Ik weet hoe m'n eigen smaakt, niets zo lekker als een stevige tongzoen na een goeie pijpbeurtquote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
Hmm. Het zou een gouden kans voor Geert zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV trekt de stekker eruit omwille van Griekenland.
Ik doe geen mensen pijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, als betyar mij nu voor malibudrinker had uitgemaakt had dat nog een beetje pijn gedaan
HAHAHA.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet hoe m'n eigen smaakt, niets zo lekker als een stevige tongzoen na een goeie pijpbeurt
De zaterdag na Prinsjesdagquote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zou de meet in augustus doen eigenlijk. Dan begint het ook weer wat te rommelen in Den Haag.
Daarom. Dan verlaat hij de coalitie met een flinke lading virtuele zetels in de pocket.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Het zou een gouden kans voor Geert zijn.
Ik dacht dat jij het mannetje was.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zou de meet in augustus doen eigenlijk. Dan begint het ook weer wat te rommelen in Den Haag.
Ja, of beffen hetero's niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het mannetje was.
Hmm. Je brengt mij aan het twijfelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Dan verlaat hij de coalitie met een flinke lading virtuele zetels in de pocket.
Prinsjesdag, als het even kan wil ik weer deel uitmaken van de erewacht. Lekker in uniform en met een wapen door de stad marcheren.quote:
Maar goed, waar smaakt het naar dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, of beffen hetero's niet?
Wat een niveau eigenlijk.![]()
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform isquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Prinsjesdag, als het even kan wil ik weer deel uitmaken van de erewacht. Lekker in uniform en met een wapen door de stad marcheren.
Geen idee, als het te koop was zou ik 't links laten liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, waar smaakt het naar dan?
Dan heb je een smerig toetsenbord.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HAHAHA.
Serieus, m'n bier ligt over m'n toetsenbord.
Kleine kanttekening: ik zit er altijd naast met mijn voorspellingen over dit kabinetquote:
Lang leve vaatdoeken, maar inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb je een smerig toetsenbord.
Watwatwat * noteert speciale aandacht voor eriksd in z'n zwartboek *quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform is
Sorry
Verdomme VS. Ranzige plezierster.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform is
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Desalniettemin wil ik Koos, Cerbie, Picchia en V_P er wel bij hebben de volgende keer.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: ik zit er altijd naast met mijn voorspellingen over dit kabinet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |