Dat je die dingen nog hebt, ik heb ze op m'n 18e moeten laten trekken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
Had ik al vermeld dat ik de tandarts held lekker nog een herstel wortelkanaalbehandeling mag ondergaan en een afspraak moet maken om een dwarsliggende verstandskies maar dan ook letterlijk dwarsliggend mag laten verwijderen....
Ik krijg inderdaad het gevoel dat jij met een afgebroken stoelpoot achter mij aan komt hollenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
... en een vluchtroute uit te stippelen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat je die dingen nog hebt, ik heb ze op m'n 18e moeten laten trekken.
Dat is een inkoppertje.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Affijn, genoeg tijd om in de komende weken enkele mensen hier tot dubbelspion om te keren, dan kijken we nog wel eens wie er aan het langste eind trekt.
Ik heb ze ook nog gewoon hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat je die dingen nog hebt, ik heb ze op m'n 18e moeten laten trekken.
Schuif maar aan bij erik. Die houdt van dat soort babbels.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De TarzanXXL3000 Millenium Edition.
Nee mag niet van Erik.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje.![]()
Of is VS niet aanwezig?
Aangezien ik hier de kleinste piemel heb, heb ik part nog deel aan deze operatie.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is een inkoppertje.![]()
Of is VS niet aanwezig?
Ik las 'schuif maar in'quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuif maar aan bij erik. Die houdt van dat soort babbels.
Goedzo.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad het gevoel dat jij met een afgebroken stoelpoot achter mij aan komt hollen
Ah, heb je echt zo'n godsgruwelijke hekel aan mij?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik weet nu al hoe je binnen komt. En terecht
quote:
Tout au contraire.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, heb je echt zo'n godsgruwelijke hekel aan mij?
Dank voor het vertrouwen dat u in mij heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest hier onwillekeurig ook om lachen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schuif maar aan bij erik. Die houdt van dat soort babbels.
Nee eigenlijk lig ik ook helft van de tijd dubbel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest hier onwillekeurig ook om lachen.
Ben ik de enige die best vaak hardop moet lachen om de SC
Een grote, potige relnicht. Dat moet goed komen.quote:
Don't drop the soap Koos.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een grote, potige relnicht. Dat moet goed komen.
Denk je?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, heb de nodige inspiratie weer opgedaan vorige week tijdens m'n slutwalk, ik weet wat me te doen staat.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:
Ja ja, jij durft nog immer geen biertje aan te gaan met ome VS, terwijl de rest het ook overleefd heeft op de meet.quote:
Ik las:quote:
Hij is aardig levendig op WhatsApp, heb geen angst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |