Alsof de wereld een stukje vrolijker is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het voelt alsof een enorme last van mn schouders valt.
Ik heb twee keer met ze gevlogen. Afgezien van de bekwame beveiliging verschillen ze niet van een willekeurige andere maatschappij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef remlof het volgende:
Ik zou niet graag vliegen met El Al, eerlijk gezegd.
Je blijft me verbazen met je postsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof de wereld een stukje vrolijker is.
Niet meer kijken naar al die honger, niet meer kijken naar al het onrecht, geen zorgen over armoede in Nederland en onbetaalbare zorg, geen schuldgevoel ten opzichte van de derde wereld.
Het is allemaal jouw persoonlijke verdienste!
In ruil daarvoor bang voor alles met een kleurtje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet meer kijken naar al die honger, niet meer kijken naar al het onrecht, geen zorgen over armoede in Nederland en onbetaalbare zorg, geen schuldgevoel ten opzichte van de derde wereld.
Heb er vijf minuten van mogen genieten. Nu kruip ik weer op de bank met een boek dat duidelijk maakt hoe kapitalisme de wereld verziekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bank op bank?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb er vijf minuten van mogen genieten. Nu kruip ik weer op de bank met een bank dat duidelijk maakt hoe kapitalisme de wereld verziekt.
Ninja-edit jackass.quote:
Ook betyar is beter af rechtsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen met je posts
Lees je mee betyar?
Goh, die downside heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
In ruil daarvoor bang voor alles met een kleurtje.
Dat is toch pessimistisch manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb er vijf minuten van mogen genieten. Nu kruip ik weer op de bank met een boek dat duidelijk maakt hoe kapitalisme de wereld verziekt.
Ik kom er nu pas achter dat je الأميرة للا سلمى, de vrouw van de Marokkaanse koning in je ava hebt.quote:
Voordeel van links is dat je niet xenofobisch bent en niet in de knel komt met je geweten omdat je je het lot van armoedzaaiers aantrekt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh, die downside heb ik dan gemist.
Dus ik heb de voordelen van links (niet bang voor een kleurtje) gecombineerd met de geneugten van rechts?
Slecht Remlof, slecht!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat je الأميرة للا سلمى, de vrouw van de Marokkaanse koning in je ava hebt.
soort aflaat. best hypocriet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel van links is dat je niet xenofobisch bent en niet in de knel komt met je geweten omdat je je het lot van armoedzaaiers aantrekt.
Ik ben niet xenofobischquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voordeel van links is dat je niet xenofobisch bent en niet in de knel komt met je geweten omdat je je het lot van armoedzaaiers aantrekt.
De enige reden dat jij niet met je geweten in de knel komt is omdat je veel zuipt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je het gek, KLM heeft ook een heel ander routenetwerk dan Ryanair en derhalve ook diverse vliegtuigtypen nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
Ter vergelijking, de KLM heeft een allegaartje van 117 toestellen
Dat xenofobisch was ook niet serieus bedoeld. Maar persoonlijk denk ik dat jij simpelweg geen geweten hebtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben niet xenofobisch
Sterker nog, ik ken veel getinte mensen, grote boze stad en zo.
En een geweten, dat sus ik liever privaat dan publiek
Is dat een verwijt, of ben je daar jaloers opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat xenofobisch was ook niet serieus bedoeld. Maar persoonlijk denk ik dat jij simpelweg geen geweten hebt
Hij beschouwt het als een compliment denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat xenofobisch was ook niet serieus bedoeld. Maar persoonlijk denk ik dat jij simpelweg geen geweten hebt
Het feit dat ik een plezante omgeving woon, helpt ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige reden dat jij niet met je geweten in de knel komt is omdat je veel zuipt.
Niet zozeer, wel waardeer ik zijn inzet op bepaalde vlakken. Het liefst zie ik de koning een rol hebben zoals hier in Nederland.quote:
Weinig Nieuwe Nederlanders hé. Daar ga je al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat ik een plezante omgeving woon, helpt ook.
Ja hey, ik ben niet zo thuis in koningshuizen. Ik zou die sletten uit Monaco niet eens herkennenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yep. Maar slecht dat je dat nu pas doorhebt.
Geen van beide.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een verwijt, of ben je daar jaloers op?
Moet jij niet in de straat gaan wonen met armoedzaaiers, zodat je hen kunt optrekken met jouw aanwezigheid?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat ik een plezante omgeving woon, helpt ook.
Een geweten is best lastig natuurlijk.quote:
In mijn woonplaats wonen zat allochtonen, in mijn straat zijn echter niet te bekennen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weinig Nieuwe Nederlanders hé. Daar ga je al.
JIj bent de lokale haatbaard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mijn woonplaats wonen zat allochtonen, in mijn straat zijn echter niet te bekennen.
Ah oke op die manierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zozeer, wel waardeer ik zijn inzet op bepaalde vlakken. Het liefst zie ik de koning een rol hebben zoals hier in Nederland.
Als jij naar de stad gaat, ga je dan ook wonen in een kansenwijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In mijn woonplaats wonen zat allochtonen, in mijn straat zijn echter niet te bekennen.
Wie ben ik, wat ben ik? Deel I:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee joh. Woon middenin in de binnenstad waar de prijzen wat hoger liggen. Bevalt me primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet jij niet in de straat gaan wonen met armoedzaaiers, zodat je hen kunt optrekken met jouw aanwezigheid?
Het gaat niet slecht nee. Alleen de regerende politieke elite moet opzouten. Het zijn oude corrupte dieven. Tijd voor een frisse wind en een jonge generatie!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ah oke op die manier
Vergeleken met het nabije verleden doet de huidige koning het behoorlijk goed toch? Voor zover ik heb begrepen..
Als ik op jou stem wordt ik wel corporatist, dat mag wel tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
Stem nou maar op mij later, dan krijg je fatsoenlijk rechts. Deal? Deal!
Een uitstekende vraag, die ik niet kan beantwoorden. Gewetens komen namelijk in alle soorten en maten. Er is geen vaste norm, of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een geweten is best lastig natuurlijk.
Wanneer heeft iemand een geweten?
Er staan trouwens nog geen streepjes op mijn wang en heb weinig mensen onheus bejegend.
Ja, Rita Verdonk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat niet slecht nee. Alleen de regerende politieke elite moet opzouten. Het zijn oude corrupte dieven. Tijd voor een frisse wind en een jonge generatie!
Tuurlijk. Als je werkwoorden goed kan vervoegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik op jou stem wordt ik wel corporatist, dat mag wel toch?
Prima, maar dan niet a la Rutte de schijn wekken dat je tot fatsoenlijk rechts behoort, om ons vervolgens in de rug te steken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
Met die pacifistische houding van je zul je nooit fatsoenlijk rechts kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
Ik ben voor meer invloed van de jongerengeneratie in de gehele wereld. Men kijkt met een andere blik en visie naar de toekomst dan de oude garde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gaat niet slecht nee. Alleen de regerende politieke elite moet opzouten. Het zijn oude corrupte dieven. Tijd voor een frisse wind en een jonge generatie!
Ik schuif gewoon GS naar voren, die is veel geschikterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima, maar dan niet a la Rutte de schijn wekken dat je tot fatsoenlijk rechts behoort, om ons vervolgens in de rug te steken.
Daar moet GS nog wel een beetje aan werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je werkwoorden goed kan vervoegen.
Beste knul, maar ik zie geen heil in het beleid dat hij voor ogen heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik schuif gewoon GS naar voren, die is veel geschikter
Prima, zolang dat nog steeds beschouwd wordt als rechts krijg je de in het midden niet aan boord. Daar richt ik mij op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met die pacifistische houding van je zul je nooit fatsoenlijk rechts kunnen worden.
Krijg je niet op je flikker van je docenten?quote:
En wat gaat hij dan precies doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik schuif gewoon GS naar voren, die is veel geschikter
Dat hoeft ook niet. Ik sta namelijk geen enkel beleid voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste knul, maar ik zie geen heil in het beleid dat hij voor ogen heeft.
In het engels?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Krijg je niet op je flikker van je docenten?
De demonstraties zijn sinds februari bezig. Begin juli zal er gestemd mogen worden over een nieuwe grondwet. Ook zullen er daarna vervroegde verkiezingen worden gehouden. Even afwachten wat er gaat gebeuren dus. De revolutie in de Arabische wereld is een revolutie van jongeren. Je merkt wel dat de overheid heel schijnheilig ineens supersnel en superveel aan het investeren is in van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben voor meer invloed van de jongerengeneratie in de gehele wereld. Men kijkt met een andere blik en visie naar de toekomst dan de oude garde.
Verloopt de omwenteling in Marokko tot nu toe succesvol of is het nog bezig om op gang te komen?
Robert Paul?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:23 schreef Nautilus. het volgende:
Of was jij ook een imitatie aan het opvoeren?
Hmm. Tanks en artillerie zijn altijd nog goedkoper dan zorg, onderwijs en uitkeringenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat gaat hij dan precies doen?
In ruil voor tanks en artillerie, het liefst zoveel mogelijk, zul je mij niet meer aan je keel hebben hangen.
Je schrijft je scripties louter in het Engels?quote:
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik sta namelijk geen enkel beleid voor.
Waarom schiet de Marokkaanse overheid die protesterenden niet gewoon overhoop, net zoals in Syrië en Jemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De demonstraties zijn sinds februari bezig. Begin juli zal er gestemd mogen worden over een nieuwe grondwet. Ook zullen er daarna vervroegde verkiezingen worden gehouden. Even afwachten wat er gaat gebeuren dus. De revolutie in de Arabische wereld is een revolutie van jongeren.
Ah okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De demonstraties zijn sinds februari bezig. Begin juli zal er gestemd mogen worden over een nieuwe grondwet. Ook zullen er daarna vervroegde verkiezingen worden gehouden. Even afwachten wat er gaat gebeuren dus. De revolutie in de Arabische wereld is een revolutie van jongeren.
Alle masters zijn tegenwoordig in het engels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schrijft je scripties louter in het Engels?
Vrije marktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ook een soort nationale markt creeren waar iedereen alles mag verhandelen. Tanks, drugs, hoeren, rijst enzovoorts.
Ik gun je wel de mogelijkheid zelf 50% van je salaris aan goede doelen te schenken en dezelfde welvaart (of meer) over te houden als je nu hebt. Is dat niet aantrekkelijkquote:
Ik ben voor, dan begin ik een soort van nieuwe RDM die als nationaal defensiecomplex gaat dienen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ook een soort nationale markt creeren waar iedereen alles mag verhandelen. Tanks, drugs, hoeren, rijst enzovoorts.
Mijn master niet hoor. Maarja, das ook low budgetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle masters zijn tegenwoordig in het engels.
Dus ja, alle vakken, scripties en papers, met uitzondering van wat extracurriculair spul dat ik doe.
Ik denk dat ze geen zin hebben in Libische toestanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom schiet de Marokkaanse overheid die protesterenden niet gewoon overhoop, net zoals in Syrië en Jemen?
Ja omdat ze bang zijn om hun positie te verliezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Je merkt wel dat de overheid heel schijnheilig ineens supersnel en superveel aan het investeren is in van alles en nog wat.
Een enorme bazaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben voor, dan begin ik een soort van nieuwe RDM die als nationaal defensiecomplex gaat dienen.
JSF-onderdelen produceren, pantservoertuigen en munitie, veel munitie voor Arabische landen om aan "crowd control" te doen.
Jouw master is niet aan de beste universiteit van Nederland in de slimste regio van de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn master niet hoor. Maarja, das ook low budget
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw master is niet aan de beste universiteit van Nederland in de slimste regio van de wereld.
Maar economie en vastgoed zijn wat internationaler dan fiscaal recht, dat is vrij selbstverstandlich ja.
Wel zonde dat dat ten koste gaat van je beheersing van de Nederlandse taal. Hoewel die nog bovengemiddeld is, getuige het erbarmelijke niveau op FOK! en GS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle masters zijn tegenwoordig in het engels.
Dus ja, alle vakken, scripties en papers, met uitzondering van wat extracurriculair spul dat ik doe.
Tenzij je cavia Ik heet en een eigen mening heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
Nouja, "ik vindt" is natuurlijk oerdom. Kan er lang of kort over zijn
Bij ons zijn de masters ook louter in het Engels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw master is niet aan de beste universiteit van Nederland in de slimste regio van de wereld.
Maar economie en vastgoed zijn wat internationaler dan fiscaal recht, dat is vrij selbstverstandlich ja.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij je cavia Ik heet en een eigen mening heeft.
Volgens Times Higher Education World University Rankings 2010-2011 niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?
Dat geef ik ook toequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
Nouja, "ik vindt" is natuurlijk oerdom. Kan er lang of kort over zijn
Ziet eruit als een shop.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou echt? Of een photoshop?
Nietus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geef ik ook toe
En verder corrigeer ik jouw spelling ook nog eens, maar dat zijn niet dit soort domme fouten.
Brede wegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blink uit in de moeilijke zinsconstructies, maar met lamme replys op Fok ga ik de mist in.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel zonde dat dat ten koste gaat van je beheersing van de Nederlandse taal. Hoewel die nog bovengemiddeld is, getuige het erbarmelijke niveau op FOK! en GS.
komt de TU daar niet wat centjes tekort?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?
Photoshop, je ziet hetzelfde patroon steeds weer verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nietquote:
Omdat het kut is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom doet niemand mee met mijn imitatiespelletje?
Ah jah, zie het nu idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Photoshop, je ziet hetzelfde patroon steeds weer verschijnen.
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
komt de TU daar niet wat centjes tekort?
Gewoon op hem stemmen omdat hij een mede FOK!-user isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste knul, maar ik zie geen heil in het beleid dat hij voor ogen heeft.
quote:
Cultureel marxisme?quote:
Maar wel anderen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Maar het universiteitsfonds spendeert wel bakken met geld aan het werk wat ik doe en de studiereizen die ik meepak, dus het treft me amper.
Ach het was niet slecht voor mijn Engels maar een master met een flinke dosis slecht Engels sprekende Aziaten voegt eigenlijk niet zo heel veel toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zie hier de ontwikkeling van Engels als 1e taal
Ik juich Engels in het onderwijs alleen maar toe.
Klopt. Studenten moeten gaan betalen voor materialen.quote:
Dat uitgangspunt is weinig cultuurrelativistisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder cultuurrelativisme - geen gezonde samenleving.
Maar mogen we bepaalde vrijheden absoluut stellen en niet relativeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder cultuurrelativisme - geen gezonde samenleving.
Hehe. Ze mogen best op taal corrigeren dit laten meewegen in je cijfer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het was niet slecht voor mijn Engels maar een master met een flinke dosis slecht Engels sprekende Aziaten voegt eigenlijk niet zo heel veel toe.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
Zodra het woord "betalen" valt ga ik altijd op zoek naar de dichtstbijzijnde uitgang.
Kan Eindhoven beter de grond onder de TU kopen dan de grond van een voetbalclub die op veel vlakken in de problemen zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Studenten moeten gaan betalen voor materialen.
Hollanders hequote:
Kost geld.quote:
Leugens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat uitgangspunt is weinig cultuurrelativistisch.
Is er iemand die dat uitgestorven taaltje spreekt danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeg, even een vraagje. Is er hier iemand Esperantist?
Nee, vrijheid is gewoon niet absoluut, je relativeert ze zelf al in je eigen post.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar mogen we bepaalde vrijheden absoluut stellen en niet relativeren?
- vrijheid van meningsuiting, mits niet wordt opgeroepen tot geweld tegen anderen;
- vrijheid van vereniging en associatie, mits niet gepaard gaan met intimidatie en geweld jegens anderen en niet wordt gesubsidieerd door de overheid;
- vrijheid van religie, mits deze zich niet schuldig maakt aan intimidatie, geweld, of dreiging van geweld;
- vrijheid van beweging, mits deze geen inbreuk vormt op andere individuen;
- vrijheid van bezitsvorming, mits deze rechtmatig is verkregen en geen inbreuk maakt op de vrijheid van bezitsvorming van anderen;
- vrijheid van pers en media; mits deze niet worden gesubsidieerd door de overheid en zich niet schuldig maken aan geweldsopruiing en intimidatie of dreiging met geweld van anderen;
Klopt. De kans dat wij in de Champions League voor Robotvoetbal komen is een stuk groterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan Eindhoven beter de grond onder de TU kopen dan de grond van een voetbalclub die op veel vlakken in de problemen zit.
Klopt, was gewoon even een vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, vrijheid is gewoon niet absoluut, je relativeert ze zelf al in je eigen post.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er iemand die dat uitgestorven taaltje spreekt dan
Alles kost geld.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:
Ga lekker chinees leren ofzo.quote:
Of Japans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga lekker chinees leren ofzo.
Heb je veel meer aan als extra vreemde taal.
Echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Amerika ftw.quote:Widest highway (maximum number of through lanes): Interstate 5 along a 2-mile section between Interstate 805 and California State Route 56 in San Diego, California, which was completed in April 2007, is 22 lanes wide.
Jep, bijvoorbeeld wanneer je een patatje wil bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoor van Amerikanen anders dat de staat van hun snelwegen niet echt kosher is. Potholes ftw.quote:
Vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n gigantisch netwerk en zulke gigantische drukte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoor van Amerikanen anders dat de staat van hun snelwegen niet echt kosher is. Potholes ftw.
Vermeden, maar hoe slecht het nu echt is, valt te relativeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderdrukking moet zoveel mogelijk vermeden worden.
Ik prefereer Cruijffiaans.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeg, even een vraagje. Is er hier iemand Esperantist?
Tsja, ik heb ook liever Yanks dan Chings, maar we moeten er mee leren levenquote:
Als je er een beetje europees uitziet kan je gebruik maken van je charmes. Net als bij Japanners.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook liever Yanks dan Chings, maar we moeten er mee leren leven
Ja ik vind dat gek. Als je het geld hebt om zo'n netwerk aan te leggen, zou je op z'n minst ook het geld moeten hebben voor onderhoud. Of hebben ze daar in de VS niet over nagedacht. De infrastructuur van het land is sowieso niet echt lekker. Je zou denken dat het land nu wel een redelijk dekkend HSL zou moeten hebben. Of in ieder geval fatsoenlijke treinen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef waht het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n gigantisch netwerk en zulke gigantische drukte.
Daarom koop je ook een SUV met een degelijke vering.
Globalisatie en tolerantie gaan hand in handquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind de cultuur niks en Hu Jintoa is een enge manquote:
Wat is er mis aan de cultuur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vind de cultuur niks en Hu Jintoa is een enge man![]()
Ik betwijfel het hoor. Die Chinezen lijken misschien machtig & het zijn er veel, maar een wereldmacht zal het nooit worden. Een korte blik op hun geschiedenis leert dat Chinezen in China blijven. Een paar duizend geëxporteerde arbeiders is niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In Marokko? Zeer zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je meende dat toch niet echt, he, over de "politieke elite"?
Afrika merkt momenteel anders erg veel van de Chinese groei.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef waht het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor. Die Chinezen lijken misschien machtig & het zijn er veel, maar een wereldmacht zal het nooit worden. Een korte blik op hun geschiedenis leert dat Chinezen in China blijven. Een paar duizend geëxporteerde arbeiders is niets natuurlijk.
En vuurwapens zijn wel toegestaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef betyar het volgende:
Ik heb ook van een Amerikaanse gehoord dat een elektrische vliegenvanger en mepper verboeden zijn. Verboden wapenbezit. In de vanger kun je iemands vingers steken en is dus verboden en de mepper is tegenwoordig 3 keer beveiligd met staaldraad voordat je bij de "executeer" zone komt.
Zal je er veel van merken dan, van die Chinese cultuur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vind de cultuur niks en Hu Jintoa is een enge man![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zal je er veel van merken dan, van die Chinese cultuur?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, robotvoetbal is wel de shit.
Kunnen jullie zienswijze wel uitlachen, maar ik spendeer liever geld in electronica en kennis dan in een stel vergankelijke, want menselijke, miljonairs met talent dat feitelijk met het verlaten van de oertijd al passé had moeten zijn.
[ afbeelding ]
Maar wel semi-automatische guns legaliseren, hm?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef betyar het volgende:
Ik heb ook van een Amerikaanse gehoord dat een elektrische vliegenvanger en mepper verboeden zijn. Verboden wapenbezit. In de vanger kun je iemands vingers steken en is dus verboden en de mepper is tegenwoordig 3 keer beveiligd met staaldraad voordat je bij de "executeer" zone komt.
quote:
Het spugen op de grond en boeren tijdens de maaltijd zal menig persoon niet ontgaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zal je er veel van merken dan, van die Chinese cultuur?
Voor de omvang van het Amerikaanse wegennet is het uitstekend onderhouden. Ik heb heel wat duizenden kilometers in het land afgelegd en het enige wat wellicht beter kan is het schoonhouden van de vluchtstroken. Maar zoals gezegd is het netwerk daarvoor te groot.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat gek. Als je het geld hebt om zo'n netwerk aan te leggen, zou je op z'n minst ook het geld moeten hebben voor onderhoud. Of hebben ze daar in de VS niet over nagedacht. De infrastructuur van het land is sowieso niet echt lekker. Je zou denken dat het land nu wel een redelijk dekkend HSL zou moeten hebben. Of in ieder geval fatsoenlijke treinen.
Zal per staat verschillen, ik weet het niet. Ze zei dat op de gildedag toen ze de vliegenvanger zag hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En vuurwapens zijn wel toegestaan?
Denk het niet, op de eetcultuur na dan, maar dat heb je nu ook. De Amerikaanse cultuur is overal doorgedrongen, integendeel.quote:
Nu nog een robotvriendin met borsten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef GSbrder het volgende:
Kunnen jullie zienswijze wel uitlachen, maar ik spendeer liever geld in electronica en kennis dan in een stel vergankelijke, want menselijke, miljonairs met talent dat feitelijk met het verlaten van de oertijd al passé had moeten zijn.
[ afbeelding ]
Dit zuigt. En overbetaalde talentjes ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Een economische macht kan het worden, een militaire macht is erg onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afrika merkt momenteel anders erg veel van de Chinese groei.
En net zoals de Amerikaanse Cultuur is doorgedrongen zou de Chinese cultuur net zo goed kunnen worden doorgedrongenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denk het niet, op de eetcultuur na dan, maar dat heb je nu ook. De Amerikaanse cultuur is overal doorgedrongen, integendeel.
In Amerika is ook 40mm luchtdoelgeschut gewoon legaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar wel semi-automatische guns legaliseren, hm?
Dit kan in de maatschappij gebruikt worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dit zuigt. En overbetaalde talentjes ook.
Interessant.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ben een goed boek aan het lezen.
Schaduw van de Macht: Waarom de rest van de wereld Amerika haat en bewondert
Of "Perhaps" als antwoord en het lachen om mensen die vallen of hun hoofd stoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spugen op de grond en boeren tijdens de maaltijd zal menig persoon niet ontgaan.
Dat is bijna net zo gevaarlijk als de kindersurprise.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef betyar het volgende:
Nee, dat is weer niet nuttig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nu nog een robotvriendin met borsten.
Ach ja, zolang ze dat maar in eigen land blijven houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spugen op de grond en boeren tijdens de maaltijd zal menig persoon niet ontgaan.
Zou kunnen, maar gebeurd dat ook? Het antwoord is nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En net zoals de Amerikaanse Cultuur is doorgedrongen zou de Chinese cultuur net zo goed kunnen worden doorgedrongen
En wat vertelt dat boek over welke aspecten worden gehaat en welke worden bewonderd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is Vietnam nog steeds de aanzetter van het anti-Amerikanisme.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
Singapore is vetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ach ja, zolang ze dat maar in eigen land blijven houden.
Singapore is iets van 80% etnisch Chinees, en de straten zijn daar superschoon
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef waht het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar gebeurd dat ook? Het antwoord is nee.
Dit heb ik van horen zeggen, ik ben nooit verder geweest dan India.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Of "Perhaps" als antwoord en het lachen om mensen die vallen of hun hoofd stoten.
Dat gaat hand in hand. Hoe groter de economie, hoe meer je aan defensie kan besteden. Rond 2025 zullen de Amerikaanse en Chinese economie even groot zijn, vanaf dat jaartal kan China meer dan de VS aan defensie kunnen besteden, bij een gelijk percentage van het BBP. Innovatie is ding 2.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef waht het volgende:
[..]
Een economische macht kan het worden, een militaire macht is erg onwaarschijnlijk.
Voetballende robotjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit kan in de maatschappij gebruikt worden.
Hoe was het in India?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit heb ik van horen zeggen, ik ben nooit verder geweest dan India.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sinospherequote:
Communicatie tussen apparaten.quote:
Robert Kaplan (Amerikaans defensiespecialist) stelt juist dat de VS en Vietnam steeds sterker zullen gaan samenwerken, omdat Vietnam dekking wilt tegen het - vanuit hun perspectief - grote en opkomende China. ,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is Vietnam nog steeds de aanzetter van het anti-Amerikanisme.
Daar zit wel wat inquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef waht het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sinosphere
China is een door wildernis ingesloten land. De culturele invloed van China is alleen te merken in en rondom de Oost-Chinese zee.
Mooi, schoon, rijk en rechts landquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Singapore is vet
De gebouwen staan daar 20 jaar, dan zijn ze economisch gedateerd.
Fuk yoe, duul-zam-hait!
Tegenwoordig hebben we wildernisoverbruggende technologieen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:54 schreef waht het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sinosphere
China is een door wildernis ingesloten land. De culturele invloed van China is alleen te merken in en rondom de Oost-Chinese zee.
Ik bedoelde niet letterlijk dat Vietnam anti-Amerikaanse propaganda verspreidt. Ik bedoelde dat het anti-Amerikanisme in Nederland (en Europa) grotendeels haar oorsprong vond tijdens de Vietnamoorlog en dat dat sentiment nooit meer is verdwenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Robert Kaplan (Amerikaans defensiespecialist) stelt juist dat de VS en Vietnam steeds sterker zullen gaan samenwerken, omdat Vietnam dekking wilt tegen het - vanuit hun perspectief - grote en opkomende China. ,
Hij stelt dat de VS en Vietnam 1 oorlog hebben uitgevochten, China en Vietnam 14.
Werk daar dan meteen aan i.p.v. voetbalspelletjes te spelen. Zonde van het geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Communicatie tussen apparaten.
Voetbal is slechts een middel om draadloze communicatie en stand-alone acties te gebruiken, in feite kun je over een aantal jaar een oven verwachten in je keuken die op een bepaalde temperatuur voorverwarmd zodra jij een specifieke maaltijd uit je koelkast haalt.
Dat zou Messi nou nooit doen.
Maar daar is geld voor nodig. Mensen komen kijken naar een potje voetbal, niet naar een paar mannen in witte jassen die een op afstand bestuurbare keuken uitproberen bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Werk daar dan meteen aan i.p.v. voetbalspelletjes te spelen. Zonde van het geld.
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet letterlijk dat Vietnam anti-Amerikaanse propaganda verspreidt. Ik bedoelde dat het anti-Amerikanisme in Nederland (en Europa) grotendeels haar oorsprong vond tijdens de Vietnamoorlog en dat dat sentiment nooit meer is verdwenen.
Je hebt gelijk dat er enige correlatie is tussen de omvang van een economie en het defensiebudget. Maar dat is een klein deel van de vergelijking. Als China een militaire macht van betekenis wil zijn zal het honderden miljarden dollars en decennia moeten investeren in het ontwikkelen van iets wat ze eigenlijk nooit hebben gehad: een leger dat in overzeese gebieden kan vechten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat gaat hand in hand. Hoe groter de economie, hoe meer je aan defensie kan besteden. Rond 2025 zullen de Amerikaanse en Chinese economie even groot zijn, vanaf dat jaartal kan China meer dan de VS aan defensie kunnen besteden, bij een gelijk percentage van het BBP. Innovatie is ding 2.
China zal heus niet Latijns-Amerika gaan veroveren ofzo, maar door het juiste regime te steunen in stand te houden, kan je eveneens je economische belangen veilig stellen.
precies, dat is ook mijn ervaring.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
Voor de omvang van het Amerikaanse wegennet is het uitstekend onderhouden. Ik heb heel wat duizenden kilometers in het land afgelegd en het enige wat wellicht beter kan is het schoonhouden van de vluchtstroken. Maar zoals gezegd is het netwerk daarvoor te groot.
Het land of de mensen?quote:
En daarom is er wel enige Chinese invloed in de omringende landen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we wildernisoverbruggende technologieen.
Klopt het dat het verkeer er een chaos is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het land of de mensen?
Ik was daar met mijn broer, op een georganiseerde reis. Klinkt misschien flauw, maar ik voelde me na een aantal dagen alsof ik zwaar aan de coke zat. Ik moet in Portugal al wennen aan dat touchy touchy-gedrag van mensen, dat is in India ongeveer 10x erger.
Was de coke wel lekker?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het land of de mensen?
Ik was daar met mijn broer, op een georganiseerde reis. Klinkt misschien flauw, maar ik voelde me na een aantal dagen alsof ik zwaar aan de coke zat. Ik moet in Portugal al wennen aan dat touchy touchy-gedrag van mensen, dat is in India ongeveer 10x erger.
De invloed is (nogmaals) ook heel groot in Afrika. Het gaat dus wel wat verder dan dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
En daarom is er wel enige Chinese invloed in de omringende landen.
Prima, de gemiddelde amerikaan komt zijn eigen staat niet uit. Misschien moet je er eerst zelf eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hmm, dan zal ik dat de klagende Amerikanen vertellen.
Prima, maar niet nadat ik de gemiddelde amerikaan heb verteld dat hij zijn eigen staat niet uit komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Prima, de gemiddelde amerikaan komt zijn eigen staat niet uit. Misschien moet je er eerst zelf eens gaan kijken.
Nee, je begrijpt niet dat het een opzetje is in het maximaliseren en het leren van elkaar. Waar zijn dit soort challenges, zoals ook de zonne-wagen van de TU delft of de energiezuinige racewagen van de TU/e, voor bedoelt? Ze hebben als doel dat meerdere universiteiten een probleem tackelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Werk daar dan meteen aan i.p.v. voetbalspelletjes te spelen. Zonde van het geld.
Laat ook maar....pffff.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima, maar niet nadat ik de gemiddelde amerikaan heb verteld dat hij zijn eigen staat niet uit komt.
Wat bedoel je precies met touchy-touchy gedrag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het land of de mensen?
Je geeft een zwerver vijf euro en vervolgens steekt hij zijn hand in je onderbroek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met touchy-touchy gedrag?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je geeft een zwerver vijf euro en vervolgens steekt hij zijn hand in je onderbroek.
Culturele invloed? Daar hadden we het over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De invloed is (nogmaals) ook heel groot in Afrika. Het gaat dus wel wat verder dan dat.
En die supporters kopen zeker een seizoenskaart van EERSV.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar daar is geld voor nodig. Mensen komen kijken naar een potje voetbal, niet naar een paar mannen in witte jassen die een op afstand bestuurbare keuken uitproberen bij wijze van spreken.
Runderen hebben voorrang, net als op de universiteit van Picchia.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Klopt het dat het verkeer er een chaos is?
In Nederland ook. Soms.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
China wilt het "respect" van het verleden terug. Ze zijn nogal vernederd door Engeland, Frankrijk en Japan. Ze zijn alleen maar nationalistischer geworden en ze waken ervoor dat ze niet opnieuw aangevallen dan wel geprovoceerd wordt (anders dan in het verleden, toen ze wegkeken en zich weinig met de rest van de wereld bemoeiden). Als daar een nieuwe raket o.i.d. wordt ontwikkeld, dan wordt dat breed op TV e.d. uitgemeten. In het Westen is dat niet (meer) zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er enige correlatie is tussen de omvang van een economie en het defensiebudget. Maar dat is een klein deel van de vergelijking. Als China een militaire macht van betekenis wil zijn zal het honderden miljarden dollars en decennia moeten investeren in het ontwikkelen van iets wat ze eigenlijk nooit hebben gehad: een leger dat in overzeese gebieden kan vechten.
Ze hebben al zo'n 30 jaar een groei van gemiddeld 10%. Hoe denk je dat China in gaat storten? Interne problemen? Die zijn er, maar te overbruggen. De gemiddelde Chinees heeft het nu beter dan in de afgelopen 200 jaar bij elkaar.quote:Het is sowieso de vraag hoe de economische ontwikkeling van China zal verlopen. De interne problemen waarmee ze te maken hebben zullen de Chinezen waarschijnlijk genoeg bezighouden om hen ervan te weerhouden een militaire macht te worden.
Het aangename met het nuttige combineren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
Hetzelfde geldt voor de Nuna van Delft. Het doel is de optimalisatie van zonnepanelen, nu kan je die wel op het dak van je huis plaatsen met zijn allen en kijken wie het eerst de waterkoker aanheeft, maar in een race test je ook andere vakgebieden, zoals aerodynamica en de accuzwaarte. Bij een robo-challenge test je de microchips (uiteraard) maar ook het mechanische component en het reactievermogen.
Nee, maar er komt misschien wel een TV-Ploeg, en sponsoring niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef betyar het volgende:
[..]
En die supporters kopen zeker een seizoenskaart van EERSV.
Daar heb ik het ook over. Taal, films. Een begin van culturele uitingen, die er in eerste instantie nooit waren. Ze zijn vooralsnog niet allesoverheersend natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef waht het volgende:
[..]
Culturele invloed? Daar hadden we het over.
EXACT!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef waht het volgende:
[..]
Het aangename met het nuttige combineren.
ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er? Ik vertel hen alleen wat jij mij vertelt.
Naar mijn mening rijden ze in geen enkel ander land zo netjes als in Nederland.quote:
Dat is waar. Ik doelde eigenlijk chaos mbt files etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naar mijn mening rijden ze in geen enkel ander land zo netjes als in Nederland.
Gewoon, hand op je schouder, mensen die je behandelen alsof ze je al jaren kennen etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met touchy-touchy gedrag?
Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt niet dat het een opzetje is in het maximaliseren en het leren van elkaar. Waar zijn dit soort challenges, zoals ook de zonne-wagen van de TU delft of de energiezuinige racewagen van de TU/e, voor bedoelt? Ze hebben als doel dat meerdere universiteiten een probleem tackelen.
Dan kan je wel iets heel specifieks bedenken:
'welke universiteit kan de best communicerende oven-koelkast combinatie maken'
maar daar leer je niets van.
Nee, met zoiets ludieks als dit geef je robots een vrij complexe opdracht, ze moeten de bal kunnen overspelen, zien waar de tegenstander is, de bal tegenhouden als hij in eigen doel vliegt en de bal op doel schieten zodra ze vrij staan. De ontwikkelingen daarin gaan razendsnel en de TU/e leert van Duitse, Chinese en Japanse universiteiten, terwijl ze zelf er ook alles aan doen de concurrentie voor te blijven.
Zo krijg je steeds snellere en accuratere informatiewisseling tussen robots en apparaten die 'verstandige' beslissingen kunnen nemen zonder dat wij ze daartoe hoeven aan te sturen.
Misschien kende ze je nog van een vorige reïncarnatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gewoon, hand op je schouder, mensen die je behandelen alsof ze je al jaren kennen etc.
Ach, dat is daar gewoon normaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gewoon, hand op je schouder, mensen die je behandelen alsof ze je al jaren kennen etc.
Vreselijk die lui die dat doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Laat de spelletjes over aan de deelnemers van robot warsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, maar er komt misschien wel een TV-Ploeg, en sponsoring niet te vergeten.
Kap eens met die Valerio-humor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Misschien kende ze je nog van een vorige reïncarnatie.
In de Nederlandse cultuur zou dat als "nep" overkomen. Daar is het eigenlijk net zo gewoon als elkaar een hand geven.quote:
Ik twijfel ten zeerste aan die drang om een militaire wereldmacht te worden. De geschiedenis is in mijn ogen een nuttige raadgever: Chinezen hebben nooit de militaire ambitie getoond.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
China wilt het "respect" van het verleden terug. Ze zijn nogal vernederd door Engeland, Frankrijk en Japan. Ze zijn alleen maar nationalistischer geworden en ze waken ervoor dat ze niet opnieuw aangevallen dan wel geprovoceerd wordt (anders dan in het verleden, toen ze wegkeken en zich weinig met de rest van de wereld bemoeiden). Als daar een nieuwe raket o.i.d. wordt ontwikkeld, dan wordt dat breed op TV e.d. uitgemeten. In het Westen is dat niet (meer) zo.
Economische belangen moet je verdedigen. En dat doe je militair. Dat betekent niet meteen oorlog voeren, maar je steunt andere overheden en door een groot militair apparaat dwing je macht en concessies af. Ze hebben idd een grote achterstand op de VS, en ze zullen inderdaad decennia nodig hebben, maar als ze het willen (en dat willen ze), dan komen ze er.
Qua interne problemen denk ik aan de economische bubbels, aan de gigantische kloof tussen arm en rijk, aan de inspanningen om binnenlands verzet de kop in te drukken. Die groei heeft China nodig om de bubbels niet te laten klappen. Tevens is die groei onhoudbaar, het is een kwestie van tijd voordat ze een stap terug moeten doen.quote:Ze hebben al zo'n 30 jaar een groei van gemiddeld 10%. Hoe denk je dat China in gaat storten? Interne problemen? Die zijn er, maar te overbruggen. De gemiddelde Chinees heeft het nu beter dan in de afgelopen 200 jaar bij elkaar.
Maar het is toch veel leuker als je elkaar uitdaagt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personal![]()
![]()
)
Ik ben blij dat jullie op 1 lijn zitten.quote:
Op 0:21 ook, loopt ie al een beetje te balen dat hij hem heeft gemistquote:
Ik heb niet zijn lijzig-trage stem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Pff, je hebt zelf gewoon geen Valerio-humor.
Het leek een beetje alsof je verzuurd was. Maar dan zat ik er kennelijk naast.quote:
Ja, het verkeer is een al chaos. Daar wil je niet rijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ten eerste werk je bij zoiets natuurlijk al samen in een (multidiscipliniar) team. Daarbij is het leuke aan meerdere teams die allemaal hun eigen ideeën implementeren juist dat je kunt zien wat wel werkt en wat niet. Uiteindelijk vind er natuurlijk weer gewoon kennisuitwisseling en interactie tussen teams plaats en eventuele spin-offs / publicaties. Met z'n allen om tafel gaan zitten en 'het beste idee' uitwerken is over het algemeen niet de beste manier om tot resultaat te komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personal![]()
![]()
)
Het zal ongetwijfeld cultuur gebonden zijn. Het is ook een kwestie van welke betekenis men wil geven aan een gebaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de Nederlandse cultuur zou dat als "nep" overkomen. Daar is het eigenlijk net zo gewoon als elkaar een hand geven.
Ach, het gaat prima. Gewoon offensief rijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, het verkeer is een al chaos. Daar wil je niet rijden.
Denk het. Soms lijken dingen anders dan ze zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het leek een beetje alsof je verzuurd was. Maar dan zat ik er kennelijk naast.
China wilt haar filmindustrie uitbreiden en op gelijkwaardige voet met Hollywood komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Taal, films. Een begin van culturele uitingen, die er in eerste instantie nooit waren. Ze zijn vooralsnog niet allesoverheersend natuurlijk.
quote:Investment in film-making and cinemas is part of a bid to counter western cultural dominance
http://www.guardian.co.uk(...)stry-rival-hollywood
K-Spa gaat in een Chinese film spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
China wilt haar filmindustrie uitbreiden en op gelijkwaardige voet met Hollywood komen.
[..]
Ik zit zelfs met jou wel eens op 1 lijn. Maar ja, ik ben niet van de gedachte politie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie op 1 lijn zitten.
Ja, maar als iedereen dat doet krijg je een probleemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het gaat prima. Gewoon offensief rijden.
Ook dat. De ideeen tussen de Nederlandse aanpak en de Chinese willen nog wel eens verschillen, even los van de uitvoerbaarheid als je elke week duizenden kilometers moet vliegen om met je robotmaatjes te werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ten eerste werk je bij zoiets natuurlijk al samen in een (multidiscipliniar) team. Daarbij is het leuke aan meerdere teams die allemaal hun eigen ideeën implementeren juist dat je kunt zien wat wel werkt en wat niet. Uiteindelijk vind er natuurlijk weer gewoon kennisuitwisseling en interactie tussen teams plaats en eventuele spin-offs / publicaties. Met z'n allen om tafel gaan zitten en 'het beste idee' uitwerken is over het algemeen niet de beste manier om tot resultaat te komen.
Natuurlijk is dat leuker, op de sociale werkplaats vinden ze dat ook en de productiviteit gaat omhoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het is toch veel leuker als je elkaar uitdaagt?
De ander te slim af willen zijn, met een speciaal type keeper net even dat voordeeltje te pakken op de moffen, die samenwerking is er genoeg, iedereen wilt van elkaar leren en uiteindelijk zal dat dan ook gebeuren, maar het is naief te denken dat elke vorm van technologische vooruitgang los staat van de aan- of afwezigheid van concurrentie.
Gedwongen monopolie, dat is schadelijk voor de innovatie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op 0:21 ook, loopt ie al een beetje te balen dat hij hem heeft gemist![]()
Je bent niet Zeeland?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Webschip het volgende:
EG, maak je niet druk. Ze dachten dat ik ook Klopkoek, robin007bond en Zeeland was. Misschien vergeet ik er nog.
Ja, ach. Erik is best lief. Soms.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Webschip het volgende:
EG, maak je niet druk. Ze dachten dat ik ook Klopkoek, robin007bond en Zeeland was. Misschien vergeet ik er nog.
Dan log ik nu uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Zeeland het volgende:
Leuk is dat. Mijn kloon gaat ontkent gewoon zijn werkelijke aard, ik neem er nu afstand van.
Heb je ontslag genomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, ik ben niet van de gedachte politie.
Mensen zijn van nature competitief ingesteld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
)
Concrete implementaties zijn vaak minder interessant dan de onderliggende principes of algoritmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat leuker, op de sociale werkplaats vinden ze dat ook en de productiviteit gaat omhoog.
Concurrentie kan ook via een wedstrijdje "wie het eerst de IKEA keuken kan automatiseren". De techniek van de robotjes die voetballen zouden al in de koelkast naar oven verwerkt kunnen worden. De communicatie is er, nu de rest nog. en dat doe je niet via een voetbalspelletje om een kegel diep te laten gaan na een geweldige pass van kegel rechtsachter.
Dat betekent dan dat hij wees is geworden. Niemand wil em hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Zeeland het volgende:
Leuk is dat. Mijn kloon gaat ontkent gewoon zijn werkelijke aard, ik neem er nu afstand van.
Ze hebben in het verleden handel met Oost-Afrika, Centraal-Azie etc. gedreven. Maar dat was gericht op handel en niet op militaire kolonisatie o.i.d. De Chinezen zien zichzelf als het Rijk van het Midden. Azie was 18 eeuwen lang het economische zwaartepunt van de wereld. Dat ging goed, totdat het Westen daar met militair machtsvertoon een einde aan maakten. De Chinezen voelen dat als een vernedering: Engelsen, Fransen maar ook Japanners die op hun land de regels hebben gedicteerd. Daardoor heeft China een wantrouwen tegenover het buitenland (vooral het Westen en Japan) gekregen. De enige manier om dat te voorkomen is door fors in je militair apparaat te investeren om jezelf te kunnen verdedigen tegen indringers en om in het buitenland je belangen veilig te stellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik twijfel ten zeerste aan die drang om een militaire wereldmacht te worden. De geschiedenis is in mijn ogen een nuttige raadgever: Chinezen hebben nooit de militaire ambitie getoond.
Europeanen (waaronder blanke Amerikanen) hebben de gehele wereld afgevaren en gepakt wat er te pakken viel. Chinezen hebben dit nooit gedaan.
Toeristen zien het anders als attractiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen dat doet krijg je een probleemEr gebeuren om de haverklap ongelukken. De infrastructuur is zwaar belabberd en stamt nog uit de Middeleeuwen ofzo.
- Je hebt een vastgoedbubbel in Oost-China. Maar die is veel minder omvanger dan de Amerikaanse huizenbubbel destijds, dus minder schadelijke gevolgen als die omklaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef waht het volgende:
Qua interne problemen denk ik aan de economische bubbels, aan de gigantische kloof tussen arm en rijk, aan de inspanningen om binnenlands verzet de kop in te drukken. Die groei heeft China nodig om de bubbels niet te laten klappen. Tevens is die groei onhoudbaar, het is een kwestie van tijd voordat ze een stap terug moeten doen.
Met alle gevolgen van dien voor eventuele militaire ambities.
Ja deel vd toeristen inderdaad, maar lang niet allemaal, die hebben er een afkeer van gekregen. Een soort cultuurschok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toeristen zien het anders als attractie
Je hebt geen competitie prikkel nodig om goed te functioneren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Concrete implementaties zijn vaak minder interessant dan de onderliggende principes of algoritmen.
Begin een competitie keuken optimaliseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature competitief ingesteld.
Dit soort zaken proberen die natuur in goede banen te leiden waardoor uiteindelijk het leven van jouw en mij makkelijker wordt. En als die onderzoekers daar wat plezier aan beleven, des te beter.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Nautilus. het volgende:
Danny zit zonder geld, maar laat toch roomservice komen op zijn kamer.
ik post onzin, maar dit? Waar slaat dit op??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
Sjors heeft in drie dagen haar scriptie geschreven. Het kan dus wel.
Dan had je maar moeten kijken. Alles zit erin. Ontluikende liefde, volwassenwording, het harde zakenleven van Ludo Sanders...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
ik post onzin, maar dit? Waar slaat dit op??
Zag je die cliffhanger net?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten kijken. Alles zit erin. Ontluikende liefde, volwassenwording, het harde zakenleven van Ludo Sanders...
Goede tijden slechte tijden? Is dat je ideale wereld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten kijken. Alles zit erin. Ontluikende liefde, volwassenwording, het harde zakenleven van Ludo Sanders...
Ik vind Europa en China op deze manier niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
-knip-
Kort gezegd: Azie was het economische middelpunt van de wereld. Toen vernederd door imperialisten. Nu wilt men "wraak" nemen en voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
3 Jaar geleden was het nog wel te pruimenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is interessanter om naar een groeiende kamerplant te kijken.... een 24 uurs "kijk mijn kamerplant groeien" kanaal.quote:
Hafkamp BVquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
3 Jaar geleden was het nog wel te pruimen
Absoluut. Ik ga zo een biertje drinken in De Koning.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden? Is dat je ideale wereld?
qft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Goede Tijden Slechte Tijden is tokkietv pur sang
Tokkietvquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Mwah, Meerdijk moet ergens in het Gooi liggen. Er zitten niet echt karakters in waar tokkies zichzelf mee kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
et werd ongeloofwaardig nadat Nina een behoorlijke groeispurt had gehad, in een half jaar was ze een halve decennium ouder geworden.quote:
je kent gewoon de namen? Ga je ook naar de fanclubdag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Dutchnative het volgende:
h
[..]
et werd ongeloofwaardig nadat Nina een behoorlijke groeispurt had gehad, in een half jaar was ze een halve decennium ouder geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |