Ja, toen ik de posts erna las, begreep ik dat. Zal er verder niet naar vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi hoor.
Nee dus. Maar verder genoeg daarover.
Ik ben zelf lang (1M98) en ga altijd even door de knietjes als het op zoenen aankomt, of gewoon een donker rustig plekje uitzoekenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj.. dat moet het probleem niet zijn.. alleen is het nadeel dat ik op lange mannen val en niet altijd een trapje bij de hand heb
Toch doen. Alles doen wat interessant lijkt maar buiten jouw eigen 'fatsoensnormen' gaat. Live a little. Het is een afgezaagd cliché, maar als je in die comfort zone blijft zitten ben je dood voordat je het weet en heb je echt heel wat gemist.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
Een vogeltje ben ik niet hoor.Ik doe echt wel dingen. Het is alleen soms moeilijk om uit mijn comfort zone te breken
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]De wereld ziet er zoveel mooier uit, net over het randje
Ik ben niet zo lang en val op kleine vrouwenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben zelf lang (1M98) en ga altijd even door de knietjes als het op zoenen aankomt, of gewoon een donker rustig plekje uitzoeken
Alhoewel ik wel van mening ben dat een zoen slechts een klein beetje meer is dan een knuffel.. niet heel speciaal, tenzij met de juiste persoonquote:
ja, maar jij bent een chicken. Helaas, peanutbutterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben zelf lang (1M98) en ga altijd even door de knietjes als het op zoenen aankomt, of gewoon een donker rustig plekje uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Die aflevering komt dus ook nog. Ze gaan elke aflevering (het is wekelijks) 10 jaar verder.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo, maar dan hadden mijn ouders ouder moeten zijn. Ze zijn van 1956 en 1958.
Rond 70's is leuker dan.
Ik wil graag in de leer!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een chicken. Helaas, peanutbutter
Jawel, dan voel ik me zo vrouwelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef vencodark het volgende:
Lange mannen, ik heb er echt niets mee. Zo onhandig!
Een tongzoen is het lekkerste wat er is zowat. Een goeie tongzoen is lekkerder dan slechte seksquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel van mening ben dat een zoen slechts een klein beetje meer is dan een knuffel.. niet heel speciaal, tenzij met de juiste persoon
Niet bij mij iig, misschien bij kloon?quote:
Ik heb je al opgetild voordat jij überhaupt denkt aan een trapjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neuj.. dat moet het probleem niet zijn.. alleen is het nadeel dat ik op lange mannen val en niet altijd een trapje bij de hand heb
Drank helpt. Het is waar. Ik leg mijn handen ook gewoon eerst op haar kont. Als ze dat goed vindt dan wil ze ook wel zoenenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zit ik vaak mee. Bijvoorbeeld tijdens het stappen. Even leuk dansen met iemand en praatje maken gaat altijd heel gemakkelijk bij mij, maar ik heb vaak niet genoeg ballen om gewoon een kus op de mond te geven en dan te gaan zoenen. Zonde eigenlijk...
Ik voel mij een ukkie naast lange mannen. Mijn vriend is amper 1.80 en dat is prima.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jawel, dan voel ik me zo vrouwelijk![]()
Niet dat ik lang ben ofzo, maar normaal, maar met een dude van ongeveer 2 meter, voel je je veilig ofzo
Mijn PM staat altijd openquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet bij mij iig, misschien bij kloon?
Welja, ik heb tijd zat.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet bij mij iig, misschien bij kloon?
Nee, ik heb teveel met seks om een tongzoen daarop voor te laten gaanquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tongzoen is het lekkerste wat er is zowat. Een goeie tongzoen is lekkerder dan slechte seks
Maar na een goeie tongzoen volgt er nou eenmaal nooit slechte seks![]()
Ik vind een knuffel heel anders.
Bij mij is het zo, dat als ik eenmaal een paar biertjes op heb, ik altijd trek krijg in meer.... Dus dan sta ik soms iets te vaak met iets te veel op, dat schrikt af. Daar moet ik wel aan werken.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
Drank helpt. Het is waar. Ik leg mijn handen ook gewoon eerst op haar kont. Als ze dat goed vindt dan wil ze ook wel zoenen
Je moet aan je rug denkenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb je al opgetild voordat jij überhaupt denkt aan een trapje
[..]
Drank helpt. Het is waar. Ik leg mijn handen ook gewoon eerst op haar kont. Als ze dat goed vindt dan wil ze ook wel zoenen
Ach, mijn ego is groter dan de meeste mannen, ik voel me niet snel een ukkiequote:Op maandag 6 juni 2011 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel mij een ukkie naast lange mannen. Mijn vriend is amper 1.80 en dat is prima.
Dit heb je tegen kloon toch?quote:
Tillen vanuit je benen, niks aan de handquote:
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij mij is het zo, dat als ik eenmaal een paar biertjes op heb, ik altijd trek krijg in meer.... Dus dan sta ik soms iets te vaak met iets te veel op, dat schrikt af. Daar moet ik wel aan werken.
neequote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wees toch eens niet zo vreselijk jezelf!
Ik ben er hard mee bezigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toch doen. Alles doen wat interessant lijkt maar buiten jouw eigen 'fatsoensnormen' gaat. Live a little. Het is een afgezaagd cliché, maar als je in die comfort zone blijft zitten ben je dood voordat je het weet en heb je echt heel wat gemist.
Ik QFT deze nog maar even voor je:
[..]
Dat zou je denken jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tillen vanuit je benen, niks aan de hand
[..]
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.
Kern van waarheid ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef Mystikvm het volgende:
Je kent gewoon je grenzen niet, ouwe drankbak.
Daar heb jij je goed uitgelult.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, mijn ego is groter dan de meeste mannen, ik voel me niet snel een ukkie
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannenquote:
twintigquote:Op maandag 6 juni 2011 19:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een tientonner in zakformaat?
Dus daar past genoeg gelul in.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannen
Wie kopt 'em in?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn mond is ook groter dan de meeste mannen
iddquote:
ken je dat zelf niet?quote:
Ik ook, met goede seks.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb teveel met seks om een tongzoen daarop voor te laten gaan
Watjequote:
Ernstig!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Er ligt zoveel stof op mijn kamer, dat ik nu pas ontdek dat mijn vriend er gister een bericht in had geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zegquote:
ik bijtquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik het doe is het geen inkoppen, maar inschuiven
Beter opvoeden dan die mannenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen heb ik bijna meer slechte dan goede seks gehad.. damn, wat kunnen de meeste mannen dat slecht zeg
ik vroeg me niks af. Ik geef gewoon mannen de schuld, want mijn schuld kan het niet zijn. Ik ben geweldig in en buiten het bed.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En jij vraagt je één post terug nog af waarom jij zo vaak slechte seks hebt?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ernstig!Nah ja, ik woon nog thuis en heb alleen mijn slaapkamer natuurlijk. En heel veel tierelantijntjes die allemaal afgestoft moeten worden. Erg druk met studie gehad laatste schooljaar dus niet gek dat ik al heul lang niet gestoft had. Daarbij: ik heb er een hekel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |