Hahahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 18:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor hilarische taferelen dat zijn op de afdeling op de maandag namiddag, als die teksten even snel uit de duim gezogen moeten worden voor die posters naar de drukker gaan
Vanmiddag 'Gloeiende, Gloeiende' boven een aanbieding van houtskool gezet___!
Goeie iddquote:Op maandag 6 juni 2011 18:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik zag er vanmiddag bij de Plusmarkt hier nog 1.
Boven de komkommers:
Als de telers er geen winst meer op kunnen maken, doen wij het ook niet.
Komkommer per stuk: 0,10, max 4 per klant.
( En goed wassen natuurlijk )![]()
![]()
Ja die ondernemer is altijd wel inventief. Goede supermarkt wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeie idd
Snel op ingespeeld trouwens, dikke kans dat dat een aktie van alleen die ondernemer is dan. Wij hebben ook komkommers in de aanbieding een dezer dagen, maar toen ik de folders en posters etc maakte was er nog niets bekend over die bacterie.
Waar zit 'ie? Eens een keer een spion naartoe sturen dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja die ondernemer is altijd wel inventief. Goede supermarkt wel.
Lelystadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waar zit 'ie? Eens een keer een spion naartoe sturen dan.
Oh.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lelystad, en geloof me, daar wil je niet voor je plezier heen!
De supermarkt is wel oké, maar deze stad is echt kansloos en verschrikkelijk
Ja regenquote:
Q valt niet onder de anderen omdat ie een klasse apart isquote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Q is anders best sexy als 'ie even z'n mond houdt en lekker danst.
Heb jij Q gemeet zaterdag?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Q is anders best sexy als 'ie even z'n mond houdt en lekker danst.
Jij bent vrolijk!quote:
Tijn, DATE?quote:
Die was gezellig, helaas blijft het daar ook bij. Maar goed ik heb iig een date gehad.quote:
Ja de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Weer iets geleerd. Ik moet echt minder zuipen, ik herinner me steeds minder.quote:
Aah zo. Nah ja, jammer dat er geen gevolg meer aan zit dan. En indd. je hebt een date gehad! Elke ervaring kan wat waard zijn he.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was gezellig, helaas blijft het daar ook bij. Maar goed ik heb iig een date gehad.
Nee dat weet ik nog van een vorige meet.quote:
Met Friend is het prima en Friend is sowieso altijd vrolijkquote:Op maandag 6 juni 2011 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent vrolijk!
Hoest met Friend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |