Ah okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De demonstraties zijn sinds februari bezig. Begin juli zal er gestemd mogen worden over een nieuwe grondwet. Ook zullen er daarna vervroegde verkiezingen worden gehouden. Even afwachten wat er gaat gebeuren dus. De revolutie in de Arabische wereld is een revolutie van jongeren.
Alle masters zijn tegenwoordig in het engels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schrijft je scripties louter in het Engels?
Vrije marktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ook een soort nationale markt creeren waar iedereen alles mag verhandelen. Tanks, drugs, hoeren, rijst enzovoorts.
Ik gun je wel de mogelijkheid zelf 50% van je salaris aan goede doelen te schenken en dezelfde welvaart (of meer) over te houden als je nu hebt. Is dat niet aantrekkelijkquote:
Ik ben voor, dan begin ik een soort van nieuwe RDM die als nationaal defensiecomplex gaat dienen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
We kunnen ook een soort nationale markt creeren waar iedereen alles mag verhandelen. Tanks, drugs, hoeren, rijst enzovoorts.
Mijn master niet hoor. Maarja, das ook low budgetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle masters zijn tegenwoordig in het engels.
Dus ja, alle vakken, scripties en papers, met uitzondering van wat extracurriculair spul dat ik doe.
Ik denk dat ze geen zin hebben in Libische toestanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom schiet de Marokkaanse overheid die protesterenden niet gewoon overhoop, net zoals in Syrië en Jemen?
Ja omdat ze bang zijn om hun positie te verliezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
Je merkt wel dat de overheid heel schijnheilig ineens supersnel en superveel aan het investeren is in van alles en nog wat.
Een enorme bazaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben voor, dan begin ik een soort van nieuwe RDM die als nationaal defensiecomplex gaat dienen.
JSF-onderdelen produceren, pantservoertuigen en munitie, veel munitie voor Arabische landen om aan "crowd control" te doen.
Jouw master is niet aan de beste universiteit van Nederland in de slimste regio van de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn master niet hoor. Maarja, das ook low budget
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw master is niet aan de beste universiteit van Nederland in de slimste regio van de wereld.
Maar economie en vastgoed zijn wat internationaler dan fiscaal recht, dat is vrij selbstverstandlich ja.
Wel zonde dat dat ten koste gaat van je beheersing van de Nederlandse taal. Hoewel die nog bovengemiddeld is, getuige het erbarmelijke niveau op FOK! en GS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alle masters zijn tegenwoordig in het engels.
Dus ja, alle vakken, scripties en papers, met uitzondering van wat extracurriculair spul dat ik doe.
Tenzij je cavia Ik heet en een eigen mening heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
Nouja, "ik vindt" is natuurlijk oerdom. Kan er lang of kort over zijn
Bij ons zijn de masters ook louter in het Engels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw master is niet aan de beste universiteit van Nederland in de slimste regio van de wereld.
Maar economie en vastgoed zijn wat internationaler dan fiscaal recht, dat is vrij selbstverstandlich ja.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij je cavia Ik heet en een eigen mening heeft.
Volgens Times Higher Education World University Rankings 2010-2011 niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?
Dat geef ik ook toequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
Nouja, "ik vindt" is natuurlijk oerdom. Kan er lang of kort over zijn
Ziet eruit als een shop.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou echt? Of een photoshop?
Nietus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat geef ik ook toe
En verder corrigeer ik jouw spelling ook nog eens, maar dat zijn niet dit soort domme fouten.
Brede wegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blink uit in de moeilijke zinsconstructies, maar met lamme replys op Fok ga ik de mist in.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel zonde dat dat ten koste gaat van je beheersing van de Nederlandse taal. Hoewel die nog bovengemiddeld is, getuige het erbarmelijke niveau op FOK! en GS.
komt de TU daar niet wat centjes tekort?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Staat de TU Eindhoven niet lager op de lijst van internationale universiteiten?
Photoshop, je ziet hetzelfde patroon steeds weer verschijnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nietquote:
Omdat het kut is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef Nautilus. het volgende:
Waarom doet niemand mee met mijn imitatiespelletje?
Ah jah, zie het nu idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Photoshop, je ziet hetzelfde patroon steeds weer verschijnen.
Ja, nogal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
komt de TU daar niet wat centjes tekort?
Gewoon op hem stemmen omdat hij een mede FOK!-user isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste knul, maar ik zie geen heil in het beleid dat hij voor ogen heeft.
quote:
Cultureel marxisme?quote:
Maar wel anderen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Maar het universiteitsfonds spendeert wel bakken met geld aan het werk wat ik doe en de studiereizen die ik meepak, dus het treft me amper.
Ach het was niet slecht voor mijn Engels maar een master met een flinke dosis slecht Engels sprekende Aziaten voegt eigenlijk niet zo heel veel toe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zie hier de ontwikkeling van Engels als 1e taal
Ik juich Engels in het onderwijs alleen maar toe.
Klopt. Studenten moeten gaan betalen voor materialen.quote:
Dat uitgangspunt is weinig cultuurrelativistisch.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder cultuurrelativisme - geen gezonde samenleving.
Maar mogen we bepaalde vrijheden absoluut stellen en niet relativeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zonder cultuurrelativisme - geen gezonde samenleving.
Hehe. Ze mogen best op taal corrigeren dit laten meewegen in je cijfer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het was niet slecht voor mijn Engels maar een master met een flinke dosis slecht Engels sprekende Aziaten voegt eigenlijk niet zo heel veel toe.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef eriksd het volgende:
Zodra het woord "betalen" valt ga ik altijd op zoek naar de dichtstbijzijnde uitgang.
Kan Eindhoven beter de grond onder de TU kopen dan de grond van een voetbalclub die op veel vlakken in de problemen zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Studenten moeten gaan betalen voor materialen.
Hollanders hequote:
Kost geld.quote:
Leugens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat uitgangspunt is weinig cultuurrelativistisch.
Is er iemand die dat uitgestorven taaltje spreekt danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeg, even een vraagje. Is er hier iemand Esperantist?
Nee, vrijheid is gewoon niet absoluut, je relativeert ze zelf al in je eigen post.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar mogen we bepaalde vrijheden absoluut stellen en niet relativeren?
- vrijheid van meningsuiting, mits niet wordt opgeroepen tot geweld tegen anderen;
- vrijheid van vereniging en associatie, mits niet gepaard gaan met intimidatie en geweld jegens anderen en niet wordt gesubsidieerd door de overheid;
- vrijheid van religie, mits deze zich niet schuldig maakt aan intimidatie, geweld, of dreiging van geweld;
- vrijheid van beweging, mits deze geen inbreuk vormt op andere individuen;
- vrijheid van bezitsvorming, mits deze rechtmatig is verkregen en geen inbreuk maakt op de vrijheid van bezitsvorming van anderen;
- vrijheid van pers en media; mits deze niet worden gesubsidieerd door de overheid en zich niet schuldig maken aan geweldsopruiing en intimidatie of dreiging met geweld van anderen;
Klopt. De kans dat wij in de Champions League voor Robotvoetbal komen is een stuk groterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan Eindhoven beter de grond onder de TU kopen dan de grond van een voetbalclub die op veel vlakken in de problemen zit.
Klopt, was gewoon even een vraagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, vrijheid is gewoon niet absoluut, je relativeert ze zelf al in je eigen post.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is er iemand die dat uitgestorven taaltje spreekt dan
Alles kost geld.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:
Ga lekker chinees leren ofzo.quote:
Of Japans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga lekker chinees leren ofzo.
Heb je veel meer aan als extra vreemde taal.
Echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Amerika ftw.quote:Widest highway (maximum number of through lanes): Interstate 5 along a 2-mile section between Interstate 805 and California State Route 56 in San Diego, California, which was completed in April 2007, is 22 lanes wide.
Jep, bijvoorbeeld wanneer je een patatje wil bestellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoor van Amerikanen anders dat de staat van hun snelwegen niet echt kosher is. Potholes ftw.quote:
Vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n gigantisch netwerk en zulke gigantische drukte.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoor van Amerikanen anders dat de staat van hun snelwegen niet echt kosher is. Potholes ftw.
Vermeden, maar hoe slecht het nu echt is, valt te relativeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderdrukking moet zoveel mogelijk vermeden worden.
Ik prefereer Cruijffiaans.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
Zeg, even een vraagje. Is er hier iemand Esperantist?
Tsja, ik heb ook liever Yanks dan Chings, maar we moeten er mee leren levenquote:
Als je er een beetje europees uitziet kan je gebruik maken van je charmes. Net als bij Japanners.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook liever Yanks dan Chings, maar we moeten er mee leren leven
Ja ik vind dat gek. Als je het geld hebt om zo'n netwerk aan te leggen, zou je op z'n minst ook het geld moeten hebben voor onderhoud. Of hebben ze daar in de VS niet over nagedacht. De infrastructuur van het land is sowieso niet echt lekker. Je zou denken dat het land nu wel een redelijk dekkend HSL zou moeten hebben. Of in ieder geval fatsoenlijke treinen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:43 schreef waht het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n gigantisch netwerk en zulke gigantische drukte.
Daarom koop je ook een SUV met een degelijke vering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |