Das rechts... van Nederland.quote:
Ik resideer ten huize POL als alleenstaande dubieuze, met enkel Erik z'n muzieksmaak als m'n gelijke.quote:
Ik ben ook deels Duits,quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das rechts... van Nederland.
Laat koos het niet merken.
Mag ik 'm inkoppen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Zo'n heerlijk afgezaagde naam. Cafe De Schuimsnor. In die categorie.
Krijg de tyfusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik resideer ten huize POL als alleenstaande dubieuze, met enkel Erik z'n muzieksmaak als m'n gelijke.
Zal ik zeker doen, zal dan meestal vrijdags zijn, maar dat hangt ervan af of mijn vrouwelijke baas die opdracht weet binnen te hengelen, gesprekken lopen nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, en ik moet je nog houden aan je cognac + sigaar afspraak.
En deal, als je er toch bent; let me know.
Pfff, vooruit dan maar.quote:
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?quote:
Geen probleem, ben toch meestal op pad dus dan rijd ik wel die richting op.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, zal dan meestal vrijdags zijn, maar dat hangt ervan af of mijn vrouwelijke baas die opdracht weet binnen te hengelen, gesprekken lopen nog.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?
quote:
Dat is geheime codetaal die alleen VP en ik begrijpen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geheime codetaal die alleen VP en ik begrijpen.
Code Harderwijk, Code Harderwijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!
Volgende meet: water boardingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Operatie storm treed om 0430 zulu in werking, ik herhaal, operatie storm treed om 0430 zulu in werking. Zorg dat alle eenheden zich in de pikkebakkeyarie verzamelen om xray uit te voeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!
Dat is "2 pond jonge paling".quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is "2 pond jonge paling".
Dat weet ik nog van mij Opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |