Dat doe ik al door hem nooit een kans te geven.. een ergere straf kan ik niet eens verzinnenquote:
Ja dat wel, maar damn wat kan ie zichzelf goed voorschut zettenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whaha, ik vind eigenlijk dat ie nog aardig soepeltjes beweegt met dat gewicht!
Als het je niet bevalt dan gebruik je dat speeltje maar in plaats van over de naam te discussiėrenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet, als je er speeltjes bij wilt halen moet je wel de naam kennen
En waarom de jouwe niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat maar waar.Helaas niet. Dat het takenpakket wordt uitgebreid betekend nog niet dat dit ook voor mij gaat gelden. Ik heb al een aangepaste functie. Ik verdien sowieso al minder dan de rest van mijn collega's en met een beetje pech wordt dat nog groter omdat hun functiewaardering zwaarder wordt.
Ik vraag me altijd af of dat soort filmpjes vrijwillig zijn vrijgegeven of gewoon gejatquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar damn wat kan ie zichzelf goed voorschut zetten
in beide gevallen zet ie zichzelf nog steeds erg goed voorschutquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of dat soort filmpjes vrijwillig zijn vrijgegeven of gewoon gejat
Ja. Dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in beide gevallen zet ie zichzelf nog steeds erg goed voorschut
nee, jij wilt te graagquote:Op maandag 6 juni 2011 20:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan gebruik je dat speeltje maar in plaats van over de naam te discussiėrenBovendien komen beide vormen gewoon voor
De grootste fout van veel mannenquote:
Omdat ik bepaalde werkzaamheden niet doe. En juist die werkzaamheden zullen in de toekomst zwaarder meewegen in de functie. Verantwoordelijkheid nemen in de productie. En daar loop ik niet omdat ik dat niet kan ivm mijn beperking.quote:
ik schat nooit verkeerd inquote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb je mij verkeerd ingeschat
[..]
En jij ook
Maar goed, je gaat er nu wel op vooruit toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat ik bepaalde werkzaamheden niet doe. En juist die werkzaamheden zullen in de toekomst zwaarder meewegen in de functie. Verantwoordelijkheid nemen in de productie. En daar loop ik niet omdat ik dat niet kan ivm mijn beperking.
Krap 2 meter Mystieke vrouwman die over je heen staat gebogen proberen je het bed in te lullen.quote:
De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat er nu wel op vooruit toch?
Heb je het idee dat je nog verder vooruit kunt binnen je mogelijkheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik verander nooit van meningquote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lees: ik verander niet snel van mening
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krap 2 meter Mystieke vrouwman die over je heen staat gebogen proberen je het bed in te lullen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mogelijkheden zijn eindeloos.Zeg dat tegen iemand zonder benen die wil gaan hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jaquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar goed, je gaat er nu wel op vooruit toch?
Heb je het idee dat je nog verder vooruit kunt binnen je mogelijkheden?
Met wilskracht kan je ver komen. Genoeg gevallen bekend van verlamden die weer dingen konden.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeg dat tegen iemand zonder benen die wil gaan hardlopen
Dan zou ik me lekker daar op focussenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jade kennis over mijn werkzaamheden kan ik zeker nog uitbreiden. Ik ga er op vooruit.
Ver komen is wat anders dan je doel bereikenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met wilskracht kan je ver komen. Genoeg gevallen bekend van verlamden die weer dingen konden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |