Toeristen zien het anders als attractiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar als iedereen dat doet krijg je een probleemEr gebeuren om de haverklap ongelukken. De infrastructuur is zwaar belabberd en stamt nog uit de Middeleeuwen ofzo.
- Je hebt een vastgoedbubbel in Oost-China. Maar die is veel minder omvanger dan de Amerikaanse huizenbubbel destijds, dus minder schadelijke gevolgen als die omklaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef waht het volgende:
Qua interne problemen denk ik aan de economische bubbels, aan de gigantische kloof tussen arm en rijk, aan de inspanningen om binnenlands verzet de kop in te drukken. Die groei heeft China nodig om de bubbels niet te laten klappen. Tevens is die groei onhoudbaar, het is een kwestie van tijd voordat ze een stap terug moeten doen.
Met alle gevolgen van dien voor eventuele militaire ambities.
Ja deel vd toeristen inderdaad, maar lang niet allemaal, die hebben er een afkeer van gekregen. Een soort cultuurschok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Toeristen zien het anders als attractie
Je hebt geen competitie prikkel nodig om goed te functioneren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Concrete implementaties zijn vaak minder interessant dan de onderliggende principes of algoritmen.
Begin een competitie keuken optimaliseren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef waht het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature competitief ingesteld.
Dit soort zaken proberen die natuur in goede banen te leiden waardoor uiteindelijk het leven van jouw en mij makkelijker wordt. En als die onderzoekers daar wat plezier aan beleven, des te beter.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Nautilus. het volgende:
Danny zit zonder geld, maar laat toch roomservice komen op zijn kamer.
ik post onzin, maar dit? Waar slaat dit op??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
Sjors heeft in drie dagen haar scriptie geschreven. Het kan dus wel.
Dan had je maar moeten kijken. Alles zit erin. Ontluikende liefde, volwassenwording, het harde zakenleven van Ludo Sanders...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
ik post onzin, maar dit? Waar slaat dit op??
Zag je die cliffhanger net?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten kijken. Alles zit erin. Ontluikende liefde, volwassenwording, het harde zakenleven van Ludo Sanders...
Goede tijden slechte tijden? Is dat je ideale wereld?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dan had je maar moeten kijken. Alles zit erin. Ontluikende liefde, volwassenwording, het harde zakenleven van Ludo Sanders...
Ik vind Europa en China op deze manier niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
-knip-
Kort gezegd: Azie was het economische middelpunt van de wereld. Toen vernederd door imperialisten. Nu wilt men "wraak" nemen en voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
3 Jaar geleden was het nog wel te pruimenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Het is interessanter om naar een groeiende kamerplant te kijken.... een 24 uurs "kijk mijn kamerplant groeien" kanaal.quote:
Hafkamp BVquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
3 Jaar geleden was het nog wel te pruimen
Absoluut. Ik ga zo een biertje drinken in De Koning.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Goede tijden slechte tijden? Is dat je ideale wereld?
qft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Goede Tijden Slechte Tijden is tokkietv pur sang
Tokkietvquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
Mwah, Meerdijk moet ergens in het Gooi liggen. Er zitten niet echt karakters in waar tokkies zichzelf mee kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef robin007bond het volgende:
et werd ongeloofwaardig nadat Nina een behoorlijke groeispurt had gehad, in een half jaar was ze een halve decennium ouder geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |