Je hebt je zware rechtervoet nog.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zult vast wel uitermate knap enzo zijn, ik moet het niet van mijn uiterlijk of karakter hebben, dan blijft iig niet veel meer over.
Dat mag.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:15 schreef remlof het volgende:
Maar betyar, GS leek mij eigenlijk wel mee te vallen
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
EN IK BEN DIE OMHOOG SPRINGENDE PAGINA'S ZAT GVD!
Wil je mijn kanon zien?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, en mijn wapenfetisj.
Mja, dat compenseert tegenwoordig ook niet meer zoveel.
Ik ben niet knap. Maar conservatief zul je hier weinig aantreffen, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij zult vast wel uitermate knap enzo zijn, ik moet het niet van mijn uiterlijk of karakter hebben, dan blijft iig niet veel meer over.
Ben jij toevallig een Aziaat?quote:
No shit.quote:
Hihi, ik moest lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat schijnt aan je politieke voorkeur te liggen.
ja die is goedquote:
Minder drinken de volgende keer, erik.quote:
Wat is de realiteit? En ja ik was bloedserieus.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Dat verhaal van Betyar kan ik wel om lachen, ver van de realiteit.
Lijkt me sterk dat je serieus zo over GSbrder denkt
sowieso een top filmquote:
De realiteit is heel anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is de realiteit? En ja ik was bloedserieus.
Ergens is iets misgegaan inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Minder drinken de volgende keer, erik.
Anders is de wereld ook maar saai.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De realiteit is heel anders.
Maar ja, ieder zo zijn kijk op dingen he..
You're creepy.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is de realiteit? En ja ik was bloedserieus.
Ik ga trouwens aan de wijn tijdens de volgende meet. Who's with me?quote:
Zoete witteeeeeeee.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga trouwens aan de wijn tijdens de volgende meet. Who's with me?
Ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik niet, van wijn ben ik na een paar glazen al dronkenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Droog, wijfquote:
Cognac hier.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soberso; witte wijn.quote:
Daarom juist.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, van wijn ben ik na een paar glazen al dronken
Lekker elitair doen tussen al dat biervolk?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, Erik, GS, Reya en ik zaten aan de cognac op de meet.quote:
Rood vind ik dan weer niet te hachelen.quote:
Moet die linkse stank toch een beetje compenseren?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker elitair doen tussen al dat biervolk?
Pussy, heerlijke rode wijnquote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rood vind ik dan weer niet te hachelen.
GS had malibu-cola toch toen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn, Erik, GS, Reya en ik zaten aan de cognac op de meet.
Een kroeg die degelijke cognac schenkt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahhhhh correct!quote:
Hetzelfdequote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Vind het erg jammer dat ik er niet bij was, volgende keer beter.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Vind het erg jammer dat ik er niet bij was, volgende keer beter.
quote:
Of bij het Fokken zoals nu.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij rood vlees tijdens een goede maaltijd
Vieux......quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een kroeg die degelijke cognac schenkt?
Ja die hele film is top.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens is dit ook een goede scene:
Ik zie mezelf al wel zitten, lekker op waterbuffels schieten.
Nee, gewoon doorschenken op een reguliere avond.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij rood vlees tijdens een goede maaltijd
Geen sterke drank voor jou.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gewoon doorschenken op een reguliere avond.
Oei, moeten we eigenlijk doen nadat het kabinet is gevallen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Die vervolgmeet moet pas komen na een paar goede ruzies en politieke clashes.
Duurt te lang. Ik wil eigenlijk wel een terrasmeet. Alhoewel ik ook een grote fan van terrasverwarming ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, moeten we eigenlijk doen nadat het kabinet is gevallen.
Jelly op Heineken?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zit lekker aan de Heineken.
U all is jelly!?
Uiteraard.quote:
Dus iemand moet even wat onenigheid instigeren?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
Die vervolgmeet moet pas komen na een paar goede ruzies en politieke clashes.
Grolsch hier. Heineken drink ik alleen als ik echt niks anders kan krijgenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zit lekker aan de Heineken.
U all is jelly!?
Heb 3 kratten Grolsch thuis staan, enkel voor bezoekers.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Grolsch hier. Heineken drink ik alleen als ik echt niks anders kan krijgen
Nee joh, kabinet sneuvelt binnen een week of vier.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duurt te lang. Ik wil eigenlijk wel een terrasmeet. Alhoewel ik ook een grote fan van terrasverwarming ben.
En dat heb jij gedronken?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, Malibu is niet te zuipen, dat spul is nog ranziger dan 10 liter buffelsperma.
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, kabinet sneuvelt binnen een week of vier.
Ik zal maar niet vragen hoe jij weet hoe buffelsperma smaakt hè?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, Malibu is niet te zuipen, dat spul is nog ranziger dan 10 liter buffelsperma.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, kabinet sneuvelt binnen een week of vier.
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen hoe jij weet hoe buffelsperma smaakt hè?
De PVV trekt de stekker eruit omwille van Griekenland.quote:
Opdonderen nu. De hoek in, pervball.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
Weet ik veel.quote:
Ik weet hoe m'n eigen smaakt, niets zo lekker als een stevige tongzoen na een goeie pijpbeurtquote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die van mensen smaakt?
Hmm. Het zou een gouden kans voor Geert zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV trekt de stekker eruit omwille van Griekenland.
Ik doe geen mensen pijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, als betyar mij nu voor malibudrinker had uitgemaakt had dat nog een beetje pijn gedaan
HAHAHA.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet hoe m'n eigen smaakt, niets zo lekker als een stevige tongzoen na een goeie pijpbeurt
De zaterdag na Prinsjesdagquote:Op maandag 6 juni 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Ik zou de meet in augustus doen eigenlijk. Dan begint het ook weer wat te rommelen in Den Haag.
Daarom. Dan verlaat hij de coalitie met een flinke lading virtuele zetels in de pocket.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Het zou een gouden kans voor Geert zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |