altijd lui zijn)

Oefeningen, rust, niet meer sjouwen, nog meer oefeningen, wekelijkse fysiotherapie tot het eind van de zwangerschap en heel hard hopen dat het niet erger wordt. Met nadruk op dat laatste :s)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:01:54 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97847141
Ah dus toch ! Hoop dat deze aanpak het zo draaglijk mogelijk maakt voor jou!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:03:39 #271
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_97847200
Ik heb zoveel echo's gehad dat ik de tel een beetje kwijt ben :')

7 weken - vroege echo i.v.m. wegvallen van alle symptomen --> stress :X
11 - weken termijnecho
12 - weken nekplooimeting
14 - weken echo i.v.m. cyste
15 weken - 4 echo's tijdens ziekenhuisopname na spoedoperatie i.v.m om z'n as gedraaide eierstok
16 weken - nacontrole operatie
17 weken - controle na knappen van een van de operatielittekens :')
19 weken - GUO
23 weken - nacontrole operatie

12 echo's :P En a.s. zondag gaan we weer :7 En dan niet omdat medisch noodzakelijk is maar omdat het leuk is *)
Oude (on)bekende.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:11:43 #272
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_97847512
Nu ik toch aan het posten ben nog even een dansje voor het meisje van Susie *O* Dat worden jurkjes en haarklipjes enzo O+

Evenstar, wat fijn dat het eindelijk beter lijkt te gaan *O*

En een :* voor alle aanstaande moeders met klachten. Ik vind het zelf wel fijn om hier te lezen dat zwanger zijn niet altijd even leuk is en in sommige gevallen zelfs heel zwaar. Ikzelf vind het vooral heel fascinerend om zwanger te zijn en ik geniet van het idee dat er een klein jongetje in mij groeit. Maar aan de andere kant vind ik het ook gewoon zwaar! Zeker nu na een paar weken relatieve rust de misselijkheid weer toeneemt. Ik roep wel steeds dat ik kots met liefde, maar ik was toch liever niet steeds zo misselijk :')
Oude (on)bekende.
pi_97849106
Vlindur : over die rhesus verhaal had ik ooit ik biologie gehoord maar ik vond het erg moeilijk. Ik denk dat ik het ongeveer snap nu! blijf je het bij elke zwangerschap houden? dat je ukkie een andere bloedgroep heeft?

Mevr_mus wat heb jij veel in het ziekenhuis gelegen zeg!
is het nu een beetje afgelopen?

ik weet niet wat ik van zwanger zijn vind...soms erg leuk(buik groeit, echo's zien), andere keren minder. De kaaltjes vind ik minder natuurlijk, ik vind het ook eng om te bevallen, weet niet echt hoe het allemaal gaat en hoe mijn lichaam het gaat doen. Het is gewoon een emotionele tijd.
pi_97849361
Bitterend. Ja dat houden we, dat komt omdat mijn man 'homozygoot' is. Dat is een heel sterk gen dat hij door geeft. De kinderen krijgen zijn bloedgroep (ofzo :') )

Ik weet het allemaal ook niet héél precies hoor. Ben bang dat ik mijzelf er dan nogal bang mee maak. Maar zoals het nu lijkt komt het allemaal dik in orde. Rienk is ook niet ziek geworden ^O^

Het kán allemaal. Het hoeft niet :s)

linkje
pi_97849854
Pff wat een gecompliceerde verhaal op dat webpagina!
maar fijn dat Rienk gezond is geboren! :Y beeb2 zal vast volgen O+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:56:12 #276
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97849889
Goh Innepin wat een gedoe wekelijks fyshiotherapie tot aan het eind.
Maar ja, ik ga duimen dat het niet erger word en hopenlijk misschien zelfs wat verbeterd :*
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:03:08 #277
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_97850312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Vlindur het volgende:
Bitterend. Ja dat houden we, dat komt omdat mijn man 'homozygoot' is. Dat is een heel sterk gen dat hij door geeft. De kinderen krijgen zijn bloedgroep (ofzo :') )

Ik weet het allemaal ook niet héél precies hoor. Ben bang dat ik mijzelf er dan nogal bang mee maak. Maar zoals het nu lijkt komt het allemaal dik in orde. Rienk is ook niet ziek geworden ^O^

Het kán allemaal. Het hoeft niet :s)

linkje
Pff effe op dat linkje gelezen, wat een info zeg. Nadat ik 2x het woord vruchtwaterpunctie ben tegengekomne heb ik maar weggeklikt ;)

Ik ben rhesus negatief, da´s lang niet zo erg als wat jij allemaal beschrijft :)
Maar kreeg wel een extra prik na die vruchtwaterpunctie zodat ik geen afweerstoffen maak tegen de baby en na de bevalling krijg ik die weer geloof ik.
Rayen 2½ jaar!
pi_97850864
Dat klopt Timejumper!

En het zou bij mij al een stuk schelen als ik die stomme antistoffen niet al had :(
Hoe? Geen flauw idee, maar ik heb die en daarom ben ik de sjaak :{
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:13:18 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97850868
Wat gaan we hier hard in ene... ik dacht er is een beeb geboren! Maar helaas....

Thanks Mevr_Mus! Moest laatst nog even aan je denken toen ik je naam in de lijst zag staan en vroeg me af hoe het met je ging! Ik begin al aardig aan het idee van een meisje te wennen! O+

Verder voor iedereen :* Heb even niet eruit kunnen halen wie het nodig heeft enzo :@ Hoofd is een zeef momenteel! _O-
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97851011
quote:
MissJones! O+ Gefeliciteerd! ^) Wat leuk voor jullie! En trouwen in de winter is super ^O^ ! Enne... als er geen sneeuw ligt; er zijn ook leuke foto-plekken waar ze met spuitsneeuw werken ;)

Thanks, ja ik dacht altijd dat ik wel zou willen trouwen met mooi en wat warmer weer tot mn vriendin vorig jaar getrouwd is en er ontzettend veel sneeuw lag, en de foto's zagen er zo ontzettend mooi uit en was zo'n mooie dag dat ik van gedachten ben veranderd haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')