Volgens mij was dat toen ik ietwat onbezonnen riep dat heel Afrika gesteriliseerd moet wordenquote:
Hup aan de sigaren dan, een eeuwenoud elitair ritueel van het bereiken van mannelijkheid op stand.quote:
Aangezien ik twee nationaliteiten heb kan je iig niet van een verrader spreken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Fair enough. Aangezien wij onze gehele cavalerie opheffen weten we wat dat betekent.
Ik moest toch even heel hard lachen hierom.quote:
Je wordt er doof van.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Dat beschadigt de hersenen niet zover ik weet.
Daar ga ik niet op wachten, kom keer naar Enschede.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.
Plus nog wat andere zaken, maar dat komt wel tijdens de meet ter sprake.
Op late leeftijd cowboytje en boef spelen dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.
Plus nog wat andere zaken, maar dat komt wel tijdens de meet ter sprake.
Hmm..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hup aan de sigaren dan, een eeuwenoud elitair ritueel van het bereiken van mannelijkheid op stand.
Nahja, ik zie ons ook eerder zij aan zij tegen de <insert vijand> vechten dan tegen elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien ik twee nationaliteiten heb kan je iig niet van een verrader spreken.
Dat betwijfel ik, maar zou kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen ik ietwat onbezonnen riep dat heel Afrika gesteriliseerd moet worden
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
De schutterij. Klinkt een beetje als een "all you can eat" vreetschuur waar regelmatig de schurft uitbreekt.
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op wachten, kom keer naar Enschede.
Ik heb toestemming gekregen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Cerbie het volgende:
* Cerbie ziet nu pas de rant van betyar
Er zijn users voor minder doorgestreept
Zeker, en ik moet je nog houden aan je cognac + sigaar afspraak.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?
Heb je mazzel, eventueel heb ik een opdrachtgever in Enschede waardoor ik er minimaal 1x per week heen zal moeten.
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
De schutterij. Klinkt een beetje als een "all you can eat" vreetschuur waar regelmatig de schurft uitbreekt.
U bent ook van de "vekeerde kaant"?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?
Heb je mazzel, eventueel heb ik een opdrachtgever in Enschede waardoor ik er minimaal 1x per week heen zal moeten.
Linkse baantjemachine zeker.quote:
Dat mag ik hopen, je hebt de beschikking over knalstokken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.
Ja ja, heb hem inmiddels door. De slaapkamer toestanden mag je voor jezelf houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.
En over een uitzondering van de nog steeds geldende dienstplicht vanwege speciale taken, dat is het grootste lachertje van allemaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, je hebt de beschikking over knalstokken.
Dit dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
Das rechts... van Nederland.quote:
Ik resideer ten huize POL als alleenstaande dubieuze, met enkel Erik z'n muzieksmaak als m'n gelijke.quote:
Ik ben ook deels Duits,quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das rechts... van Nederland.
Laat koos het niet merken.
Mag ik 'm inkoppen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Zo'n heerlijk afgezaagde naam. Cafe De Schuimsnor. In die categorie.
Krijg de tyfusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik resideer ten huize POL als alleenstaande dubieuze, met enkel Erik z'n muzieksmaak als m'n gelijke.
Zal ik zeker doen, zal dan meestal vrijdags zijn, maar dat hangt ervan af of mijn vrouwelijke baas die opdracht weet binnen te hengelen, gesprekken lopen nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, en ik moet je nog houden aan je cognac + sigaar afspraak.
En deal, als je er toch bent; let me know.
Pfff, vooruit dan maar.quote:
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?quote:
Geen probleem, ben toch meestal op pad dus dan rijd ik wel die richting op.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, zal dan meestal vrijdags zijn, maar dat hangt ervan af of mijn vrouwelijke baas die opdracht weet binnen te hengelen, gesprekken lopen nog.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?
quote:
Dat is geheime codetaal die alleen VP en ik begrijpen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geheime codetaal die alleen VP en ik begrijpen.
Code Harderwijk, Code Harderwijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!
Volgende meet: water boardingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Operatie storm treed om 0430 zulu in werking, ik herhaal, operatie storm treed om 0430 zulu in werking. Zorg dat alle eenheden zich in de pikkebakkeyarie verzamelen om xray uit te voeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!
Dat is "2 pond jonge paling".quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is "2 pond jonge paling".
Dat weet ik nog van mij Opa.
Maar ik ben vergeten augurken te halen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Operatie storm treed om 0430 zulu in werking, ik herhaal, operatie storm treed om 0430 zulu in werking. Zorg dat alle eenheden zich in de pikkebakkeyarie verzamelen om xray uit te voeren.
Jah? In dat geval jij alleen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
Goh Koos, had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar volgens mij zijn we (bij de volgende meet) op elkaar aangewezen. Jij en ik tegen de rest.
Geeft niet, in depot "aarsmade" zijn vervangende materialen aanwezig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik ben vergeten augurken te halen.
... en een vluchtroute uit te stippelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
Koos zit dan als een wijf aan de witte wijn in een hoekje te mompelen over dolfijnen inderdaad.
Dan mag je me alles vertellen over wapentuig.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
Goh Koos, had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar volgens mij zijn we (bij de volgende meet) op elkaar aangewezen. Jij en ik tegen de rest.
Hij glibbert wel langs de plinten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... en een vluchtroute uit te stippelen.
Affijn, genoeg tijd om in de komende weken enkele mensen hier tot dubbelspion om te keren, dan kijken we nog wel eens wie er aan het langste eind trekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De TarzanXXL3000 Millenium Edition.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan mag je me alles vertellen over wapentuig.
Dat je die dingen nog hebt, ik heb ze op m'n 18e moeten laten trekken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
Had ik al vermeld dat ik de tandarts held lekker nog een herstel wortelkanaalbehandeling mag ondergaan en een afspraak moet maken om een dwarsliggende verstandskies maar dan ook letterlijk dwarsliggend mag laten verwijderen....
Ik krijg inderdaad het gevoel dat jij met een afgebroken stoelpoot achter mij aan komt hollenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... en een vluchtroute uit te stippelen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat je die dingen nog hebt, ik heb ze op m'n 18e moeten laten trekken.
Dat is een inkoppertje.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Affijn, genoeg tijd om in de komende weken enkele mensen hier tot dubbelspion om te keren, dan kijken we nog wel eens wie er aan het langste eind trekt.
Ik heb ze ook nog gewoon hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat je die dingen nog hebt, ik heb ze op m'n 18e moeten laten trekken.
Schuif maar aan bij erik. Die houdt van dat soort babbels.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De TarzanXXL3000 Millenium Edition.
Nee mag niet van Erik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje.![]()
Of is VS niet aanwezig?
Aangezien ik hier de kleinste piemel heb, heb ik part nog deel aan deze operatie.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje.![]()
Of is VS niet aanwezig?
Ik las 'schuif maar in'quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuif maar aan bij erik. Die houdt van dat soort babbels.
Goedzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad het gevoel dat jij met een afgebroken stoelpoot achter mij aan komt hollen
Ah, heb je echt zo'n godsgruwelijke hekel aan mij?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik weet nu al hoe je binnen komt. En terecht
quote:
Tout au contraire.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, heb je echt zo'n godsgruwelijke hekel aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |