komt de TU daar niet wat centjes tekort?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?
Photoshop, je ziet hetzelfde patroon steeds weer verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou echt? Of een photoshop?
Dan nietquote:
Omdat het kut is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom doet niemand mee met mijn imitatiespelletje?
Ah jah, zie het nu idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Photoshop, je ziet hetzelfde patroon steeds weer verschijnen.
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
komt de TU daar niet wat centjes tekort?
Gewoon op hem stemmen omdat hij een mede FOK!-user isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste knul, maar ik zie geen heil in het beleid dat hij voor ogen heeft.
quote:
Cultureel marxisme?quote:
Maar wel anderen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Maar het universiteitsfonds spendeert wel bakken met geld aan het werk wat ik doe en de studiereizen die ik meepak, dus het treft me amper.
Ach het was niet slecht voor mijn Engels maar een master met een flinke dosis slecht Engels sprekende Aziaten voegt eigenlijk niet zo heel veel toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zie hier de ontwikkeling van Engels als 1e taal
Ik juich Engels in het onderwijs alleen maar toe.
Klopt. Studenten moeten gaan betalen voor materialen.quote:
Dat uitgangspunt is weinig cultuurrelativistisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder cultuurrelativisme - geen gezonde samenleving.
Maar mogen we bepaalde vrijheden absoluut stellen en niet relativeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder cultuurrelativisme - geen gezonde samenleving.
Hehe. Ze mogen best op taal corrigeren dit laten meewegen in je cijfer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het was niet slecht voor mijn Engels maar een master met een flinke dosis slecht Engels sprekende Aziaten voegt eigenlijk niet zo heel veel toe.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
Zodra het woord "betalen" valt ga ik altijd op zoek naar de dichtstbijzijnde uitgang.
Kan Eindhoven beter de grond onder de TU kopen dan de grond van een voetbalclub die op veel vlakken in de problemen zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Studenten moeten gaan betalen voor materialen.
Hollanders hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |