Yup! AB kuurtje erin en dan mag het wel weer weg zijn. Ik voel het ook niet als een blaasontsteking, maar het zou wel de pijn 'op' mn schaambot kunnen verklaren... ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef octopussy het volgende:
T_A_P, vervelend. krijg je een AB kuurtje?
@zeurdiscussie: de hele discussie vind ik vervelender om te lezen dan alle klaagposts in dit topic. Niemand heeft een verplichting om alle posts te lezen, of om er op te reageren. Geklaag over geklaag is veprutsen van een topic wat volgens mij best goed liep.
Die eet je he? Voor de duidelijkheid :0quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef cleany het volgende:
we hebben alleen pannenkoeken nog niet geprobeerd, om maar even netjes antwoord te geven.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
gehehe ik en mijn rijke fantasie slaan op hol tico
Vorige week was ik ook naar de hap gegaan naar aanleiding van wat vage klachten, en het was volgens de assistente een blaasontsteking. Kuurtje gedaan en vandaag ter controle weer plas gebracht. Assistente wist echter niet wat ze ervan moest maken en nu moet ik morgen een kweek laten maken. Voor mij blijft het ook vaag, want ik had net als jij niet echt de klassieke klachten die bij blaasontsteking horen. Wel een gevoel dat er iets niet helemaal goed is bij de blaas en plasbuis. Nou ja, maandag weten ze in elk geval meer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Yup! AB kuurtje erin en dan mag het wel weer weg zijn. Ik voel het ook niet als een blaasontsteking, maar het zou wel de pijn 'op' mn schaambot kunnen verklaren... ofzo
Enne cleany, h&w-ze!
Bij een van mijn vk afspraken vertelde ze dat een blaasontsteking als je zwanger bent heel anders volet dan als je niet zwanger bent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige week was ik ook naar de hap gegaan naar aanleiding van wat vage klachten, en het was volgens de assistente een blaasontsteking. Kuurtje gedaan en vandaag ter controle weer plas gebracht. Assistente wist echter niet wat ze ervan moest maken en nu moet ik morgen een kweek laten maken. Voor mij blijft het ook vaag, want ik had net als jij niet echt de klassieke klachten die bij blaasontsteking horen. Wel een gevoel dat er iets niet helemaal goed is bij de blaas en plasbuis. Nou ja, maandag weten ze in elk geval meer.
Nouja ik herken de klachten voor een blaasontsteking aan het pijn doen bij het plassen en dat het altijd heel acuut komt opzetten, van een vreemd gevoel tot helse pijn dat je jankend op het toilet zit (binnen een paar uur).quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige week was ik ook naar de hap gegaan naar aanleiding van wat vage klachten, en het was volgens de assistente een blaasontsteking. Kuurtje gedaan en vandaag ter controle weer plas gebracht. Assistente wist echter niet wat ze ervan moest maken en nu moet ik morgen een kweek laten maken. Voor mij blijft het ook vaag, want ik had net als jij niet echt de klassieke klachten die bij blaasontsteking horen. Wel een gevoel dat er iets niet helemaal goed is bij de blaas en plasbuis. Nou ja, maandag weten ze in elk geval meer.
niets...quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Aventura het volgende:
Wat zit er dan in pannenkoeken voor magische stof eiks?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die eet je he? Voor de duidelijkheid :0
zou wel wat zijn als het wel gewoon in pannenkoeken zat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
niets...
Maar in sperma zitten prostaglandines. Een hormoon wat de baarmoedermond rijp kan maken. Het spul zit ook in de gel die wordt ingebracht als ze ontsluiting willen opstarten (voor het inleiden).
Ik heb het idee dat pannenkoeken je darmen stimuleren, en dat die prikkeling er voor zorgt dat je net een drukkertje kan krijgen op het bevalvlak.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
niets...
Maar in sperma zitten prostaglandines. Een hormoon wat de baarmoedermond rijp kan maken. Het spul zit ook in de gel die wordt ingebracht als ze ontsluiting willen opstarten (voor het inleiden).
Kun je in elk geval ff flink poepen tijdens het persen. En pannenkoekpoep stinkt ook mega.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat pannenkoeken je darmen stimuleren, en dat die prikkeling er voor zorgt dat je net een drukkertje kan krijgen op het bevalvlak.
je zou ook pruimen kunnen eten denk ik.
i know.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je in elk geval ff flink poepen tijdens het persen. En pannenkoekpoep stinkt ook mega.
Mijn jongste pakte mij meteen terug...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i know.![]()
been there, done that, got the stretchmarks
Ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat ik dit morgen ook ongeveer te zien krijgquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Deepfreeze het volgende:
*knip*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*knip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |