neequote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees toch eens niet zo vreselijk jezelf!
Ik ben er hard mee bezigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch doen. Alles doen wat interessant lijkt maar buiten jouw eigen 'fatsoensnormen' gaat. Live a little. Het is een afgezaagd cliché, maar als je in die comfort zone blijft zitten ben je dood voordat je het weet en heb je echt heel wat gemist.
Ik QFT deze nog maar even voor je:
[..]
Dat zou je denken jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tillen vanuit je benen, niks aan de hand
[..]
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.
Kern van waarheid ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.
Daar heb jij je goed uitgelult.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, mijn ego is groter dan de meeste mannen, ik voel me niet snel een ukkie
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannenquote:
twintigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een tientonner in zakformaat?
Dus daar past genoeg gelul in.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannen
Wie kopt 'em in?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannen
iddquote:
ken je dat zelf niet?quote:
Ik ook, met goede seks.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb teveel met seks om een tongzoen daarop voor te laten gaan
Watjequote:
Ernstig!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Er ligt zoveel stof op mijn kamer, dat ik nu pas ontdek dat mijn vriend er gister een bericht in had geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zegquote:
ik bijtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik het doe is het geen inkoppen, maar inschuiven
Beter opvoeden dan die mannenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zeg
ik vroeg me niks af. Ik geef gewoon mannen de schuld, want mijn schuld kan het niet zijn. Ik ben geweldig in en buiten het bed.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En jij vraagt je één post terug nog af waarom jij zo vaak slechte seks hebt?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ernstig!Nah ja, ik woon nog thuis en heb alleen mijn slaapkamer natuurlijk. En heel veel tierelantijntjes die allemaal afgestoft moeten worden. Erg druk met studie gehad laatste schooljaar dus niet gek dat ik al heul lang niet gestoft had. Daarbij: ik heb er een hekel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |