Spaar ze nu allemaalquote:
Condooms werken niet op hoogte hè?quote:
En sproeien DDT uit krakkemikkige vliegtuigjes in Afrika?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ken ook een paar jongens die flink in de schulden zitten door die pilotenopleiding. 't Is een beetje een vicieuze cirkel, he. Je moet vliegen om vlieguren te maken, maar omdat je geen vlieguren hebt, mag je niet vliegen.
De meesten werken nu in het bedrijf van hun vader.
Die zijn niet rechtsbevoegd in het luchtruim.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, alimentatie-advocaten gelukkig wel.
Poolse alimentatie-advocaten niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, alimentatie-advocaten gelukkig wel.
Klopt. En ze komen allemaal op tijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Wtf? Ryanair's luchtvloot bestaat gewoon uit 308(!) 737-800's met nog 40 in bestelling
Zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
Wtf? Ryanair's luchtvloot bestaat gewoon uit 308(!) 737-800's met nog 40 in bestelling
Niet zorgwekkend, de ontwikkeling van McDonaldsketens is ook niet zorgwekkend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Zorgwekkende ontwikkeling.
De veiligste luchtvaartmaatschappij moet het met een luttele 36 kisten doen.
Nee hoor, 138quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef waht het volgende:
[..]
Zorgwekkende ontwikkeling.
De veiligste luchtvaartmaatschappij moet het met een luttele 36 kisten doen.
Dan ben je toch linkser dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik heb een lui oog (-12, rechts), dus de vlieger ging voor mij sowieso voorbij.
Goed punt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zorgwekkend, de ontwikkeling van McDonaldsketens is ook niet zorgwekkend.
Ik dacht dat El Al de laatste jaren die prijs had gewonnen?quote:
Kloonusersquote:
Je bent die Bijlmerflat vergeten die El-Al heeft gesloopt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:43 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Ik dacht dat El Al de laatste jaren die prijs had gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |