Ik dacht dat jij het mannetje was.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
Goed ideequote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zou de meet in augustus doen eigenlijk. Dan begint het ook weer wat te rommelen in Den Haag.
Ja, of beffen hetero's niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het mannetje was.
Hmm. Je brengt mij aan het twijfelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Dan verlaat hij de coalitie met een flinke lading virtuele zetels in de pocket.
Prinsjesdag, als het even kan wil ik weer deel uitmaken van de erewacht. Lekker in uniform en met een wapen door de stad marcheren.quote:
Maar goed, waar smaakt het naar dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, of beffen hetero's niet?
Wat een niveau eigenlijk.![]()
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform isquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Prinsjesdag, als het even kan wil ik weer deel uitmaken van de erewacht. Lekker in uniform en met een wapen door de stad marcheren.
Geen idee, als het te koop was zou ik 't links laten liggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, waar smaakt het naar dan?
Dan heb je een smerig toetsenbord.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
HAHAHA.
Serieus, m'n bier ligt over m'n toetsenbord.
Kleine kanttekening: ik zit er altijd naast met mijn voorspellingen over dit kabinetquote:
Lang leve vaatdoeken, maar inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb je een smerig toetsenbord.
Watwatwat * noteert speciale aandacht voor eriksd in z'n zwartboek *quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform is
Sorry
Verdomme VS. Ranzige plezierster.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo'n carnavalsuniform is
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Desalniettemin wil ik Koos, Cerbie, Picchia en V_P er wel bij hebben de volgende keer.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: ik zit er altijd naast met mijn voorspellingen over dit kabinet
Geen carnavalesk gezelschap?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
Bekende oud-leden
Joseph Luns (Amsterdam)
Oscar Hammerstein (Leiden)
Hans van Baalen (Leiden)
Pieter-Christiaan van Vollenhoven (Utrecht)
Illuster gezelschap.
Die veer op je hoedquote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, je ziet mij en 2 andere clubgenoten op 2:37 lopen:
Hoho, jij hebt mij best wel eens gelijk gegeven.quote:
Als de Duitsers weer komen staan zij op de frontlinie hoor.quote:
quote:
Dan geeft VS aan samen met jou ernaast te hebben gezeten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt mij best wel eens gelijk gegeven.
Nee, die vent met 2 kinnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Tem het volgende:
VP ben jij die mafkees met die vergroeide onderkaak?
What about mequote:Op maandag 6 juni 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Desalniettemin wil ik Koos, Cerbie, Picchia en V_P er wel bij hebben de volgende keer.
Die vent met die pruttelemmer?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef Tem het volgende:
VP ben jij die mafkees met die vergroeide onderkaak?
Ik post 'm even:quote:Op maandag 6 juni 2011 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
Hihihi, je ziet mij en 2 andere clubgenoten op 2:37 lopen:
Shhhhh!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, jij hebt mij best wel eens gelijk gegeven.
Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik wat meer feeling met de cavalerie, dus dien ik voor de kant die de beste cavalerie heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef waht het volgende:
[..]
Als de Duitsers weer komen staan zij op de frontlinie hoor.
Behalve von_Pruissen dan want die loopt natuurlijk over.
Die doet het nu.quote:
IK OOKquote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef 3-voud het volgende:
Ik wordt helemaal gek van dat springende forum...
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef 3-voud het volgende:
Ik wordt helemaal gek van dat springende forum...
Fair enough. Aangezien wij onze gehele cavalerie opheffen weten we wat dat betekent.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik wat meer feeling met de cavalerie, dus dien ik voor de kant die de beste cavalerie heeft.
Haha kan gebeurenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die doet het nu.![]()
Een schuifregelaar voor het geluid in control panel stond potdicht.
En het scheelt ook veel als je het audiostekkertje erin steekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |