quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Welke meet was dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee dat weet ik nog van een vorige meet.
Inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah zo. Nah ja, jammer dat er geen gevolg meer aan zit dan. En indd. je hebt een date gehad! Elke ervaring kan wat waard zijn he.
Geen bier, wat een drama.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat was idd een beter moment dan nu, toen had ik bier.
Anders voelt?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadzo zie ik het ook. Alhoewel het toch anders voelt.
Mooi, kan jij me upcheeren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met Friend is het prima en Friend is sowieso altijd vrolijk
Weet ik veelquote:
Waarom ben ik niet goed genoeg? Etc negatieve dingenquote:
Oh ja, daar was ik vast wel bij. Denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Weet ik veelVrij grote Fok meet in de Stairway. Jaar geleden ofzo, geen idee
Hebben we als een malle staan dansen met z'n allen.
Toen had ik nog haar. Oh wacht, dat was minder tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef vencodark het volgende:
Wat was er vroeger precies beter dan nu?
Begrijpelijk wel, bedoel dat je negatief wordt als een date op niets uitloopt. Maaarr ze wilde wel! En het kan toch een bepaalde grens zijn waar je overheen stapt. Wat zei ze dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet goed genoeg? Etc negatieve dingenIk probeer zo niet denken maar dat lukt niet echt
Ja, dat zeg ik.quote:
Eind juni naar Zandvoort, Ferrari's, Lambo's, Alfa's en meer van dat pretspul bekijken.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, kan jij me upcheeren.
Nog goeie plannen aan den horizon?
Juistem!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen bier, wat een drama.!
Ik trek er zo maar eentje open om deze drama-dag te compenseren.
Welja, hoewel heel fijn het ook niet is. Met wat mist hardlopen is wel tofquote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
Gefeliciteerd Sting
RegenTwijfel of ik nu wel of niet moet gaan hardlopen.
Vet!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eind juni naar Zandvoort, Ferrari's, Lambo's, Alfa's en meer van dat pretspul bekijken.
Ik kan me er echt helemaal niets van herinneren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.
Ik geloof dat ik steeds "Q is good for you" naar je riep toen.
Italia a Zandvoort?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eind juni naar Zandvoort, Ferrari's, Lambo's, Alfa's en meer van dat pretspul bekijken.
De hele dag? Meet begon om een uur of 2 's middags.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me er echt helemaal niets van herinneren.! Ik was vast heel erg dronken. Zoals het hoort.
Mooi moment om dronken te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De hele dag? Meet begon om een uur of 2 's middags.
Dan heeft Q er al 3 kratjes inleggen...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De hele dag? Meet begon om een uur of 2 's middags.
Dat dus.quote:
Ik was toch niet helemaal haar type, niet mannelijk genoeg. Eerlijk gezegd was het contact online ook veel leuker dan IRL. Zij viel mij ook een beetje tegen. Want precies dat vind ik lastig om uit te leggen. Dat neemt niet weg dat als zij er ook voor open staat dat ik nog wel contact met haar wil hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, bedoel dat je negatief wordt als een date op niets uitloopt. Maaarr ze wilde wel! En het kan toch een bepaalde grens zijn waar je overheen stapt. Wat zei ze dan?
Tijn, je bent een baas man. En neem haar advies serieus. Ze heeft gelijk. Verbeter wat puntjes en je gaat meer scoren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was toch niet helemaal haar type, niet mannelijk genoeg. Eerlijk gezegd was het contact online ook veel leuker dan IRL. Zij viel mij ook een beetje tegen. Want precies dat vind ik lastig om uit te leggen. Dat neemt niet weg dat als zij er ook voor open staat dat ik nog wel contact met haar wil hebben.
26e.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!
Hoeveelste? 24 juni ben ik in A'dam
Dank jequote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, je bent een baas man. En neem haar advies serieus. Ze heeft gelijk. Verbeter wat puntjes en je gaat meer scoren.
Ik ga toch maar, slechter kan m'n humeur toch al niet meer wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, hoewel heel fijn het ook niet is. Met wat mist hardlopen is wel tof
Ja, normaal ging ik naar Spettacolo Sportivo (Assen) en Viva Italia (Assen) maar dit jaar is het algemene Italiaanse merken event op Zandvoort en Viva Italia (alleen Alfa) op Assen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Italia a Zandvoort?
Ook wel eens geweestEcht
Heel
Gaaf
Och ja, dat kan natuurlijk. Wel eerlijk iig. En vanuit internet kan irl altijd tegenvallen, gebeurt zo vaak. Maar was het eng voor je om op date te gaan? Geloof dat je niet zo'n held ben dus hoe was dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was toch niet helemaal haar type, niet mannelijk genoeg. Eerlijk gezegd was het contact online ook veel leuker dan IRL. Zij viel mij ook een beetje tegen. Want precies dat vind ik lastig om uit te leggen. Dat neemt niet weg dat als zij er ook voor open staat dat ik nog wel contact met haar wil hebben.
True, veranderen is niet zo makkelijk. Maar ik 'ken' je nu zo'n 2 jaar en je roept bovenstaande ook al zolang. Wat is er in die tijd nu concreet verandert of wat heb je eraan gedaan?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je, dat doe ik ook. Alleen het is lastig om het uit te voeren. Veranderen is eng en moeilijk. Dat neemt niet weg dat ik het probeer om te veranderen.
Cool. Ga je met de Alfaclub?quote:
Er zit denk ik veel in houding en uitstraling. Beetje stoerheid en volwassenheid.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Meer mannelijk is ook niet zo makkelijk te begrijpen altijd. Vraag 10 dames wat zij mannelijk vinden en er zitten in ieder geval 6 verschillende antwoorden tussen.
Je kent Tijn en weet dus wat ze bedoeltquote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Meer mannelijk is ook niet zo makkelijk te begrijpen altijd. Vraag 10 dames wat zij mannelijk vinden en er zitten in ieder geval 6 verschillende antwoorden tussen.
Vooralsnog zijn alle paddockplaatsen bezet, dus moet nog even zien hoe ik heen ga. Zandvoort zal zeker met mooi weer flink druk zijn. Assen kan je altijd wel heen. Viva Italia ga ik dus sowieso heen met mijn eigen auto. Maar de 26e zijn er in ieder geval wel genoeg van de club dus altijd wel kletsen met bekenden.quote:
Dat sowieso. Vrouwen vallen niet op watjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zit denk ik veel in houding en uitstraling. Beetje stoerheid en volwassenheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, mooie passie man. Ik ben er niet technisch genoeg voor, maar die passie voor met name Alfa deel ik zeker. Ze maken heerlijk spul. Echt Italiaans. Het hart van de auto-industrie, zoals Clarkson terecht opmerkte.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn alle paddockplaatsen bezet, dus moet nog even zien hoe ik heen ga. Zandvoort zal zeker met mooi weer flink druk zijn. Assen kan je altijd wel heen. Viva Italia ga ik dus sowieso heen met mijn eigen auto. Maar de 26e zijn er in ieder geval wel genoeg van de club dus altijd wel kletsen met bekenden.
Mannen moeten stoer zijn. Zoals ik ben.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vrouwen vallen niet op watjes.
Ja, ik ook indd. En dat bedoel ik met beetje stoerheid en volwassenheid. Tijn is nu eenmaal nerdig. Dat hoeft niet altijd erg te zijn maar zijn date valt er iig niet op.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kent Tijn en weet dus wat ze bedoelt
Ja best wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och ja, dat kan natuurlijk. Wel eerlijk iig. En vanuit internet kan irl altijd tegenvallen, gebeurt zo vaak. Maar was het eng voor je om op date te gaan? Geloof dat je niet zo'n held ben dus hoe was dat?
Dat vind ik lastig om iets echt te noemen. Ik ben iig opener en socialer geworden.quote:[..]
True, veranderen is niet zo makkelijk. Maar ik 'ken' je nu zo'n 2 jaar en je roept bovenstaande ook al zolang. Wat is er in die tijd nu concreet verandert of wat heb je eraan gedaan?
Ik zou toch jou niet willen zijn hoor...brrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 kratten bier kunnen sjouwen en dan opdrinken voor 2 uur is wel een soort stoerheid inderdaad...quote:
Nou, dit was dus je eerste date op deze manier? Goed toch dat je bent gegaan! En het zal per keer makkelijker worden, als het goed is.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja best wel.Nog nooit zoiets gedaan eigenlijk. Maar het viel wel mee. Ik durfde tenminste te praten ik was bang dat ik niets zou durven zeggen.
[..]
Dat vind ik lastig om iets echt te noemen. Ik ben iig opener en socialer geworden.
Er zit niets anders op: Tijn moet motor gaan rijden, gespierd worden om als uitsmijter aan het werk te gaan of het leger in.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 kratten bier kunnen sjouwen en dan opdrinken voor 2 uur is wel een soort stoerheid inderdaad...
Maar motorrijders, uitsmijters en militairen hebben denk ik toch een wat meer steady scoringspercentage, Q.
Een zelfverzekerde Venco, wie had dat 2 jaar geleden gedacht?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dit was dus je eerste date op deze manier? Goed toch dat je bent gegaan! En het zal per keer makkelijker worden, als het goed is.
Ok, opener en socialer. Dus in direct contact met mensen of doel je dan bijvoorbeeld ook op internetcontacten? Stukje houding zou bijv. ook al kunnen schelen. Hoe je beweegt enzo, met meer zelfvertrouwen.
Nah ja, ik weet niet of je cynisch bent hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde Venco, wie had dat 2 jaar geleden gedacht?
En zo leren begrijpen dat het niet het doel, maar de weg ernaartoe is, die de vrouw aanspreekt.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: Tijn moet motor gaan rijden, gespierd worden om als uitsmijter aan het werk te gaan of het leger in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Wat kom jij weer op een mooi moment binnenvallen kloonquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zou toch jou niet willen zijn hoor...brrr
Ja, dat maakt het wel moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
is het niet altijd een mooi moment voor mij om binnen te vallen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat kom jij weer op een mooi moment binnenvallen kloon
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik weet niet of je cynisch bent hoor.Maar ook tussen 2007 en 2009 heb ik sprongen gemaakt.
Van mij was het ook jarenlang proces. Ik ben regelmatig nog wel onzeker maar minder dan vroeger, zeker in contact met (nieuwe) mensen.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ook indd. En dat bedoel ik met beetje stoerheid en volwassenheid. Tijn is nu eenmaal nerdig. Dat hoeft niet altijd erg te zijn maar zijn date valt er iig niet op.
Ja, het was wel eng maar ook leuk om met haar te praten IRL ipv online. Dat het eng is maakt nog niet dat ik het uit de weg ga. Ik heb de afgelopen jaren genoeg dingen gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, dit was dus je eerste date op deze manier? Goed toch dat je bent gegaan! En het zal per keer makkelijker worden, als het goed is.
Ok, opener en socialer. Dus in direct contact met mensen of doel je dan bijvoorbeeld ook op internetcontacten? Stukje houding zou bijv. ook al kunnen schelen. Hoe je beweegt enzo, met meer zelfvertrouwen.
Of rockster worden dat lijkt mij beterquote:Op maandag 6 juni 2011 19:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zit niets anders op: Tijn moet motor gaan rijden, gespierd worden om als uitsmijter aan het werk te gaan of het leger in.
Die keer toen ik mijn nichtje aan het besnijden was en jij door het tentdoek heenviel was inderdaad wel een van de meer hilarische...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is het niet altijd een mooi moment voor mij om binnen te vallen dan?
Oh, maar ik geef zeker toe dat Fok daaraan bijgedragen heeft. De meets met een aantal mensen tot een groep van 20 heeft zeker geholpen. Ik zal dat nooit ontkennen maar je moet het wel zelf doen. Er wordt slechts een gelegenheid geboden.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
FOK! draagt daaraan bij. Bij bijna iedereen hier, ookal ontkennen we het.
Wel erg jammer dat jij haar slagader toen dicht brandde, dat had ik graag willen doenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die keer toen ik mijn nichtje aan het besnijden was en jij door het tentdoek heenviel was inderdaad wel een van de meer hilarische...
Wordt Slashquote:Op maandag 6 juni 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad.
[..]
Ja, het was wel eng maar ook leuk om met haar te praten IRL ipv online. Dat het eng is maakt nog niet dat ik het uit de weg ga. Ik heb de afgelopen jaren genoeg dingen gedaan.![]()
Beide, alhoewel IRL ik nog wel terughoudend ben.
[..]
Of rockster worden dat lijkt mij beter
Gaan wij daten dan?quote:
Pas als je even rijk bent en even goed gitaar kan spelenquote:
Zoals wat? Mijn ouders komen niet uit de oorlog.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Duurt niet zolang, maar komen toch wel wat dingen naar voren dat je het na gaat vragen bij je ouders
Zo oud zijn mijn ouders niet hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Voor wie geschiedenis nog wel wat vind (daar komt mijn nerdside omhoog), zo op Nederland 1 nog 'mooi was die tijd' waarin een familie van opa/oma tot aan kleinkinderen samen 100 jaar terug gaan in de tijd en dan per aflevering steeds 10 jaar omhoog gaan. Vanavond jaren 40-50 (oorlogsjaren dus oa.) Duurt niet zolang, maar komen toch wel wat dingen naar voren dat je het na gaat vragen bij je ouders
Erg interessant, maar met het huidige informatie-aanbod, het is soms echt te erg, laag op mijn prioriteitenlijstje...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
Voor wie geschiedenis nog wel wat vind (daar komt mijn nerdside omhoog), zo op Nederland 1 nog 'mooi was die tijd' waarin een familie van opa/oma tot aan kleinkinderen samen 100 jaar terug gaan in de tijd en dan per aflevering steeds 10 jaar omhoog gaan. Vanavond jaren 40-50 (oorlogsjaren dus oa.) Duurt niet zolang, maar komen toch wel wat dingen naar voren dat je het na gaat vragen bij je ouders
Ik heb het tegenover dates ook nooit een date genoemd. Meer indd. het voorstel om af te spreken. Het woord date gebruik ik alleen tegenover anderen.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind daten ook altijd zo'n koddig woord.
Vaak zeg ik: Biosje pakken en een biertje/wijntje doen erna?
Vaak werkt het beter omdat je zelf losjes overkomt en ze geen verplichtingen verwachten.
Daten is gelijk beladen.. Meeten, afspreken is een stuk minder drama van te voren..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind daten ook altijd zo'n koddig woord.
Vaak zeg ik: Biosje pakken en een biertje/wijntje doen erna?
Vaak werkt het beter omdat je zelf losjes overkomt en ze geen verplichtingen verwachten.
Uiteraard.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het tegenover dates ook nooit een date genoemd. Meer indd. het voorstel om af te spreken. Het woord date gebruik ik alleen tegenover anderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik vond het destijds wel altijd makkelijk te scheiden. Met een enkeling had ik een date, met anderen strikt een meet.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daten is gelijk beladen.. Meeten, afspreken is een stuk minder drama van te voren..
Afgelopen zaterdag daar nog bewijs van gezienquote:Op maandag 6 juni 2011 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
FOK! draagt daaraan bij. Bij bijna iedereen hier, ookal ontkennen we het.
Heb ik ook een hekel aan. Beetje je beste beentje voorzetten enzo terwijl je je daarna weer als een slons kan gedragen. Beter gaan we wat eten en daarna in de kroeg hangen, dat gaat nog veel vaker gebeuren als het kliktquote:
Begrijp wat je bedoeld maar met dit soort adviezen kan ik zo weinig. Te vaag.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef vencodark het volgende:
Tijn, it's all about attitude.![]()
![]()
Maar wat El. al zei, het gaat om het proces. Aan jezelf werken en nieuwe dingen proberen. Je hoeft je karakter niet te veranderen, maar bepaalde stappen helpen wel om wat stoerder bijv. te worden.
Iets in een hooikist bewaren (voedsel), levertraan moeten slikken, dat soort dingen. Dingen op vreemde kacheltjes warmen. Kolenhok.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoals wat? Mijn ouders komen niet uit de oorlog.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daten, het is zo leukIk wil ook niet meer daten. Ik zit momenteel vast genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent het zwarte achternichtje van prins William!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo oud zijn mijn ouders niet hoor
ik wil mijn stamboom inzien
wie gaat erin investeren? Ik weet iig zeker dat ik blauw bloed heb
Nieuwe dingen proberen is niet vaag.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoeld maar met dit soort adviezen kan ik zo weinig. Te vaag.Dat ligt aan mij.
Dat ligt inderdaad aan jou. Je moet gewoon durven om over het randje te gaan. Als je dat durft dan straal je ook uit dat je het durft. Dat komt al een stuk stoerder over dan erbij staan als een doodgeslagen vogeltje.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoeld maar met dit soort adviezen kan ik zo weinig. Te vaag.Dat ligt aan mij.
Serieus?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil ook niet meer daten. Ik zit momenteel vast genoeg.
Dan ga ik wel kijken als ik het niet vergeetquote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets in een hooikist bewaren (voedsel), levertraan moeten slikken, dat soort dingen. Dingen op vreemde kacheltjes warmen. Kolenhok.
Leuk als straks jaren 50-60 en 60-70 komen, tijd van mijn ouders hun jeugd.
nee, ik meet mensen, en als ik het gezellig vind laat ik dat merken, en als ik kus dan vind ik je het waard om op een andere manier te meetenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond het destijds wel altijd makkelijk te scheiden. Met een enkeling had ik een date, met anderen strikt een meet.
Ah zo, maar dan hadden mijn ouders ouder moeten zijn. Ze zijn van 1956 en 1958.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets in een hooikist bewaren (voedsel), levertraan moeten slikken, dat soort dingen. Dingen op vreemde kacheltjes warmen. Kolenhok.
Leuk als straks jaren 50-60 en 60-70 komen, tijd van mijn ouders hun jeugd.
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan jou. Je moet gewoon durven om over het randje te gaan. Als je dat durft dan straal je ook uit dat je het durft. Dat komt al een stuk stoerder over dan erbij staan als een doodgeslagen vogeltje.
Ja, idd.. Ik ben gewoon altijd een slons, toch kloon?quote:Op maandag 6 juni 2011 19:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag daar nog bewijs van gezien
Man, wat was ik vroeger onzeker. Best grappig dat ik dat pas kreeg toen ik in mijn eerste relatie zat.
Op een moment gewoon besloten niet meer onzeker te zijn. Je kan veel van me vinden, maar ik ben best wel een mannetje geworden. Of niet geworden, maar ik ben het gewoon. Onzekerheid is nergens goed voor.
[..]
Heb ik ook een hekel aan. Beetje je beste beentje voorzetten enzo terwijl je je daarna weer als een slons kan gedragen. Beter gaan we wat eten en daarna in de kroeg hangen, dat gaat nog veel vaker gebeuren als het klikt
Ja, nou ja. Nu sinds 8 maanden een relatie en dat zit gewoon heel goed.quote:
Tongzoenen!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik meet mensen, en als ik het gezellig vind laat ik dat merken, en als ik kus dan vind ik je het waard om op een andere manier te meeten
Daar zit ik vaak mee. Bijvoorbeeld tijdens het stappen. Even leuk dansen met iemand en praatje maken gaat altijd heel gemakkelijk bij mij, maar ik heb vaak niet genoeg ballen om gewoon een kus op de mond te geven en dan te gaan zoenen. Zonde eigenlijk...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik meet mensen, en als ik het gezellig vind laat ik dat merken, en als ik kus dan vind ik je het waard om op een andere manier te meeten
zwart als in negroide? IK WIST HET!!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent het zwarte achternichtje van prins William!
Hehe, jij bent net als al mijn vrienden en ikzelf lekker slonzig.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, idd.. Ik ben gewoon altijd een slons, toch kloon?
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tongzoenen!Mits de ander het ook een beetje kan dan.. Ik ben tenslotte proSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Nee engquote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nieuwe dingen proberen is niet vaag.
Een vogeltje ben ik niet hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad aan jou. Je moet gewoon durven om over het randje te gaan. Als je dat durft dan straal je ook uit dat je het durft. Dat komt al een stuk stoerder over dan erbij staan als een doodgeslagen vogeltje.
Mooi hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Nu sinds 8 maanden een relatie en dat zit gewoon heel goed.Daarom zeg ik, ik zit voorlopig vast genoeg.
Ben jij nou nog met...knuffelmeisje?
Neuj.. dat moet het probleem niet zijn.. alleen is het nadeel dat ik op lange mannen val en niet altijd een trapje bij de hand hebquote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar zit ik vaak mee. Bijvoorbeeld tijdens het stappen. Even leuk dansen met iemand en praatje maken gaat altijd heel gemakkelijk bij mij, maar ik heb vaak niet genoeg ballen om gewoon een kus op de mond te geven en dan te gaan zoenen. Zonde eigenlijk...
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, jij bent net als al mijn vrienden en ikzelf lekker slonzig.
Wees toch eens niet zo vreselijk jezelf!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee engmaar wel leuk meestal
[..]
Een vogeltje ben ik niet hoor.Ik doe echt wel dingen. Het is alleen soms moeilijk om uit mijn comfort zone te breken
Uiteraard, anders nooit een kloon.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mits de ander het ook een beetje kan dan.. Ik ben tenslotte pro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |