Leugens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat uitgangspunt is weinig cultuurrelativistisch.
Is er iemand die dat uitgestorven taaltje spreekt danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeg, even een vraagje. Is er hier iemand Esperantist?
Nee, vrijheid is gewoon niet absoluut, je relativeert ze zelf al in je eigen post.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar mogen we bepaalde vrijheden absoluut stellen en niet relativeren?
- vrijheid van meningsuiting, mits niet wordt opgeroepen tot geweld tegen anderen;
- vrijheid van vereniging en associatie, mits niet gepaard gaan met intimidatie en geweld jegens anderen en niet wordt gesubsidieerd door de overheid;
- vrijheid van religie, mits deze zich niet schuldig maakt aan intimidatie, geweld, of dreiging van geweld;
- vrijheid van beweging, mits deze geen inbreuk vormt op andere individuen;
- vrijheid van bezitsvorming, mits deze rechtmatig is verkregen en geen inbreuk maakt op de vrijheid van bezitsvorming van anderen;
- vrijheid van pers en media; mits deze niet worden gesubsidieerd door de overheid en zich niet schuldig maken aan geweldsopruiing en intimidatie of dreiging met geweld van anderen;
Klopt. De kans dat wij in de Champions League voor Robotvoetbal komen is een stuk groterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan Eindhoven beter de grond onder de TU kopen dan de grond van een voetbalclub die op veel vlakken in de problemen zit.
Klopt, was gewoon even een vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, vrijheid is gewoon niet absoluut, je relativeert ze zelf al in je eigen post.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er iemand die dat uitgestorven taaltje spreekt dan
Alles kost geld.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:
Ga lekker chinees leren ofzo.quote:
Of Japans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga lekker chinees leren ofzo.
Heb je veel meer aan als extra vreemde taal.
Echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou echt? Of een photoshop?
Amerika ftw.quote:Widest highway (maximum number of through lanes): Interstate 5 along a 2-mile section between Interstate 805 and California State Route 56 in San Diego, California, which was completed in April 2007, is 22 lanes wide.
Jep, bijvoorbeeld wanneer je een patatje wil bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoor van Amerikanen anders dat de staat van hun snelwegen niet echt kosher is. Potholes ftw.quote:
Vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n gigantisch netwerk en zulke gigantische drukte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoor van Amerikanen anders dat de staat van hun snelwegen niet echt kosher is. Potholes ftw.
Vermeden, maar hoe slecht het nu echt is, valt te relativeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderdrukking moet zoveel mogelijk vermeden worden.
Ik prefereer Cruijffiaans.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeg, even een vraagje. Is er hier iemand Esperantist?
Tsja, ik heb ook liever Yanks dan Chings, maar we moeten er mee leren levenquote:
Als je er een beetje europees uitziet kan je gebruik maken van je charmes. Net als bij Japanners.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook liever Yanks dan Chings, maar we moeten er mee leren leven
Ja ik vind dat gek. Als je het geld hebt om zo'n netwerk aan te leggen, zou je op z'n minst ook het geld moeten hebben voor onderhoud. Of hebben ze daar in de VS niet over nagedacht. De infrastructuur van het land is sowieso niet echt lekker. Je zou denken dat het land nu wel een redelijk dekkend HSL zou moeten hebben. Of in ieder geval fatsoenlijke treinen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef waht het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n gigantisch netwerk en zulke gigantische drukte.
Daarom koop je ook een SUV met een degelijke vering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |