abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:12:56 #251
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97854434
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Picchia het volgende:

[..]

Pff, je hebt zelf gewoon geen Valerio-humor.
Ik heb niet zijn lijzig-trage stem.
pi_97854443
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Neuh hoezo?
Het leek een beetje alsof je verzuurd was. Maar dan zat ik er kennelijk naast.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97854452
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Klopt het dat het verkeer er een chaos is? :P
Ja, het verkeer is een al chaos. Daar wil je niet rijden.
pi_97854463
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personal ;) ;) ;) )
Ten eerste werk je bij zoiets natuurlijk al samen in een (multidiscipliniar) team. Daarbij is het leuke aan meerdere teams die allemaal hun eigen ideeën implementeren juist dat je kunt zien wat wel werkt en wat niet. Uiteindelijk vind er natuurlijk weer gewoon kennisuitwisseling en interactie tussen teams plaats en eventuele spin-offs / publicaties. Met z'n allen om tafel gaan zitten en 'het beste idee' uitwerken is over het algemeen niet de beste manier om tot resultaat te komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_97854474
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In de Nederlandse cultuur zou dat als "nep" overkomen. Daar is het eigenlijk net zo gewoon als elkaar een hand geven.
Het zal ongetwijfeld cultuur gebonden zijn. Het is ook een kwestie van welke betekenis men wil geven aan een gebaar.

Nou ja, als het maar gemeend is, dan heb ik er geen moeite mee. Al zou ik wel schrikken als iemand dat zomaar bij mij zou doen. :{
pi_97854490
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, het verkeer is een al chaos. Daar wil je niet rijden.
Ach, het gaat prima. Gewoon offensief rijden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_97854495
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het leek een beetje alsof je verzuurd was. Maar dan zat ik er kennelijk naast.
Denk het. Soms lijken dingen anders dan ze zijn.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:14:15 #258
268486 Nautilus.
Sigo siendo
pi_97854519
Indiërs die ruzie met elkaar maken is wel epic, trouwens.
pi_97854529
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook over. Taal, films. Een begin van culturele uitingen, die er in eerste instantie nooit waren. Ze zijn vooralsnog niet allesoverheersend natuurlijk.
China wilt haar filmindustrie uitbreiden en op gelijkwaardige voet met Hollywood komen.

quote:
Investment in film-making and cinemas is part of a bid to counter western cultural dominance

http://www.guardian.co.uk(...)stry-rival-hollywood
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:14:55 #260
165633 eriksd
The grand facade...
pi_97854559
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

China wilt haar filmindustrie uitbreiden en op gelijkwaardige voet met Hollywood komen.

[..]

K-Spa gaat in een Chinese film spelen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_97854569
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jullie op 1 lijn zitten.
Ik zit zelfs met jou wel eens op 1 lijn. Maar ja, ik ben niet van de gedachte politie. ;)
pi_97854587
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach, het gaat prima. Gewoon offensief rijden.
Ja, maar als iedereen dat doet krijg je een probleem :P Er gebeuren om de haverklap ongelukken. De infrastructuur is zwaar belabberd en stamt nog uit de Middeleeuwen ofzo.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:15:34 #263
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97854591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ten eerste werk je bij zoiets natuurlijk al samen in een (multidiscipliniar) team. Daarbij is het leuke aan meerdere teams die allemaal hun eigen ideeën implementeren juist dat je kunt zien wat wel werkt en wat niet. Uiteindelijk vind er natuurlijk weer gewoon kennisuitwisseling en interactie tussen teams plaats en eventuele spin-offs / publicaties. Met z'n allen om tafel gaan zitten en 'het beste idee' uitwerken is over het algemeen niet de beste manier om tot resultaat te komen.
Ook dat. De ideeen tussen de Nederlandse aanpak en de Chinese willen nog wel eens verschillen, even los van de uitvoerbaarheid als je elke week duizenden kilometers moet vliegen om met je robotmaatjes te werken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:16:20 #264
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_97854637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Maar het is toch veel leuker als je elkaar uitdaagt?
De ander te slim af willen zijn, met een speciaal type keeper net even dat voordeeltje te pakken op de moffen, die samenwerking is er genoeg, iedereen wilt van elkaar leren en uiteindelijk zal dat dan ook gebeuren, maar het is naief te denken dat elke vorm van technologische vooruitgang los staat van de aan- of afwezigheid van concurrentie.

Gedwongen monopolie, dat is schadelijk voor de innovatie.
Natuurlijk is dat leuker, op de sociale werkplaats vinden ze dat ook en de productiviteit gaat omhoog.
Concurrentie kan ook via een wedstrijdje "wie het eerst de IKEA keuken kan automatiseren". De techniek van de robotjes die voetballen zouden al in de koelkast naar oven verwerkt kunnen worden. De communicatie is er, nu de rest nog. en dat doe je niet via een voetbalspelletje om een kegel diep te laten gaan na een geweldige pass van kegel rechtsachter.
pi_97854701
EG, maak je niet druk. Ze dachten dat ik ook Klopkoek, robin007bond en Zeeland was. Misschien vergeet ik er nog. :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:17:26 #266
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_97854702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Op 0:21 ook, loopt ie al een beetje te balen dat hij hem heeft gemist :D _O-
_O- Mooier kan bijna niet.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:18:05 #267
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_97854748
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Webschip het volgende:
EG, maak je niet druk. Ze dachten dat ik ook Klopkoek, robin007bond en Zeeland was. Misschien vergeet ik er nog. :')
Je bent niet Zeeland? :?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:19:27 #268
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_97854831
Leuk is dat. Mijn kloon gaat ontkent gewoon zijn werkelijke aard, ik neem er nu afstand van.
pi_97854847
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Webschip het volgende:
Ja, ach. Erik is best lief. Soms.
pi_97854892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Zeeland het volgende:
Leuk is dat. Mijn kloon gaat ontkent gewoon zijn werkelijke aard, ik neem er nu afstand van.
Dan log ik nu uit. :(
pi_97854916
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar ja, ik ben niet van de gedachte politie. ;)
Heb je ontslag genomen?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:20:57 #272
93664 waht
Mushir
pi_97854917
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Werk gwoon samen i.p.v. elkaar uit te dagen voor een potje voetbal. Als die prikkel om te optimaliseren er niet komt zonder een wedstrijdje in welke vorm dan ook ben je behoorlijk triest. (Not personal ;) ;) ;) )
Mensen zijn van nature competitief ingesteld.

Dit soort zaken proberen die natuur in goede banen te leiden waardoor uiteindelijk het leven van jouw en mij makkelijker wordt. En als die onderzoekers daar wat plezier aan beleven, des te beter.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_97854975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef betyar het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat leuker, op de sociale werkplaats vinden ze dat ook en de productiviteit gaat omhoog.
Concurrentie kan ook via een wedstrijdje "wie het eerst de IKEA keuken kan automatiseren". De techniek van de robotjes die voetballen zouden al in de koelkast naar oven verwerkt kunnen worden. De communicatie is er, nu de rest nog. en dat doe je niet via een voetbalspelletje om een kegel diep te laten gaan na een geweldige pass van kegel rechtsachter.
Concrete implementaties zijn vaak minder interessant dan de onderliggende principes of algoritmen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_97855012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Zeeland het volgende:
Dat betekent dan dat hij wees is geworden. Niemand wil em hebben.
pi_97855018
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:11 schreef waht het volgende:

[..]

Ik twijfel ten zeerste aan die drang om een militaire wereldmacht te worden. De geschiedenis is in mijn ogen een nuttige raadgever: Chinezen hebben nooit de militaire ambitie getoond.

Europeanen (waaronder blanke Amerikanen) hebben de gehele wereld afgevaren en gepakt wat er te pakken viel. Chinezen hebben dit nooit gedaan.

Ze hebben in het verleden handel met Oost-Afrika, Centraal-Azie etc. gedreven. Maar dat was gericht op handel en niet op militaire kolonisatie o.i.d. De Chinezen zien zichzelf als het Rijk van het Midden. Azie was 18 eeuwen lang het economische zwaartepunt van de wereld. Dat ging goed, totdat het Westen daar met militair machtsvertoon een einde aan maakten. De Chinezen voelen dat als een vernedering: Engelsen, Fransen maar ook Japanners die op hun land de regels hebben gedicteerd. Daardoor heeft China een wantrouwen tegenover het buitenland (vooral het Westen en Japan) gekregen. De enige manier om dat te voorkomen is door fors in je militair apparaat te investeren om jezelf te kunnen verdedigen tegen indringers en om in het buitenland je belangen veilig te stellen.

Je moet Azie vergelijken hoe Europa in de 19e eeuw was: belust op welvaart, macht en militarisme. Elk jaar wordt in Peking een militaire parade gehouden, wat nationalisme in het land teweeg brengt. De leiders zijn er trots op om hun nieuwe militaire outpunt te kunnen zien. Dat zou hetzelfde zijn als dat op de Dam tijdens Konningendag men met tanks, soldaten en nucleaire wapens zou paraderen.

Kort gezegd: Azie was het economische middelpunt van de wereld. Toen vernederd door imperialisten. Nu wilt men "wraak" nemen en voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')