Dat zou best kunnen. Ik heb bijna alleen maar goede seks. In relaties sowieso wel, de een wat beter dan de ander...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zeg
zoveel relaties heb ik nou ook weer niet gehad, ik ben niet bepaald relatiemateriaal volgens mijquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb bijna alleen maar goede seks. In relaties sowieso wel, de een wat beter dan de ander...
Ok, sommige ONSjes waren niet bepaald heaven...
Ik heb alleen maar goede seks gehad. Ik geef mijzelf daarvan de schuld.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vroeg me niks af. Ik geef gewoon mannen de schuld, want mijn schuld kan het niet zijn. Ik ben geweldig in en buiten het bed.
iets met snel tevreden of alleen rukkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede seks gehad. Ik geef mijzelf daarvan de schuld.
Joh?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoveel relaties heb ik nou ook weer niet gehad, ik ben niet bepaald relatiemateriaal volgens mij
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met snel tevreden of alleen rukken
als vriendin ben ik echt wel tof denk ik, maar zover komt het nooitquote:
Touché, hier kan ik echt geen gevat antwoord meer op verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met snel tevreden of alleen rukken
Echt wel tof is het understatement van deze en de volgende eeuwen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als vriendin ben ik echt wel tof denk ik, maar zover komt het nooitze willen me niet
het werken met bijna alleen mannen heeft zo zn voordelenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Touché, hier kan ik echt geen gevat antwoord meer op verzinnen
Kloon, ik denk dat er een kruisje bij "Ongeschikt" kan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Touché, hier kan ik echt geen gevat antwoord meer op verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Harder bijten?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt wel tof is het understatement van deze en de volgende eeuwen.
En natuurlijk wel. Harder bijten.
Ik heb al eens tot bloedens toe gebeten, hij wou wel een relatie met mij, ik niet met hem.. dus dat is het geheim?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt wel tof is het understatement van deze en de volgende eeuwen.
En natuurlijk wel. Harder bijten.
'Werken' met mannen in combinatie met bijna uitsluitend slechte seks doet me twijfelen over jouw beroepquote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het werken met bijna alleen mannen heeft zo zn voordelen
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, ik denk dat er een kruisje bij "Ongeschikt" kan?DuidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
'Ik zie dagelijks meer bedden dan jij in je hele leven' is denk ik nog een beterequote:Op maandag 6 juni 2011 19:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Werken' met mannen in combinatie met bijna uitsluitend slechte seks doet me twijfelen over jouw beroep
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'Ik zie dagelijks meer bedden dan jij in je hele leven' is denk ik nog een betere
Collega vond me vandaag ook weer aardig gebekt.. en ik heb met een rode watervaste stift een hartje op een andere collega zn borst gezet met daarin 'Mandy'.. Ze houden van mequote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Collega vond me vandaag ook weer aardig gebekt.. en ik heb met een rode watervaste stift een hartje op een andere collega zn borst gezet met daarin 'Mandy'.. Ze houden van me
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon, ik denk dat er een kruisje bij "Ongeschikt" kan?Ik had net bij haar "Geschikt" aangekruisdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sja, je moet toch wat als je dat thuis niet krijgt?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je moet toch wat als je dat thuis niet krijgt?
Varken steekt alleen zichzelf in de fik, dus dat telt denk ik niet als romantisch?quote:
Kruisen, schoftkip!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had net bij haar "Geschikt" aangekruisd
Inclusief bijbehorende beloning?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
Op mijn werk vandaag wel iets positiefs. Waarschijnlijk krijg ik er meer taken bij en met inwerken van een collega krijg ik hulp van mijn leidinggevende.
Kampvuurtjes kunnen dat best zijn...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken steekt alleen zichzelf in de fik, dus dat telt denk ik niet als romantisch?
ik ga er iig wel op vooruit een trapquote:
Kwam hij niet gelijk klaar?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je moet toch wat als je dat thuis niet krijgt?
Tof, gaat je zeker goed staan!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zus gaat woensdag trouwens waarschijnlijk dit met mn haar doen:
Daten?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, dat doen ze alleen als ik voorover leun om iets op de lijst te schrijvenquote:
Vooruitgang is altijd goed. Lekker hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ga er iig wel op vooruit een trap
Met jou? Altijdquote:
Nee. Masochistisch is een betere term in deze context.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kruisen, schoftkip!
Maar dat verandert weinig aan de zaken natuurlijk... Ben je cognitief-dissonant?
Ik heb 6 kwakjes over Varken gegooid toen ik je voor het eerst zag, kloon.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze alleen als ik voorover leun om iets op de lijst te schrijven![]()
volgens de opmerkingen dan..
Of zoals laatst toen ze me met 2 emmers water zeikesnat hadden gegooid(maar ik hun eerst allemaal nat had gespoten met de binnentuinslang achtig iets
Wat doe jij voor werk?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze alleen als ik voorover leun om iets op de lijst te schrijven![]()
volgens de opmerkingen dan..
Of zoals laatst toen ze me met 2 emmers water zeikesnat hadden gegooid(maar ik hun eerst allemaal nat had gespoten met de binnentuinslang achtig iets
Lijkt me zwaar vermoeiend, met jezelf daten.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met jou? Altijd![]()
It's like dating with myself
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met jou? Altijd![]()
It's like dating with myself
Jij brengt je partners ook om het leven natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik mocht dr al niet, nu helemaal niet meer.. Ik wil hem ook wel zo in mijn bedje![]()
Maar dat vond Varken niet zo erg, kreeg ze eindelijk een keer voedselquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb 6 kwakjes over Varken gegooid toen ik je voor het eerst zag, kloon.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
In het ziekenhuis, haal ik vuile bedjes op, die gaan door de wasstraat en vervolgens opmaken en naar de volgende afdeling brengenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk?
[..]
Lijkt me zwaar vermoeiend, met jezelf daten.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]Hoe kom je aan die foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jij laat je lekker afranselen door een bitch?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee. Masochistisch is een betere term in deze context.
nee, dat doen ze zelf welquote:Op maandag 6 juni 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij brengt je partners ook om het leven natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |