Volgens mij was dat toen ik ietwat onbezonnen riep dat heel Afrika gesteriliseerd moet wordenquote:
Hup aan de sigaren dan, een eeuwenoud elitair ritueel van het bereiken van mannelijkheid op stand.quote:
Aangezien ik twee nationaliteiten heb kan je iig niet van een verrader spreken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Fair enough. Aangezien wij onze gehele cavalerie opheffen weten we wat dat betekent.
Ik moest toch even heel hard lachen hierom.quote:
Je wordt er doof van.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Dat beschadigt de hersenen niet zover ik weet.
Daar ga ik niet op wachten, kom keer naar Enschede.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.
Plus nog wat andere zaken, maar dat komt wel tijdens de meet ter sprake.
Op late leeftijd cowboytje en boef spelen dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.
Plus nog wat andere zaken, maar dat komt wel tijdens de meet ter sprake.
Hmm..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hup aan de sigaren dan, een eeuwenoud elitair ritueel van het bereiken van mannelijkheid op stand.
Nahja, ik zie ons ook eerder zij aan zij tegen de <insert vijand> vechten dan tegen elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien ik twee nationaliteiten heb kan je iig niet van een verrader spreken.
Dat betwijfel ik, maar zou kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen ik ietwat onbezonnen riep dat heel Afrika gesteriliseerd moet worden
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
De schutterij. Klinkt een beetje als een "all you can eat" vreetschuur waar regelmatig de schurft uitbreekt.
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op wachten, kom keer naar Enschede.
Ik heb toestemming gekregen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Cerbie het volgende:
* Cerbie ziet nu pas de rant van betyar
Er zijn users voor minder doorgestreept
Zeker, en ik moet je nog houden aan je cognac + sigaar afspraak.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?
Heb je mazzel, eventueel heb ik een opdrachtgever in Enschede waardoor ik er minimaal 1x per week heen zal moeten.
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
De schutterij. Klinkt een beetje als een "all you can eat" vreetschuur waar regelmatig de schurft uitbreekt.
U bent ook van de "vekeerde kaant"?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?
Heb je mazzel, eventueel heb ik een opdrachtgever in Enschede waardoor ik er minimaal 1x per week heen zal moeten.
Linkse baantjemachine zeker.quote:
Dat mag ik hopen, je hebt de beschikking over knalstokken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.
Ja ja, heb hem inmiddels door. De slaapkamer toestanden mag je voor jezelf houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.
En over een uitzondering van de nog steeds geldende dienstplicht vanwege speciale taken, dat is het grootste lachertje van allemaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, je hebt de beschikking over knalstokken.
Dit dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |