Ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat ik dit morgen ook ongeveer te zien krijgquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Deepfreeze het volgende:
*knip*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*knip*
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Blaasontsteking is niet tof. Ik ben er vanaf sinds de 1e zwangerschap. Toch wel een meevaller.
GGB, ik hoop ook op een mooi plaatje voor jou!
2 blobjes voor TJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kerstkindje in datum, maar Chris was ook 8 dagen te laat. Dus verwacht net 2012 te halen![]()
@KD, jij bent ook een leukerd hoor
bedankten wat een leuk blobbertje
elin was anders ook een kerstkindje <3 (24 december,kerstavond) maar ze besloot 10 dagen later/eenjaar laterte komen maar neiuwejaarskindjes zijn ook leuk!
Ja dat dus. Tj, wat heeeeerlijk voor jullie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
en van harte Timejumper, tís je zo gegund
Jaaaaaaaa!!! eindelijk!! Gefeliciteerd meid!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef mefke79 het volgende:
tienus is er! Precies even zwaar (op de gram af) als zijn broer. Hij was er na een lange aanloop en 5 persweeën om 16.42. We mogen zo naar huis als het goed is.
Juud nog niks zag ik snel, heel veel succes! Naam mag via pm trouwens, de twitteraars hebben em al en hij mag verteld worden. Voor hier is en blijft het tienus.
Joepie Mefke!! Van harte gefeliciteerd met Tienus!! En wat bizar dat hij net zo zwaar is als Driekus!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:02 schreef mefke79 het volgende:
tienus is er! Precies even zwaar (op de gram af) als zijn broer. Hij was er na een lange aanloop en 5 persweeën om 16.42. We mogen zo naar huis als het goed is.
Juud nog niks zag ik snel, heel veel succes! Naam mag via pm trouwens, de twitteraars hebben em al en hij mag verteld worden. Voor hier is en blijft het tienus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |