Ik ben wel het type kutreiziger dat zijn oordopjes echt inhoudt en op maximaal volume zet, zodat die poolse Conductrices mij niet kunnen aanspreken met dergelijke zielige verhaaltjes. Wie het eerste bij de emergency-exits zit, blijft daar zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg wel dat ik last van m'n kruisbanden heb en dat m'n trainer vindt dat ik m'n benen gestrekt moet houden. Doet het altijd goed bij die poolse Ryanairmoppies
Vriend van me is daar (co)piloot. Ze moeten zelfs hun eigen unifrom betalenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van me is daar (co)piloot. Ze moeten zelfs hun eigen unifrom betalen
Oh en ik vlieg nooit met Ryanair, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van me is daar (co)piloot. Ze moeten zelfs hun eigen unifrom betalen
Zolang je maar priority boardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en ik vlieg nooit met Ryanair, dat weet ik zeker
Nee, niet helemaalquote:
En dan zijn stem horen als je eenmaal zit en je gordel om hebt zodat je er niet meer uit kanquote:
Dat snap ik. Volgens mij krijgt de gemiddelde horeca-medewerkster beter betaald dan die stewardessen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Maar goed hij mag blij zat zijn dat hij werk heeft en daarvoor niet gestationeerd hoeft te zijn in het Midden-Oosten of diep in Azië. Maar over die Poolse stewardessen was hij ook niet zo tevreden
Sorry, tikje traag, maar wiens stem?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan zijn stem horen als je eenmaal zit en je gordel om hebt zodat je er niet meer uit kan
Allahmachtig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik heb een lui oog (-12, rechts), dus de vlieger ging voor mij sowieso voorbij.
Die van die vriend van mij, hele aardige jongen hoor maar om hem te vertrouwen als pilootquote:
Die moeten extra veel rommel verkopen om rond te kopen vrees ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat snap ik. Volgens mij krijgt de gemiddelde horeca-medewerkster beter betaald dan die stewardessen.
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die van die vriend van mij, hele aardige jongen hoor maar om hem te vertrouwen als piloot
Inclusief hun kontjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die moeten extra veel rommel verkopen om rond te kopen vrees ik
Uit principe vlieg ik ook niet met die maatschappij, dan maar liever iets meer betalen en wel binnen de grenzen van de civilisatie blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh en ik vlieg nooit met Ryanair, dat weet ik zeker
Dank u voor de persoonlijke begroeting.quote:
Dat je ene lui oog hebt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:25 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dit kun je alleen weten als je mijn naam kent.
Nee, en nu opsodemieteren jongeman.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef eriksd het volgende:
Ik ben sowieso geen hoogvlieger.
Vonden jullie hem leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlieg opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:26 schreef eriksd het volgende:
Ik ben sowieso geen hoogvlieger.
Vonden jullie hem leuk?
Spaar ze nu allemaalquote:
Condooms werken niet op hoogte hè?quote:
En sproeien DDT uit krakkemikkige vliegtuigjes in Afrika?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ken ook een paar jongens die flink in de schulden zitten door die pilotenopleiding. 't Is een beetje een vicieuze cirkel, he. Je moet vliegen om vlieguren te maken, maar omdat je geen vlieguren hebt, mag je niet vliegen.
De meesten werken nu in het bedrijf van hun vader.
Die zijn niet rechtsbevoegd in het luchtruim.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, alimentatie-advocaten gelukkig wel.
Poolse alimentatie-advocaten niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, alimentatie-advocaten gelukkig wel.
Klopt. En ze komen allemaal op tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Wtf? Ryanair's luchtvloot bestaat gewoon uit 308(!) 737-800's met nog 40 in bestelling
Zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Wtf? Ryanair's luchtvloot bestaat gewoon uit 308(!) 737-800's met nog 40 in bestelling
Niet zorgwekkend, de ontwikkeling van McDonaldsketens is ook niet zorgwekkend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Zorgwekkende ontwikkeling.
De veiligste luchtvaartmaatschappij moet het met een luttele 36 kisten doen.
Nee hoor, 138quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Zorgwekkende ontwikkeling.
De veiligste luchtvaartmaatschappij moet het met een luttele 36 kisten doen.
Dan ben je toch linkser dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik heb een lui oog (-12, rechts), dus de vlieger ging voor mij sowieso voorbij.
Goed punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zorgwekkend, de ontwikkeling van McDonaldsketens is ook niet zorgwekkend.
Ik dacht dat El Al de laatste jaren die prijs had gewonnen?quote:
Kloonusersquote:
Je bent die Bijlmerflat vergeten die El-Al heeft gesloopt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Ik dacht dat El Al de laatste jaren die prijs had gewonnen?
dan moet je niet lapo-en.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik kan nog steeds geen nieuw deel openen met mijn IPod.
Dan open je geen nieuw topic. Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik kan nog steeds geen nieuw deel openen met mijn IPod.
Zijn jullie er al achter wie Webshop is?quote:
Er was pas nog een El Al naar beneden gevallen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent die Bijlmerflat vergeten die El-Al heeft gesloopt?
JIJquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn jullie er al achter wie Webshop is?
EGquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn jullie er al achter wie Webshop is?
Als ik een kloon zou maken, dan zou ik mij juist heel rechts gaan gedragen.quote:
Dat zou meteen opvallenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik een kloon zou maken, dan zou ik mij juist heel rechts gaan gedragen.
Je iPod zegt heel duidelijk:quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, want je draagt nog steeds kleding van Ralph Lauren.
En een fout petje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, want je draagt nog steeds kleding van Ralph Lauren.
Mijn iPod kan toch niet van te voren weten wie de post ervoor volpoeptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je iPod zegt heel duidelijk:
Let op, dit topic sluit over N posts!
EG heeft een kloon.quote:
Dan zorg je dat je 10 posts niet post.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mijn iPod kan toch niet van te voren weten wie de post ervoor volpoept
Beiden ontkennen op dezelfde manier dus het zal wel zo zijnquote:
Of 301, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je 10 posts niet post.
Denk dat ik daar heel makkelijk in mee kan gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou meteen opvallen
Ja eh, ik vind dat we het allemaal aan de markt moeten overlaten!
Behalve de aanpak van marokkanen dan, law&order! Jeahh!!
dat is net zoiets als het reizen buiten de spits. Jij stemt latent GL.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan zorg je dat je 10 posts niet post.
Zo'n troll zou ik meteen door de kloonscan trekkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat ik daar heel makkelijk in mee kan gaan.
Bijstandstrekkers hoeven niet te worden ontzien. De banen liggen voor het oprapen dus er is geen enkele reden rekening met hen te houden. Vergeet verder niet dat de Bijstandsuitkering dicht tegen het minimumloon aanschuurt. Met andere woorden; de Bijstandstrekkers worden niet geprikkeld een baan te zoeken. En nee, er is geen enkele reden om medelijden te hebben met deze groep.
En:
Ja, de HRA moet worden aangepakt, maar dat geldt ook voor de huurtoeslag die de markt eveneens verstoort. Met de mensen die niet meer rond kunnen komen zonder deze vorm van staatssteun, hebben pech. De markt lost het wel op.
Zie?
Inderdaad. Je postings worden vanzelf gevolgd door een eindeloze stroom vanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
De kortzichtige rechtse user spelen en dan ook volop bijval krijgen op dit forum is geen uitdaging inderdaad
Was jij fan van Kloontje het Reuzenkind.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
dat is net zoiets als het reizen buiten de spits. Jij stemt latent GL.
Waarom? Zie dergelijk gelul vrijwel dagelijks voorbijkomen op FOK!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo'n troll zou ik meteen door de kloonscan trekken
Ja hey het is ook niet dat ik hier alleen maar gezellig meepostquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? Zie dergelijk gelul vrijwel dagelijks voorbijkomen op FOK!
Dat is allemaal beeldvorming joh. Antisemitische motieven waarschijnlijk. (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent die Bijlmerflat vergeten die El-Al heeft gesloopt?
In een vorig leven was je Murray Rothbardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat ik daar heel makkelijk in mee kan gaan.
Bijstandstrekkers hoeven niet te worden ontzien. De banen liggen voor het oprapen dus er is geen enkele reden rekening met hen te houden. Vergeet verder niet dat de Bijstandsuitkering dicht tegen het minimumloon aanschuurt. Met andere woorden; de Bijstandstrekkers worden niet geprikkeld een baan te zoeken. En nee, er is geen enkele reden om medelijden te hebben met deze groep.
En:
Ja, de HRA moet worden aangepakt, maar dat geldt ook voor de huurtoeslag die de markt eveneens verstoort. Met de mensen die niet meer rond kunnen komen zonder deze vorm van staatssteun, hebben pech. De markt lost het wel op.
Zie?
Zie, Qantas #1 en El Al #4, ik had gelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is allemaal beeldvorming joh. Antisemitische motieven waarschijnlijk. ()
Maar even serieus, El Al scoort de laatste jaren hoog.
Ja, ik beken allesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
dat is net zoiets als het reizen buiten de spits. Jij stemt latent GL.
Heb gewoon goed opgelet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In een vorig leven was je Murray Rothbard
Mensen die verdommen gewoon mee te doen. Ik haat het!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik beken alles
Maar ik betaal voor fok en jij profiteert slechts, waarbij je ook nog incapabel bent een nieuw deel te openen.
Leuk hè? Rechts zijnquote:
Precies. En het is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die verdommen gewoon mee te doen. Ik haat het!
Het voelt alsof een enorme last van mn schouders valt.quote:
Ja maar ik ook. El Al is veel veiliger dan menigeen denktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie, Quantas #1 en El Al #4, ik had gelijk
Volgens mij heeft bijna niemand er ooit wat mee te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ja maar ik ook. El Al is veel veiliger dan menigeen denkt
je mocht prompt uit je tuigje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het voelt alsof een enorme last van mn schouders valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |