Zet op 120% in, haal je daar 80% van, heb je alsnog je doel bereiktquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ver komen is wat anders dan je doel bereiken
je hebt tegenwoordig anders hele goede kunstbenenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ver komen is wat anders dan je doel bereiken
Dat ga ik ook doenquote:
Ik heb er geen idee van.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig anders hele goede kunsttieten
Dat is vals spelenquote:
maar hij rent welquote:
Wedden dat hij harder dan jou kan rennenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krap 2 meter Mystieke vrouwman die over je heen staat gebogen proberen je het bed in te lullen.
Geinige muziek wel. Geen wonder dat je zo van het padje af bent.quote:
Anal Cuntquote:
Indeed. Lenny is een held.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik maak het wel nog een stukje beter:
lenny
Ben niet meer zo vaak op fok tegenwoordig, hoe is het met jou/jullie?quote:
ik hou van 'big hair' bij mannen valt me op..quote:
Ik zei laatst nog tegen beetman: "ik val niet op negers, maar Lenny Kravitz, dat is zo'n neger die alles staat en nog wel do-able is, ondanks de gehaaktetruitjesfase".quote:Op maandag 6 juni 2011 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou van 'big hair' bij mannen valt me op..
Zelfs met zo'n gehaakt truitje zou ik m nog doenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zei laatst nog tegen beetman: "ik val niet op negers, maar Lenny Kravitz, dat is zo'n neger die alles staat en nog wel do-able is, ondanks de gehaaktetruitjesfase".
Hij komt in Ahoy in oktober als ik het goed heb.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zelfs met zo'n gehaakt truitje zou ik m nog doen
ik weet nu al dat ik dan geen geld hebquote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij komt in Ahoy in oktober als ik het goed heb.
Ik geloof dat die kaartjes 50 euro zijn ofzo, ik ga er denk ik wel heen. Heb hem 2 jaar geleden ook in Westerpark gezien, en die gozer is live na 20 (!) jaar nog steeds nog 1000 keer beter dan op cd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet nu al dat ik dan geen geld heb![]()
erg jammer.. dat wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |