En met deze post kom ik officieel even gedag zeggen, wij mogen saampjes een topic verder. Zo vertrok ik gisteren naar het ziekenhuis:
![Foto-ZCVEEUMB-1.jpg]()
en dit manneke mocht ik twaalf uur later mee naar huis nemen:
![Foto-NNTBGWOV.jpg]()
Het uitgebreide bevallingsverhaal volgt nog een keer in het juiste topic, maar ik was ook deze keer goed te spreken over de inleiding. Het was een compleet andere bevalling dan de vorige keer, met een paar verrassingen die ons bekend voorkwamen: Tienus is op de gram af even zwaar als Driekus was (3900 gram), Driekus lag al weken klem met zijn handje naast zijn hoofd, ook Tienus besloot op het laatste moment zijn handje naast zijn hoofd te leggen en zo ter wereld te komen. En tot slot de placenta, volgens de verloskundige in het ziekenhuis was de inleiding wederom niets te laat en had ik het geluk een grote placenta (bijna een kilo) te hebben, want ook deze was al behoorlijk verkalkt.
Voor ons geen derde kindje, dat waren we al niet van plan, maar het is ons nu ook door het ziekenhuis sterk afgeraden. Met mijn bekken gaat het redelijk, de zenuwbeklemming van mijn been is wel weg, maar het bekken zelf is nog enorm instabiel. Komt op den duur vast allemaal goed, voor nu is het gewoon rustig aan doen. Nou ja, dat zijn we gewend zeg maar.
Cleany en Juud en alle andere llm'ers: heel veel succes! Ik hoop dat jullie bevallingen verlopen zoals je zou willen of iig zodanig dat je er met een goed gevoel op kan terugkijken. Ik ga proberen te genieten van mijn mannen.