Ik heb niet zijn lijzig-trage stem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Pff, je hebt zelf gewoon geen Valerio-humor.
Het leek een beetje alsof je verzuurd was. Maar dan zat ik er kennelijk naast.quote:
Ja, het verkeer is een al chaos. Daar wil je niet rijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Klopt het dat het verkeer er een chaos is?
Ten eerste werk je bij zoiets natuurlijk al samen in een (multidiscipliniar) team. Daarbij is het leuke aan meerdere teams die allemaal hun eigen ideeën implementeren juist dat je kunt zien wat wel werkt en wat niet. Uiteindelijk vind er natuurlijk weer gewoon kennisuitwisseling en interactie tussen teams plaats en eventuele spin-offs / publicaties. Met z'n allen om tafel gaan zitten en 'het beste idee' uitwerken is over het algemeen niet de beste manier om tot resultaat te komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personal![]()
![]()
)
Het zal ongetwijfeld cultuur gebonden zijn. Het is ook een kwestie van welke betekenis men wil geven aan een gebaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de Nederlandse cultuur zou dat als "nep" overkomen. Daar is het eigenlijk net zo gewoon als elkaar een hand geven.
Ach, het gaat prima. Gewoon offensief rijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, het verkeer is een al chaos. Daar wil je niet rijden.
Denk het. Soms lijken dingen anders dan ze zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het leek een beetje alsof je verzuurd was. Maar dan zat ik er kennelijk naast.
China wilt haar filmindustrie uitbreiden en op gelijkwaardige voet met Hollywood komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Taal, films. Een begin van culturele uitingen, die er in eerste instantie nooit waren. Ze zijn vooralsnog niet allesoverheersend natuurlijk.
quote:Investment in film-making and cinemas is part of a bid to counter western cultural dominance
http://www.guardian.co.uk(...)stry-rival-hollywood
K-Spa gaat in een Chinese film spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
China wilt haar filmindustrie uitbreiden en op gelijkwaardige voet met Hollywood komen.
[..]
Ik zit zelfs met jou wel eens op 1 lijn. Maar ja, ik ben niet van de gedachte politie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jullie op 1 lijn zitten.
Ja, maar als iedereen dat doet krijg je een probleemquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach, het gaat prima. Gewoon offensief rijden.
Ook dat. De ideeen tussen de Nederlandse aanpak en de Chinese willen nog wel eens verschillen, even los van de uitvoerbaarheid als je elke week duizenden kilometers moet vliegen om met je robotmaatjes te werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ten eerste werk je bij zoiets natuurlijk al samen in een (multidiscipliniar) team. Daarbij is het leuke aan meerdere teams die allemaal hun eigen ideeën implementeren juist dat je kunt zien wat wel werkt en wat niet. Uiteindelijk vind er natuurlijk weer gewoon kennisuitwisseling en interactie tussen teams plaats en eventuele spin-offs / publicaties. Met z'n allen om tafel gaan zitten en 'het beste idee' uitwerken is over het algemeen niet de beste manier om tot resultaat te komen.
Natuurlijk is dat leuker, op de sociale werkplaats vinden ze dat ook en de productiviteit gaat omhoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het is toch veel leuker als je elkaar uitdaagt?
De ander te slim af willen zijn, met een speciaal type keeper net even dat voordeeltje te pakken op de moffen, die samenwerking is er genoeg, iedereen wilt van elkaar leren en uiteindelijk zal dat dan ook gebeuren, maar het is naief te denken dat elke vorm van technologische vooruitgang los staat van de aan- of afwezigheid van concurrentie.
Gedwongen monopolie, dat is schadelijk voor de innovatie.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op 0:21 ook, loopt ie al een beetje te balen dat hij hem heeft gemist![]()
Je bent niet Zeeland?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Webschip het volgende:
EG, maak je niet druk. Ze dachten dat ik ook Klopkoek, robin007bond en Zeeland was. Misschien vergeet ik er nog.
Ja, ach. Erik is best lief. Soms.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Webschip het volgende:
EG, maak je niet druk. Ze dachten dat ik ook Klopkoek, robin007bond en Zeeland was. Misschien vergeet ik er nog.
Dan log ik nu uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Zeeland het volgende:
Leuk is dat. Mijn kloon gaat ontkent gewoon zijn werkelijke aard, ik neem er nu afstand van.
Heb je ontslag genomen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, ik ben niet van de gedachte politie.
Mensen zijn van nature competitief ingesteld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personal![]()
![]()
)
Concrete implementaties zijn vaak minder interessant dan de onderliggende principes of algoritmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat leuker, op de sociale werkplaats vinden ze dat ook en de productiviteit gaat omhoog.
Concurrentie kan ook via een wedstrijdje "wie het eerst de IKEA keuken kan automatiseren". De techniek van de robotjes die voetballen zouden al in de koelkast naar oven verwerkt kunnen worden. De communicatie is er, nu de rest nog. en dat doe je niet via een voetbalspelletje om een kegel diep te laten gaan na een geweldige pass van kegel rechtsachter.
Dat betekent dan dat hij wees is geworden. Niemand wil em hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Zeeland het volgende:
Leuk is dat. Mijn kloon gaat ontkent gewoon zijn werkelijke aard, ik neem er nu afstand van.
Ze hebben in het verleden handel met Oost-Afrika, Centraal-Azie etc. gedreven. Maar dat was gericht op handel en niet op militaire kolonisatie o.i.d. De Chinezen zien zichzelf als het Rijk van het Midden. Azie was 18 eeuwen lang het economische zwaartepunt van de wereld. Dat ging goed, totdat het Westen daar met militair machtsvertoon een einde aan maakten. De Chinezen voelen dat als een vernedering: Engelsen, Fransen maar ook Japanners die op hun land de regels hebben gedicteerd. Daardoor heeft China een wantrouwen tegenover het buitenland (vooral het Westen en Japan) gekregen. De enige manier om dat te voorkomen is door fors in je militair apparaat te investeren om jezelf te kunnen verdedigen tegen indringers en om in het buitenland je belangen veilig te stellen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ik twijfel ten zeerste aan die drang om een militaire wereldmacht te worden. De geschiedenis is in mijn ogen een nuttige raadgever: Chinezen hebben nooit de militaire ambitie getoond.
Europeanen (waaronder blanke Amerikanen) hebben de gehele wereld afgevaren en gepakt wat er te pakken viel. Chinezen hebben dit nooit gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |