quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Welke meet was dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog van een vorige meet.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo. Nah ja, jammer dat er geen gevolg meer aan zit dan. En indd. je hebt een date gehad! Elke ervaring kan wat waard zijn he.
Geen bier, wat een drama.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat was idd een beter moment dan nu, toen had ik bier.
Anders voelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadzo zie ik het ook. Alhoewel het toch anders voelt.
Mooi, kan jij me upcheeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met Friend is het prima en Friend is sowieso altijd vrolijk
Weet ik veelquote:
Waarom ben ik niet goed genoeg? Etc negatieve dingenquote:
Oh ja, daar was ik vast wel bij. Denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet ik veelVrij grote Fok meet in de Stairway. Jaar geleden ofzo, geen idee
Hebben we als een malle staan dansen met z'n allen.
Toen had ik nog haar. Oh wacht, dat was minder tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef vencodark het volgende:
Wat was er vroeger precies beter dan nu?
Begrijpelijk wel, bedoel dat je negatief wordt als een date op niets uitloopt. Maaarr ze wilde wel! En het kan toch een bepaalde grens zijn waar je overheen stapt. Wat zei ze dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet goed genoeg? Etc negatieve dingenIk probeer zo niet denken maar dat lukt niet echt
Ja, dat zeg ik.quote:
Eind juni naar Zandvoort, Ferrari's, Lambo's, Alfa's en meer van dat pretspul bekijken.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, kan jij me upcheeren.
Nog goeie plannen aan den horizon?
Juistem!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen bier, wat een drama.!
Ik trek er zo maar eentje open om deze drama-dag te compenseren.
Welja, hoewel heel fijn het ook niet is. Met wat mist hardlopen is wel tofquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
Gefeliciteerd Sting
RegenTwijfel of ik nu wel of niet moet gaan hardlopen.
Vet!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eind juni naar Zandvoort, Ferrari's, Lambo's, Alfa's en meer van dat pretspul bekijken.
Ik kan me er echt helemaal niets van herinneren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Ik geloof dat ik steeds "Q is good for you" naar je riep toen.
Italia a Zandvoort?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eind juni naar Zandvoort, Ferrari's, Lambo's, Alfa's en meer van dat pretspul bekijken.
De hele dag? Meet begon om een uur of 2 's middags.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me er echt helemaal niets van herinneren.! Ik was vast heel erg dronken. Zoals het hoort.
Mooi moment om dronken te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De hele dag? Meet begon om een uur of 2 's middags.
Dan heeft Q er al 3 kratjes inleggen...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De hele dag? Meet begon om een uur of 2 's middags.
Dat dus.quote:
Ik was toch niet helemaal haar type, niet mannelijk genoeg. Eerlijk gezegd was het contact online ook veel leuker dan IRL. Zij viel mij ook een beetje tegen. Want precies dat vind ik lastig om uit te leggen. Dat neemt niet weg dat als zij er ook voor open staat dat ik nog wel contact met haar wil hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, bedoel dat je negatief wordt als een date op niets uitloopt. Maaarr ze wilde wel! En het kan toch een bepaalde grens zijn waar je overheen stapt. Wat zei ze dan?
Tijn, je bent een baas man. En neem haar advies serieus. Ze heeft gelijk. Verbeter wat puntjes en je gaat meer scoren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was toch niet helemaal haar type, niet mannelijk genoeg. Eerlijk gezegd was het contact online ook veel leuker dan IRL. Zij viel mij ook een beetje tegen. Want precies dat vind ik lastig om uit te leggen. Dat neemt niet weg dat als zij er ook voor open staat dat ik nog wel contact met haar wil hebben.
26e.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!
Hoeveelste? 24 juni ben ik in A'dam
Dank jequote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, je bent een baas man. En neem haar advies serieus. Ze heeft gelijk. Verbeter wat puntjes en je gaat meer scoren.
Ik ga toch maar, slechter kan m'n humeur toch al niet meer wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, hoewel heel fijn het ook niet is. Met wat mist hardlopen is wel tof
Ja, normaal ging ik naar Spettacolo Sportivo (Assen) en Viva Italia (Assen) maar dit jaar is het algemene Italiaanse merken event op Zandvoort en Viva Italia (alleen Alfa) op Assen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Italia a Zandvoort?
Ook wel eens geweestEcht
Heel
Gaaf
Och ja, dat kan natuurlijk. Wel eerlijk iig. En vanuit internet kan irl altijd tegenvallen, gebeurt zo vaak. Maar was het eng voor je om op date te gaan? Geloof dat je niet zo'n held ben dus hoe was dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was toch niet helemaal haar type, niet mannelijk genoeg. Eerlijk gezegd was het contact online ook veel leuker dan IRL. Zij viel mij ook een beetje tegen. Want precies dat vind ik lastig om uit te leggen. Dat neemt niet weg dat als zij er ook voor open staat dat ik nog wel contact met haar wil hebben.
True, veranderen is niet zo makkelijk. Maar ik 'ken' je nu zo'n 2 jaar en je roept bovenstaande ook al zolang. Wat is er in die tijd nu concreet verandert of wat heb je eraan gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je, dat doe ik ook. Alleen het is lastig om het uit te voeren. Veranderen is eng en moeilijk. Dat neemt niet weg dat ik het probeer om te veranderen.
Cool. Ga je met de Alfaclub?quote:
Er zit denk ik veel in houding en uitstraling. Beetje stoerheid en volwassenheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Meer mannelijk is ook niet zo makkelijk te begrijpen altijd. Vraag 10 dames wat zij mannelijk vinden en er zitten in ieder geval 6 verschillende antwoorden tussen.
Je kent Tijn en weet dus wat ze bedoeltquote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Meer mannelijk is ook niet zo makkelijk te begrijpen altijd. Vraag 10 dames wat zij mannelijk vinden en er zitten in ieder geval 6 verschillende antwoorden tussen.
Vooralsnog zijn alle paddockplaatsen bezet, dus moet nog even zien hoe ik heen ga. Zandvoort zal zeker met mooi weer flink druk zijn. Assen kan je altijd wel heen. Viva Italia ga ik dus sowieso heen met mijn eigen auto. Maar de 26e zijn er in ieder geval wel genoeg van de club dus altijd wel kletsen met bekenden.quote:
Dat sowieso. Vrouwen vallen niet op watjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zit denk ik veel in houding en uitstraling. Beetje stoerheid en volwassenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, mooie passie man. Ik ben er niet technisch genoeg voor, maar die passie voor met name Alfa deel ik zeker. Ze maken heerlijk spul. Echt Italiaans. Het hart van de auto-industrie, zoals Clarkson terecht opmerkte.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn alle paddockplaatsen bezet, dus moet nog even zien hoe ik heen ga. Zandvoort zal zeker met mooi weer flink druk zijn. Assen kan je altijd wel heen. Viva Italia ga ik dus sowieso heen met mijn eigen auto. Maar de 26e zijn er in ieder geval wel genoeg van de club dus altijd wel kletsen met bekenden.
Mannen moeten stoer zijn. Zoals ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vrouwen vallen niet op watjes.
Ja, ik ook indd. En dat bedoel ik met beetje stoerheid en volwassenheid. Tijn is nu eenmaal nerdig. Dat hoeft niet altijd erg te zijn maar zijn date valt er iig niet op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kent Tijn en weet dus wat ze bedoelt
Ja best wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ja, dat kan natuurlijk. Wel eerlijk iig. En vanuit internet kan irl altijd tegenvallen, gebeurt zo vaak. Maar was het eng voor je om op date te gaan? Geloof dat je niet zo'n held ben dus hoe was dat?
Dat vind ik lastig om iets echt te noemen. Ik ben iig opener en socialer geworden.quote:[..]
True, veranderen is niet zo makkelijk. Maar ik 'ken' je nu zo'n 2 jaar en je roept bovenstaande ook al zolang. Wat is er in die tijd nu concreet verandert of wat heb je eraan gedaan?
Ik zou toch jou niet willen zijn hoor...brrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 kratten bier kunnen sjouwen en dan opdrinken voor 2 uur is wel een soort stoerheid inderdaad...quote:
Nou, dit was dus je eerste date op deze manier? Goed toch dat je bent gegaan! En het zal per keer makkelijker worden, als het goed is.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja best wel.Nog nooit zoiets gedaan eigenlijk. Maar het viel wel mee. Ik durfde tenminste te praten ik was bang dat ik niets zou durven zeggen.
[..]
Dat vind ik lastig om iets echt te noemen. Ik ben iig opener en socialer geworden.
Er zit niets anders op: Tijn moet motor gaan rijden, gespierd worden om als uitsmijter aan het werk te gaan of het leger in.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 kratten bier kunnen sjouwen en dan opdrinken voor 2 uur is wel een soort stoerheid inderdaad...
Maar motorrijders, uitsmijters en militairen hebben denk ik toch een wat meer steady scoringspercentage, Q.
Een zelfverzekerde Venco, wie had dat 2 jaar geleden gedacht?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dit was dus je eerste date op deze manier? Goed toch dat je bent gegaan! En het zal per keer makkelijker worden, als het goed is.
Ok, opener en socialer. Dus in direct contact met mensen of doel je dan bijvoorbeeld ook op internetcontacten? Stukje houding zou bijv. ook al kunnen schelen. Hoe je beweegt enzo, met meer zelfvertrouwen.
Nah ja, ik weet niet of je cynisch bent hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde Venco, wie had dat 2 jaar geleden gedacht?
En zo leren begrijpen dat het niet het doel, maar de weg ernaartoe is, die de vrouw aanspreekt.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: Tijn moet motor gaan rijden, gespierd worden om als uitsmijter aan het werk te gaan of het leger in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Wat kom jij weer op een mooi moment binnenvallen kloonquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou toch jou niet willen zijn hoor...brrr
Ja, dat maakt het wel moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
is het niet altijd een mooi moment voor mij om binnen te vallen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat kom jij weer op een mooi moment binnenvallen kloon
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik weet niet of je cynisch bent hoor.Maar ook tussen 2007 en 2009 heb ik sprongen gemaakt.
Van mij was het ook jarenlang proces. Ik ben regelmatig nog wel onzeker maar minder dan vroeger, zeker in contact met (nieuwe) mensen.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ook indd. En dat bedoel ik met beetje stoerheid en volwassenheid. Tijn is nu eenmaal nerdig. Dat hoeft niet altijd erg te zijn maar zijn date valt er iig niet op.
Ja, het was wel eng maar ook leuk om met haar te praten IRL ipv online. Dat het eng is maakt nog niet dat ik het uit de weg ga. Ik heb de afgelopen jaren genoeg dingen gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dit was dus je eerste date op deze manier? Goed toch dat je bent gegaan! En het zal per keer makkelijker worden, als het goed is.
Ok, opener en socialer. Dus in direct contact met mensen of doel je dan bijvoorbeeld ook op internetcontacten? Stukje houding zou bijv. ook al kunnen schelen. Hoe je beweegt enzo, met meer zelfvertrouwen.
Of rockster worden dat lijkt mij beterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: Tijn moet motor gaan rijden, gespierd worden om als uitsmijter aan het werk te gaan of het leger in.
Die keer toen ik mijn nichtje aan het besnijden was en jij door het tentdoek heenviel was inderdaad wel een van de meer hilarische...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het niet altijd een mooi moment voor mij om binnen te vallen dan?
Oh, maar ik geef zeker toe dat Fok daaraan bijgedragen heeft. De meets met een aantal mensen tot een groep van 20 heeft zeker geholpen. Ik zal dat nooit ontkennen maar je moet het wel zelf doen. Er wordt slechts een gelegenheid geboden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
FOK! draagt daaraan bij. Bij bijna iedereen hier, ookal ontkennen we het.
Wel erg jammer dat jij haar slagader toen dicht brandde, dat had ik graag willen doenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die keer toen ik mijn nichtje aan het besnijden was en jij door het tentdoek heenviel was inderdaad wel een van de meer hilarische...
Wordt Slashquote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad.
[..]
Ja, het was wel eng maar ook leuk om met haar te praten IRL ipv online. Dat het eng is maakt nog niet dat ik het uit de weg ga. Ik heb de afgelopen jaren genoeg dingen gedaan.![]()
Beide, alhoewel IRL ik nog wel terughoudend ben.
[..]
Of rockster worden dat lijkt mij beter
Gaan wij daten dan?quote:
Pas als je even rijk bent en even goed gitaar kan spelenquote:
Zoals wat? Mijn ouders komen niet uit de oorlog.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Duurt niet zolang, maar komen toch wel wat dingen naar voren dat je het na gaat vragen bij je ouders
Zo oud zijn mijn ouders niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Voor wie geschiedenis nog wel wat vind (daar komt mijn nerdside omhoog), zo op Nederland 1 nog 'mooi was die tijd' waarin een familie van opa/oma tot aan kleinkinderen samen 100 jaar terug gaan in de tijd en dan per aflevering steeds 10 jaar omhoog gaan. Vanavond jaren 40-50 (oorlogsjaren dus oa.) Duurt niet zolang, maar komen toch wel wat dingen naar voren dat je het na gaat vragen bij je ouders
Erg interessant, maar met het huidige informatie-aanbod, het is soms echt te erg, laag op mijn prioriteitenlijstje...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Voor wie geschiedenis nog wel wat vind (daar komt mijn nerdside omhoog), zo op Nederland 1 nog 'mooi was die tijd' waarin een familie van opa/oma tot aan kleinkinderen samen 100 jaar terug gaan in de tijd en dan per aflevering steeds 10 jaar omhoog gaan. Vanavond jaren 40-50 (oorlogsjaren dus oa.) Duurt niet zolang, maar komen toch wel wat dingen naar voren dat je het na gaat vragen bij je ouders
Ik heb het tegenover dates ook nooit een date genoemd. Meer indd. het voorstel om af te spreken. Het woord date gebruik ik alleen tegenover anderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind daten ook altijd zo'n koddig woord.
Vaak zeg ik: Biosje pakken en een biertje/wijntje doen erna?
Vaak werkt het beter omdat je zelf losjes overkomt en ze geen verplichtingen verwachten.
Daten is gelijk beladen.. Meeten, afspreken is een stuk minder drama van te voren..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind daten ook altijd zo'n koddig woord.
Vaak zeg ik: Biosje pakken en een biertje/wijntje doen erna?
Vaak werkt het beter omdat je zelf losjes overkomt en ze geen verplichtingen verwachten.
Uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het tegenover dates ook nooit een date genoemd. Meer indd. het voorstel om af te spreken. Het woord date gebruik ik alleen tegenover anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik vond het destijds wel altijd makkelijk te scheiden. Met een enkeling had ik een date, met anderen strikt een meet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daten is gelijk beladen.. Meeten, afspreken is een stuk minder drama van te voren..
Afgelopen zaterdag daar nog bewijs van gezienquote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
FOK! draagt daaraan bij. Bij bijna iedereen hier, ookal ontkennen we het.
Heb ik ook een hekel aan. Beetje je beste beentje voorzetten enzo terwijl je je daarna weer als een slons kan gedragen. Beter gaan we wat eten en daarna in de kroeg hangen, dat gaat nog veel vaker gebeuren als het kliktquote:
Begrijp wat je bedoeld maar met dit soort adviezen kan ik zo weinig. Te vaag.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef vencodark het volgende:
Tijn, it's all about attitude.![]()
![]()
Maar wat El. al zei, het gaat om het proces. Aan jezelf werken en nieuwe dingen proberen. Je hoeft je karakter niet te veranderen, maar bepaalde stappen helpen wel om wat stoerder bijv. te worden.
Iets in een hooikist bewaren (voedsel), levertraan moeten slikken, dat soort dingen. Dingen op vreemde kacheltjes warmen. Kolenhok.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals wat? Mijn ouders komen niet uit de oorlog.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daten, het is zo leukIk wil ook niet meer daten. Ik zit momenteel vast genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent het zwarte achternichtje van prins William!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo oud zijn mijn ouders niet hoor
ik wil mijn stamboom inzien
wie gaat erin investeren? Ik weet iig zeker dat ik blauw bloed heb
Nieuwe dingen proberen is niet vaag.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoeld maar met dit soort adviezen kan ik zo weinig. Te vaag.Dat ligt aan mij.
Dat ligt inderdaad aan jou. Je moet gewoon durven om over het randje te gaan. Als je dat durft dan straal je ook uit dat je het durft. Dat komt al een stuk stoerder over dan erbij staan als een doodgeslagen vogeltje.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoeld maar met dit soort adviezen kan ik zo weinig. Te vaag.Dat ligt aan mij.
Serieus?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer daten. Ik zit momenteel vast genoeg.
Dan ga ik wel kijken als ik het niet vergeetquote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets in een hooikist bewaren (voedsel), levertraan moeten slikken, dat soort dingen. Dingen op vreemde kacheltjes warmen. Kolenhok.
Leuk als straks jaren 50-60 en 60-70 komen, tijd van mijn ouders hun jeugd.
nee, ik meet mensen, en als ik het gezellig vind laat ik dat merken, en als ik kus dan vind ik je het waard om op een andere manier te meetenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond het destijds wel altijd makkelijk te scheiden. Met een enkeling had ik een date, met anderen strikt een meet.
Ah zo, maar dan hadden mijn ouders ouder moeten zijn. Ze zijn van 1956 en 1958.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets in een hooikist bewaren (voedsel), levertraan moeten slikken, dat soort dingen. Dingen op vreemde kacheltjes warmen. Kolenhok.
Leuk als straks jaren 50-60 en 60-70 komen, tijd van mijn ouders hun jeugd.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan jou. Je moet gewoon durven om over het randje te gaan. Als je dat durft dan straal je ook uit dat je het durft. Dat komt al een stuk stoerder over dan erbij staan als een doodgeslagen vogeltje.
Ja, idd.. Ik ben gewoon altijd een slons, toch kloon?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag daar nog bewijs van gezien
Man, wat was ik vroeger onzeker. Best grappig dat ik dat pas kreeg toen ik in mijn eerste relatie zat.
Op een moment gewoon besloten niet meer onzeker te zijn. Je kan veel van me vinden, maar ik ben best wel een mannetje geworden. Of niet geworden, maar ik ben het gewoon. Onzekerheid is nergens goed voor.
[..]
Heb ik ook een hekel aan. Beetje je beste beentje voorzetten enzo terwijl je je daarna weer als een slons kan gedragen. Beter gaan we wat eten en daarna in de kroeg hangen, dat gaat nog veel vaker gebeuren als het klikt
Ja, nou ja. Nu sinds 8 maanden een relatie en dat zit gewoon heel goed.quote:
Tongzoenen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik meet mensen, en als ik het gezellig vind laat ik dat merken, en als ik kus dan vind ik je het waard om op een andere manier te meeten
Daar zit ik vaak mee. Bijvoorbeeld tijdens het stappen. Even leuk dansen met iemand en praatje maken gaat altijd heel gemakkelijk bij mij, maar ik heb vaak niet genoeg ballen om gewoon een kus op de mond te geven en dan te gaan zoenen. Zonde eigenlijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik meet mensen, en als ik het gezellig vind laat ik dat merken, en als ik kus dan vind ik je het waard om op een andere manier te meeten
zwart als in negroide? IK WIST HET!!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent het zwarte achternichtje van prins William!
Hehe, jij bent net als al mijn vrienden en ikzelf lekker slonzig.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, idd.. Ik ben gewoon altijd een slons, toch kloon?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tongzoenen!Mits de ander het ook een beetje kan dan.. Ik ben tenslotte proSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nee engquote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nieuwe dingen proberen is niet vaag.
Een vogeltje ben ik niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan jou. Je moet gewoon durven om over het randje te gaan. Als je dat durft dan straal je ook uit dat je het durft. Dat komt al een stuk stoerder over dan erbij staan als een doodgeslagen vogeltje.
Mooi hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Nu sinds 8 maanden een relatie en dat zit gewoon heel goed.Daarom zeg ik, ik zit voorlopig vast genoeg.
Ben jij nou nog met...knuffelmeisje?
Neuj.. dat moet het probleem niet zijn.. alleen is het nadeel dat ik op lange mannen val en niet altijd een trapje bij de hand hebquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zit ik vaak mee. Bijvoorbeeld tijdens het stappen. Even leuk dansen met iemand en praatje maken gaat altijd heel gemakkelijk bij mij, maar ik heb vaak niet genoeg ballen om gewoon een kus op de mond te geven en dan te gaan zoenen. Zonde eigenlijk...
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, jij bent net als al mijn vrienden en ikzelf lekker slonzig.
Wees toch eens niet zo vreselijk jezelf!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee engmaar wel leuk meestal
[..]
Een vogeltje ben ik niet hoor.Ik doe echt wel dingen. Het is alleen soms moeilijk om uit mijn comfort zone te breken
Uiteraard, anders nooit een kloon.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mits de ander het ook een beetje kan dan.. Ik ben tenslotte pro
Ja, toen ik de posts erna las, begreep ik dat. Zal er verder niet naar vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Nee dus. Maar verder genoeg daarover.
Ik ben zelf lang (1M98) en ga altijd even door de knietjes als het op zoenen aankomt, of gewoon een donker rustig plekje uitzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj.. dat moet het probleem niet zijn.. alleen is het nadeel dat ik op lange mannen val en niet altijd een trapje bij de hand heb
Toch doen. Alles doen wat interessant lijkt maar buiten jouw eigen 'fatsoensnormen' gaat. Live a little. Het is een afgezaagd cliché, maar als je in die comfort zone blijft zitten ben je dood voordat je het weet en heb je echt heel wat gemist.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
Een vogeltje ben ik niet hoor.Ik doe echt wel dingen. Het is alleen soms moeilijk om uit mijn comfort zone te breken
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]De wereld ziet er zoveel mooier uit, net over het randje
Ik ben niet zo lang en val op kleine vrouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben zelf lang (1M98) en ga altijd even door de knietjes als het op zoenen aankomt, of gewoon een donker rustig plekje uitzoeken
Alhoewel ik wel van mening ben dat een zoen slechts een klein beetje meer is dan een knuffel.. niet heel speciaal, tenzij met de juiste persoonquote:
ja, maar jij bent een chicken. Helaas, peanutbutterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben zelf lang (1M98) en ga altijd even door de knietjes als het op zoenen aankomt, of gewoon een donker rustig plekje uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Die aflevering komt dus ook nog. Ze gaan elke aflevering (het is wekelijks) 10 jaar verder.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo, maar dan hadden mijn ouders ouder moeten zijn. Ze zijn van 1956 en 1958.
Rond 70's is leuker dan.
Ik wil graag in de leer!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een chicken. Helaas, peanutbutter
Jawel, dan voel ik me zo vrouwelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef vencodark het volgende:
Lange mannen, ik heb er echt niets mee. Zo onhandig!
Een tongzoen is het lekkerste wat er is zowat. Een goeie tongzoen is lekkerder dan slechte seksquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel van mening ben dat een zoen slechts een klein beetje meer is dan een knuffel.. niet heel speciaal, tenzij met de juiste persoon
Niet bij mij iig, misschien bij kloon?quote:
Ik heb je al opgetild voordat jij überhaupt denkt aan een trapjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj.. dat moet het probleem niet zijn.. alleen is het nadeel dat ik op lange mannen val en niet altijd een trapje bij de hand heb
Drank helpt. Het is waar. Ik leg mijn handen ook gewoon eerst op haar kont. Als ze dat goed vindt dan wil ze ook wel zoenenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zit ik vaak mee. Bijvoorbeeld tijdens het stappen. Even leuk dansen met iemand en praatje maken gaat altijd heel gemakkelijk bij mij, maar ik heb vaak niet genoeg ballen om gewoon een kus op de mond te geven en dan te gaan zoenen. Zonde eigenlijk...
Ik voel mij een ukkie naast lange mannen. Mijn vriend is amper 1.80 en dat is prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, dan voel ik me zo vrouwelijk![]()
Niet dat ik lang ben ofzo, maar normaal, maar met een dude van ongeveer 2 meter, voel je je veilig ofzo
Mijn PM staat altijd openquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet bij mij iig, misschien bij kloon?
Welja, ik heb tijd zat.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet bij mij iig, misschien bij kloon?
Nee, ik heb teveel met seks om een tongzoen daarop voor te laten gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tongzoen is het lekkerste wat er is zowat. Een goeie tongzoen is lekkerder dan slechte seks
Maar na een goeie tongzoen volgt er nou eenmaal nooit slechte seks![]()
Ik vind een knuffel heel anders.
Bij mij is het zo, dat als ik eenmaal een paar biertjes op heb, ik altijd trek krijg in meer.... Dus dan sta ik soms iets te vaak met iets te veel op, dat schrikt af. Daar moet ik wel aan werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
Drank helpt. Het is waar. Ik leg mijn handen ook gewoon eerst op haar kont. Als ze dat goed vindt dan wil ze ook wel zoenen
Je moet aan je rug denkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb je al opgetild voordat jij überhaupt denkt aan een trapje
[..]
Drank helpt. Het is waar. Ik leg mijn handen ook gewoon eerst op haar kont. Als ze dat goed vindt dan wil ze ook wel zoenen
Ach, mijn ego is groter dan de meeste mannen, ik voel me niet snel een ukkiequote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel mij een ukkie naast lange mannen. Mijn vriend is amper 1.80 en dat is prima.
Dit heb je tegen kloon toch?quote:
Tillen vanuit je benen, niks aan de handquote:
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mij is het zo, dat als ik eenmaal een paar biertjes op heb, ik altijd trek krijg in meer.... Dus dan sta ik soms iets te vaak met iets te veel op, dat schrikt af. Daar moet ik wel aan werken.
neequote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees toch eens niet zo vreselijk jezelf!
Ik ben er hard mee bezigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch doen. Alles doen wat interessant lijkt maar buiten jouw eigen 'fatsoensnormen' gaat. Live a little. Het is een afgezaagd cliché, maar als je in die comfort zone blijft zitten ben je dood voordat je het weet en heb je echt heel wat gemist.
Ik QFT deze nog maar even voor je:
[..]
Dat zou je denken jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tillen vanuit je benen, niks aan de hand
[..]
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.
Kern van waarheid ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.
Daar heb jij je goed uitgelult.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, mijn ego is groter dan de meeste mannen, ik voel me niet snel een ukkie
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannenquote:
twintigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een tientonner in zakformaat?
Dus daar past genoeg gelul in.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannen
Wie kopt 'em in?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannen
iddquote:
ken je dat zelf niet?quote:
Ik ook, met goede seks.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb teveel met seks om een tongzoen daarop voor te laten gaan
Watjequote:
Ernstig!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Er ligt zoveel stof op mijn kamer, dat ik nu pas ontdek dat mijn vriend er gister een bericht in had geschreven.
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zegquote:
ik bijtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik het doe is het geen inkoppen, maar inschuiven
Beter opvoeden dan die mannenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zeg
ik vroeg me niks af. Ik geef gewoon mannen de schuld, want mijn schuld kan het niet zijn. Ik ben geweldig in en buiten het bed.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En jij vraagt je één post terug nog af waarom jij zo vaak slechte seks hebt?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ernstig!Nah ja, ik woon nog thuis en heb alleen mijn slaapkamer natuurlijk. En heel veel tierelantijntjes die allemaal afgestoft moeten worden. Erg druk met studie gehad laatste schooljaar dus niet gek dat ik al heul lang niet gestoft had. Daarbij: ik heb er een hekel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neh, teveel werk, gewoon op naar de volgendequote:
Dat zou best kunnen. Ik heb bijna alleen maar goede seks. In relaties sowieso wel, de een wat beter dan de ander...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zeg
zoveel relaties heb ik nou ook weer niet gehad, ik ben niet bepaald relatiemateriaal volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb bijna alleen maar goede seks. In relaties sowieso wel, de een wat beter dan de ander...
Ok, sommige ONSjes waren niet bepaald heaven...
Ik heb alleen maar goede seks gehad. Ik geef mijzelf daarvan de schuld.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vroeg me niks af. Ik geef gewoon mannen de schuld, want mijn schuld kan het niet zijn. Ik ben geweldig in en buiten het bed.
iets met snel tevreden of alleen rukkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede seks gehad. Ik geef mijzelf daarvan de schuld.
Joh?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoveel relaties heb ik nou ook weer niet gehad, ik ben niet bepaald relatiemateriaal volgens mij
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met snel tevreden of alleen rukken
als vriendin ben ik echt wel tof denk ik, maar zover komt het nooitquote:
Touché, hier kan ik echt geen gevat antwoord meer op verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met snel tevreden of alleen rukken
Echt wel tof is het understatement van deze en de volgende eeuwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als vriendin ben ik echt wel tof denk ik, maar zover komt het nooitze willen me niet
het werken met bijna alleen mannen heeft zo zn voordelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Touché, hier kan ik echt geen gevat antwoord meer op verzinnen
Kloon, ik denk dat er een kruisje bij "Ongeschikt" kan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Touché, hier kan ik echt geen gevat antwoord meer op verzinnen
Harder bijten?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt wel tof is het understatement van deze en de volgende eeuwen.
En natuurlijk wel. Harder bijten.
Ik heb al eens tot bloedens toe gebeten, hij wou wel een relatie met mij, ik niet met hem.. dus dat is het geheim?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt wel tof is het understatement van deze en de volgende eeuwen.
En natuurlijk wel. Harder bijten.
'Werken' met mannen in combinatie met bijna uitsluitend slechte seks doet me twijfelen over jouw beroepquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het werken met bijna alleen mannen heeft zo zn voordelen
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, ik denk dat er een kruisje bij "Ongeschikt" kan?DuidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik zie dagelijks meer bedden dan jij in je hele leven' is denk ik nog een beterequote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Werken' met mannen in combinatie met bijna uitsluitend slechte seks doet me twijfelen over jouw beroep
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'Ik zie dagelijks meer bedden dan jij in je hele leven' is denk ik nog een betere
Collega vond me vandaag ook weer aardig gebekt.. en ik heb met een rode watervaste stift een hartje op een andere collega zn borst gezet met daarin 'Mandy'.. Ze houden van mequote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Collega vond me vandaag ook weer aardig gebekt.. en ik heb met een rode watervaste stift een hartje op een andere collega zn borst gezet met daarin 'Mandy'.. Ze houden van me
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, ik denk dat er een kruisje bij "Ongeschikt" kan?Ik had net bij haar "Geschikt" aangekruisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sja, je moet toch wat als je dat thuis niet krijgt?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je moet toch wat als je dat thuis niet krijgt?
Varken steekt alleen zichzelf in de fik, dus dat telt denk ik niet als romantisch?quote:
Kruisen, schoftkip!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had net bij haar "Geschikt" aangekruisd
Inclusief bijbehorende beloning?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Op mijn werk vandaag wel iets positiefs. Waarschijnlijk krijg ik er meer taken bij en met inwerken van een collega krijg ik hulp van mijn leidinggevende.
Kampvuurtjes kunnen dat best zijn...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken steekt alleen zichzelf in de fik, dus dat telt denk ik niet als romantisch?
ik ga er iig wel op vooruit een trapquote:
Kwam hij niet gelijk klaar?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je moet toch wat als je dat thuis niet krijgt?
Tof, gaat je zeker goed staan!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zus gaat woensdag trouwens waarschijnlijk dit met mn haar doen:
Daten?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, dat doen ze alleen als ik voorover leun om iets op de lijst te schrijvenquote:
Vooruitgang is altijd goed. Lekker hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ga er iig wel op vooruit een trap
Met jou? Altijdquote:
Nee. Masochistisch is een betere term in deze context.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kruisen, schoftkip!
Maar dat verandert weinig aan de zaken natuurlijk... Ben je cognitief-dissonant?
Ik heb 6 kwakjes over Varken gegooid toen ik je voor het eerst zag, kloon.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze alleen als ik voorover leun om iets op de lijst te schrijven![]()
volgens de opmerkingen dan..
Of zoals laatst toen ze me met 2 emmers water zeikesnat hadden gegooid(maar ik hun eerst allemaal nat had gespoten met de binnentuinslang achtig iets
Wat doe jij voor werk?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze alleen als ik voorover leun om iets op de lijst te schrijven![]()
volgens de opmerkingen dan..
Of zoals laatst toen ze me met 2 emmers water zeikesnat hadden gegooid(maar ik hun eerst allemaal nat had gespoten met de binnentuinslang achtig iets
Lijkt me zwaar vermoeiend, met jezelf daten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met jou? Altijd![]()
It's like dating with myself
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met jou? Altijd![]()
It's like dating with myself
Jij brengt je partners ook om het leven natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik mocht dr al niet, nu helemaal niet meer.. Ik wil hem ook wel zo in mijn bedje![]()
Maar dat vond Varken niet zo erg, kreeg ze eindelijk een keer voedselquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 6 kwakjes over Varken gegooid toen ik je voor het eerst zag, kloon.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
In het ziekenhuis, haal ik vuile bedjes op, die gaan door de wasstraat en vervolgens opmaken en naar de volgende afdeling brengenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk?
[..]
Lijkt me zwaar vermoeiend, met jezelf daten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]Hoe kom je aan die foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij laat je lekker afranselen door een bitch?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Masochistisch is een betere term in deze context.
nee, dat doen ze zelf welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij brengt je partners ook om het leven natuurlijk.
Google images. Wel even de filters erafquote:
en ik maar denken dat ik ze goed verstopt hadquote:Op maandag 6 juni 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Google images. Wel even de filters eraf
Do not like the direction in which this conversation is headingquote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij laat je lekker afranselen door een bitch?
Dus ik mag je slaan? en bijten? Tofquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Do not like the direction in which this conversation is heading![]()
Wat denk je zelf
Ik denk het wel ja. Maar je hebt het nog bij geen enkele chick durven vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Do not like the direction in which this conversation is heading![]()
Wat denk je zelf
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Zekerquote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vooruitgang is altijd goed. Lekker hoor
Helaas niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik ze goed verstopt had
Bijten is tof ja. Slaan doe ik alleen als hij stomme dingen zegt.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus ik mag je slaan? en bijten? Tof
Jij krijgt promotie, de rest wordt jaloers, de spanning stijgt?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerik ben er ook blij mee. Ook met het feit dat er nu eindelijk eens wat gedaan wordt aan de spanning binnen het team waarin ik werk.
mannen zeggen altijd stomme dingen, ik zie het verschil niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijten is tof ja. Slaan doe ik alleen als hij stomme dingen zegt.
Jawel, dan zie je mn wallen beterquote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas niet.
Die lijntjes om je ogen kunnen echt niet meer hoor
De woorden 'zachtjes' en 'liefkozend' staan niet in jouw woordenboek, denk ik. Ik denk er nog even over naquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus ik mag je slaan? en bijten? Tof
Iets met stille wateren enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Maar je hebt het nog bij geen enkele chick durven vragen.
Was dat maar waar.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij krijgt promotie, de rest wordt jaloers, de spanning stijgt?
zachtjes, zachtjes.. was dat niet iets met geluid ofzo? en liefkozend iets met 'ik laat mijn liefde blijken bij elke oorvijg'?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De woorden 'zachtjes' en 'liefkozend' staan niet in jouw woordenboek, denk ik. Ik denk er nog even over na
[..]
Iets met stille wateren enzo
Je moet wel selectief blijven he!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen zeggen altijd stomme dingen, ik zie het verschil niet?
Gewoon blijven meppen, goede training voor je armspierenquote:
Ball gag babyquote:Op maandag 6 juni 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zachtjes, zachtjes.. was dat niet iets met geluid ofzo? en liefkozend iets met 'ik laat mijn liefde blijken bij elke oorvijg'?
GAGBALL.. loserquote:
heul niet, als je er speeltjes bij wilt halen moet je wel de naam kennenquote:
Straf hem maar goed kloon.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, als je er speeltjes bij wilt halen moet je wel de naam kennen
Whaha, ik vind eigenlijk dat ie nog aardig soepeltjes beweegt met dat gewicht!quote:
Dat doe ik al door hem nooit een kans te geven.. een ergere straf kan ik niet eens verzinnenquote:
Ja dat wel, maar damn wat kan ie zichzelf goed voorschut zettenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha, ik vind eigenlijk dat ie nog aardig soepeltjes beweegt met dat gewicht!
Als het je niet bevalt dan gebruik je dat speeltje maar in plaats van over de naam te discussiėrenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, als je er speeltjes bij wilt halen moet je wel de naam kennen
En waarom de jouwe niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat maar waar.Helaas niet. Dat het takenpakket wordt uitgebreid betekend nog niet dat dit ook voor mij gaat gelden. Ik heb al een aangepaste functie. Ik verdien sowieso al minder dan de rest van mijn collega's en met een beetje pech wordt dat nog groter omdat hun functiewaardering zwaarder wordt.
Ik vraag me altijd af of dat soort filmpjes vrijwillig zijn vrijgegeven of gewoon gejatquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar damn wat kan ie zichzelf goed voorschut zetten
in beide gevallen zet ie zichzelf nog steeds erg goed voorschutquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat soort filmpjes vrijwillig zijn vrijgegeven of gewoon gejat
Ja. Dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in beide gevallen zet ie zichzelf nog steeds erg goed voorschut
nee, jij wilt te graagquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan gebruik je dat speeltje maar in plaats van over de naam te discussiėrenBovendien komen beide vormen gewoon voor
De grootste fout van veel mannenquote:
Omdat ik bepaalde werkzaamheden niet doe. En juist die werkzaamheden zullen in de toekomst zwaarder meewegen in de functie. Verantwoordelijkheid nemen in de productie. En daar loop ik niet omdat ik dat niet kan ivm mijn beperking.quote:
ik schat nooit verkeerd inquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb je mij verkeerd ingeschat
[..]
En jij ook
Maar goed, je gaat er nu wel op vooruit toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik bepaalde werkzaamheden niet doe. En juist die werkzaamheden zullen in de toekomst zwaarder meewegen in de functie. Verantwoordelijkheid nemen in de productie. En daar loop ik niet omdat ik dat niet kan ivm mijn beperking.
Krap 2 meter Mystieke vrouwman die over je heen staat gebogen proberen je het bed in te lullen.quote:
De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat er nu wel op vooruit toch?
Heb je het idee dat je nog verder vooruit kunt binnen je mogelijkheden?
ik verander nooit van meningquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lees: ik verander niet snel van mening
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krap 2 meter Mystieke vrouwman die over je heen staat gebogen proberen je het bed in te lullen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos.Zeg dat tegen iemand zonder benen die wil gaan hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat er nu wel op vooruit toch?
Heb je het idee dat je nog verder vooruit kunt binnen je mogelijkheden?
Met wilskracht kan je ver komen. Genoeg gevallen bekend van verlamden die weer dingen konden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg dat tegen iemand zonder benen die wil gaan hardlopen
Dan zou ik me lekker daar op focussenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jade kennis over mijn werkzaamheden kan ik zeker nog uitbreiden. Ik ga er op vooruit.
Ver komen is wat anders dan je doel bereikenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met wilskracht kan je ver komen. Genoeg gevallen bekend van verlamden die weer dingen konden.
Zet op 120% in, haal je daar 80% van, heb je alsnog je doel bereiktquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ver komen is wat anders dan je doel bereiken
je hebt tegenwoordig anders hele goede kunstbenenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ver komen is wat anders dan je doel bereiken
Dat ga ik ook doenquote:
Ik heb er geen idee van.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig anders hele goede kunsttieten
Dat is vals spelenquote:
maar hij rent welquote:
Wedden dat hij harder dan jou kan rennenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krap 2 meter Mystieke vrouwman die over je heen staat gebogen proberen je het bed in te lullen.
Geinige muziek wel. Geen wonder dat je zo van het padje af bent.quote:
Anal Cuntquote:
Indeed. Lenny is een held.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik maak het wel nog een stukje beter:
lenny
Ben niet meer zo vaak op fok tegenwoordig, hoe is het met jou/jullie?quote:
ik hou van 'big hair' bij mannen valt me op..quote:
Ik zei laatst nog tegen beetman: "ik val niet op negers, maar Lenny Kravitz, dat is zo'n neger die alles staat en nog wel do-able is, ondanks de gehaaktetruitjesfase".quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van 'big hair' bij mannen valt me op..
Zelfs met zo'n gehaakt truitje zou ik m nog doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog tegen beetman: "ik val niet op negers, maar Lenny Kravitz, dat is zo'n neger die alles staat en nog wel do-able is, ondanks de gehaaktetruitjesfase".
Hij komt in Ahoy in oktober als ik het goed heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zelfs met zo'n gehaakt truitje zou ik m nog doen
ik weet nu al dat ik dan geen geld hebquote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij komt in Ahoy in oktober als ik het goed heb.
Ik geloof dat die kaartjes 50 euro zijn ofzo, ik ga er denk ik wel heen. Heb hem 2 jaar geleden ook in Westerpark gezien, en die gozer is live na 20 (!) jaar nog steeds nog 1000 keer beter dan op cd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet nu al dat ik dan geen geld heb![]()
erg jammer.. dat wel..
Oh, dat valt nog meequote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik geloof dat die kaartjes 50 euro zijn ofzo, ik ga er denk ik wel heen. Heb hem 2 jaar geleden ook in Westerpark gezien, en die gozer is live na 20 (!) jaar nog steeds nog 1000 keer beter dan op cd.
Tuurlijk! Kaartjes zullen wel niet meteen uitverkocht zijn, gaan volgens mij een dezer dagen in voorverkoop.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee
Kan je me niet op de hoogte houden?
Nee, ik zag het. Het gaat,quote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben niet meer zo vaak op fok tegenwoordig, hoe is het met jou/jullie?
Hier alles goed, lekker druk op werk en bevalt me geweldig.
http://www.onlineticketsh(...)v9oakCFY4e3godbQ15tQquote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk! Kaartjes zullen wel niet meteen uitverkocht zijn, gaan volgens mij een dezer dagen in voorverkoop.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik zag het. Het gaat,
Mooi! Goeie festivalletjes gepland? Hopelijk wordt de zomer ook zoGa over een paar weekjes naar Awakefest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Rockit sowieso.
Keek net ff op de site van Ground Zero, is nu een dagfestival maar stiekem lijkt het me best tof om daarheen te gaan. Pet Duo en Miss Djax. And many others uiteraard.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Of:quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.onlineticketsh(...)v9oakCFY4e3godbQ15tQ
79 euro dus blijkbaar
Vorige keer heb ik ook gewoon gestaan, en is goed te doen hoor. Het soort publiek wat er komt is relatief rustig en daarbij duurt zo'n concert ook niet megalang.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
http://www.rang1tickets.n(...)v9oakCFQKDDgodizrXvA
deze is beter, meer keus.. ik zou voor 1e rings zitplaatsen gaan, niet dat je veel zit, maar af en toe moet ik wel ff zitten ivm knie en springen enzo
nee, maar ik heb net (17.00 uur ongeveer) een klein stukje (van de bushalte tot de winkel, zo'n 50 meter) moeten rennen omdat het zo hard regende..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik ook gewoon gestaan, en is goed te doen hoor. Het soort publiek wat er komt is relatief rustig en daarbij duurt zo'n concert ook niet megalang.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik weet wel een perfect verjaardagskado voor mij, denk alleen niet dat ik iemand zo gek krijg![]()
op 28 juli (mijn b-day) treed Slash op in Milaan
Rockit gaat mijn zusje ook heen. Lijkt me ook top. Nog niet uitverkocht toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga over een paar weekjes naar Awakefest.
En Rockit sowieso.
Keek net ff op de site van Ground Zero, is nu een dagfestival maar stiekem lijkt het me best tof om daarheen te gaan. Pet Duo en Miss Djax. And many others uiteraard.
anouk is live erg goedquote:Op maandag 6 juni 2011 21:15 schreef Kluts het volgende:
Wil ook wel naar Anouk, maar die treed ergens in Zeeland op ofzo, of in Enschede.
Oh, ik wist niet dat je er zo'n last van had. Dan kan je beter zitplaatsen nemen idd, anders verpest de pijn het concert.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik heb net (17.00 uur ongeveer) een klein stukje (van de bushalte tot de winkel, zo'n 50 meter) moeten rennen omdat het zo hard regende..
Had nog mn brace om, maar heb er nu nog last van
Ik was bij het eierincident op Pinkpopquote:
Was jij de persoon die gooide?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was bij het eierincident op Pinkpop
zolang ik af en toe ff een paar minuutjes mijn knie rust kan geven als het springen te lang duurt, is het goed.. wat ook al goed genoeg is, is om dat been te laten rusten op de stoel terwijl ik gewoon staquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je er zo'n last van had. Dan kan je beter zitplaatsen nemen idd, anders verpest de pijn het concert.
Niet dat ik weet, want ik heb ook nog geen kaartje gekocht.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Rockit gaat mijn zusje ook heen. Lijkt me ook top. Nog niet uitverkocht toch?
Awakefest moet echt de bom zijn.
Ground Zero ben ik nooit geweest, maar heb ik wel 2 shirts van. Vet logoIs niet zo ver toch? Brabant ergens? EHV?
Nee joh, ik was 19 en had daar mijn eerste jointje (waar ik niks van merktequote:
Ik was toen bij 'because I'm a girl, waar ze even degenen op het vippodium liet weten dat ze het minder goed hadden als wij het 'plebs' .. dat was wel geniaalquote:Op maandag 6 juni 2011 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik was bij het eierincident op Pinkpop
Lijkt me wel kut joh, wat heb je dan aan je knie?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang ik af en toe ff een paar minuutjes mijn knie rust kan geven als het springen te lang duurt, is het goed.. wat ook al goed genoeg is, is om dat been te laten rusten op de stoel terwijl ik gewoon sta
aanhechting van de pees zit niet zoals bij normale mensen recht boven elkaar maar scheelt 11 mmquote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me wel kut joh, wat heb je dan aan je knie?
Mooi kut dus in het geval van concerten, feestjes, rennen voor de bus en alles eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aanhechting van de pees zit niet zoals bij normale mensen recht boven elkaar maar scheelt 11 mm
Roni sizequote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee joh, ik was 19 en had daar mijn eerste jointje (waar ik niks van merkte). Ik kwam voor Roni Size, Moby en Faithless. Maar Anouk kan ik redelijk hebben. Haagse trots natuurlijk.
Jup.. maar niet ernstig genoeg voor operatie.. terwijl ik me afvraag wanneer het dan wel ernstig isquote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi kut dus in het geval van concerten, feestjes, rennen voor de bus en alles eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |