Ik dacht dat jij het mannetje was.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
Goed ideequote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zou de meet in augustus doen eigenlijk. Dan begint het ook weer wat te rommelen in Den Haag.
Ja, of beffen hetero's niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het mannetje was.
Hmm. Je brengt mij aan het twijfelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Dan verlaat hij de coalitie met een flinke lading virtuele zetels in de pocket.
Prinsjesdag, als het even kan wil ik weer deel uitmaken van de erewacht. Lekker in uniform en met een wapen door de stad marcheren.quote:
Maar goed, waar smaakt het naar dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, of beffen hetero's niet?
Wat een niveau eigenlijk.![]()
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform isquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Prinsjesdag, als het even kan wil ik weer deel uitmaken van de erewacht. Lekker in uniform en met een wapen door de stad marcheren.
Geen idee, als het te koop was zou ik 't links laten liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, waar smaakt het naar dan?
Dan heb je een smerig toetsenbord.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HAHAHA.
Serieus, m'n bier ligt over m'n toetsenbord.
Kleine kanttekening: ik zit er altijd naast met mijn voorspellingen over dit kabinetquote:
Lang leve vaatdoeken, maar inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb je een smerig toetsenbord.
Watwatwat * noteert speciale aandacht voor eriksd in z'n zwartboek *quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform is
Sorry
Verdomme VS. Ranzige plezierster.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform is
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Desalniettemin wil ik Koos, Cerbie, Picchia en V_P er wel bij hebben de volgende keer.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: ik zit er altijd naast met mijn voorspellingen over dit kabinet
Geen carnavalesk gezelschap?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Bekende oud-leden
Joseph Luns (Amsterdam)
Oscar Hammerstein (Leiden)
Hans van Baalen (Leiden)
Pieter-Christiaan van Vollenhoven (Utrecht)
Illuster gezelschap.
Die veer op je hoedquote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, je ziet mij en 2 andere clubgenoten op 2:37 lopen:
Hoho, jij hebt mij best wel eens gelijk gegeven.quote:
Als de Duitsers weer komen staan zij op de frontlinie hoor.quote:
quote:
Dan geeft VS aan samen met jou ernaast te hebben gezeten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt mij best wel eens gelijk gegeven.
Nee, die vent met 2 kinnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Tem het volgende:
VP ben jij die mafkees met die vergroeide onderkaak?
What about mequote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Desalniettemin wil ik Koos, Cerbie, Picchia en V_P er wel bij hebben de volgende keer.
Die vent met die pruttelemmer?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Tem het volgende:
VP ben jij die mafkees met die vergroeide onderkaak?
Ik post 'm even:quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, je ziet mij en 2 andere clubgenoten op 2:37 lopen:
Shhhhh!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt mij best wel eens gelijk gegeven.
Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik wat meer feeling met de cavalerie, dus dien ik voor de kant die de beste cavalerie heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Als de Duitsers weer komen staan zij op de frontlinie hoor.
Behalve von_Pruissen dan want die loopt natuurlijk over.
Die doet het nu.quote:
IK OOKquote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef 3-voud het volgende:
Ik wordt helemaal gek van dat springende forum...
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef 3-voud het volgende:
Ik wordt helemaal gek van dat springende forum...
Fair enough. Aangezien wij onze gehele cavalerie opheffen weten we wat dat betekent.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik wat meer feeling met de cavalerie, dus dien ik voor de kant die de beste cavalerie heeft.
Haha kan gebeurenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die doet het nu.![]()
Een schuifregelaar voor het geluid in control panel stond potdicht.
En het scheelt ook veel als je het audiostekkertje erin steekt
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.quote:
Volgens mij was dat toen ik ietwat onbezonnen riep dat heel Afrika gesteriliseerd moet wordenquote:
Hup aan de sigaren dan, een eeuwenoud elitair ritueel van het bereiken van mannelijkheid op stand.quote:
Aangezien ik twee nationaliteiten heb kan je iig niet van een verrader spreken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Fair enough. Aangezien wij onze gehele cavalerie opheffen weten we wat dat betekent.
Ik moest toch even heel hard lachen hierom.quote:
Je wordt er doof van.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Dat beschadigt de hersenen niet zover ik weet.
Daar ga ik niet op wachten, kom keer naar Enschede.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.
Plus nog wat andere zaken, maar dat komt wel tijdens de meet ter sprake.
Op late leeftijd cowboytje en boef spelen dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beetje schieten, beetje oefentegenstander voor o.a. mariniers spelen, beetje in uniform door Den Haag marcheren.
Plus nog wat andere zaken, maar dat komt wel tijdens de meet ter sprake.
Hmm..quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hup aan de sigaren dan, een eeuwenoud elitair ritueel van het bereiken van mannelijkheid op stand.
Nahja, ik zie ons ook eerder zij aan zij tegen de <insert vijand> vechten dan tegen elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien ik twee nationaliteiten heb kan je iig niet van een verrader spreken.
Dat betwijfel ik, maar zou kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen ik ietwat onbezonnen riep dat heel Afrika gesteriliseerd moet worden
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
De schutterij. Klinkt een beetje als een "all you can eat" vreetschuur waar regelmatig de schurft uitbreekt.
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op wachten, kom keer naar Enschede.
Ik heb toestemming gekregen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef Cerbie het volgende:
* Cerbie ziet nu pas de rant van betyar
Er zijn users voor minder doorgestreept
Zeker, en ik moet je nog houden aan je cognac + sigaar afspraak.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?
Heb je mazzel, eventueel heb ik een opdrachtgever in Enschede waardoor ik er minimaal 1x per week heen zal moeten.
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
De schutterij. Klinkt een beetje als een "all you can eat" vreetschuur waar regelmatig de schurft uitbreekt.
U bent ook van de "vekeerde kaant"?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo zo, meneer is benieuwd naar wat zich achter de schermen afspeelt?
Heb je mazzel, eventueel heb ik een opdrachtgever in Enschede waardoor ik er minimaal 1x per week heen zal moeten.
Linkse baantjemachine zeker.quote:
Dat mag ik hopen, je hebt de beschikking over knalstokken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.
Ja ja, heb hem inmiddels door. De slaapkamer toestanden mag je voor jezelf houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als de schurft in Nederland zou uitbreken trekken wij aan het langste eind.
En over een uitzondering van de nog steeds geldende dienstplicht vanwege speciale taken, dat is het grootste lachertje van allemaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, je hebt de beschikking over knalstokken.
Dit dusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
Das rechts... van Nederland.quote:
Ik resideer ten huize POL als alleenstaande dubieuze, met enkel Erik z'n muzieksmaak als m'n gelijke.quote:
Ik ben ook deels Duits,quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Das rechts... van Nederland.
Laat koos het niet merken.
Mag ik 'm inkoppen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Zo'n heerlijk afgezaagde naam. Cafe De Schuimsnor. In die categorie.
Krijg de tyfusquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik resideer ten huize POL als alleenstaande dubieuze, met enkel Erik z'n muzieksmaak als m'n gelijke.
Zal ik zeker doen, zal dan meestal vrijdags zijn, maar dat hangt ervan af of mijn vrouwelijke baas die opdracht weet binnen te hengelen, gesprekken lopen nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, en ik moet je nog houden aan je cognac + sigaar afspraak.
En deal, als je er toch bent; let me know.
Pfff, vooruit dan maar.quote:
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?quote:
Geen probleem, ben toch meestal op pad dus dan rijd ik wel die richting op.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, zal dan meestal vrijdags zijn, maar dat hangt ervan af of mijn vrouwelijke baas die opdracht weet binnen te hengelen, gesprekken lopen nog.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?
quote:
Dat is geheime codetaal die alleen VP en ik begrijpen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik mis wat achter de komma. Of is dat een oud nazi geheim?
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is geheime codetaal die alleen VP en ik begrijpen.
Code Harderwijk, Code Harderwijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!
Volgende meet: water boardingquote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Operatie storm treed om 0430 zulu in werking, ik herhaal, operatie storm treed om 0430 zulu in werking. Zorg dat alle eenheden zich in de pikkebakkeyarie verzamelen om xray uit te voeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De dolfijn is uit de ruif gesprongen! Ik herhaal, de dolfijn is uit de ruif gesprongen!
Dat is "2 pond jonge paling".quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is "2 pond jonge paling".
Dat weet ik nog van mij Opa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |