Duidelijke zaak ,is het aan jullie hoe loyaal je je opstelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef tinoburg het volgende:
Ik zal morgen even wat leuke foto's van Saarnuploaden.
En JA ze was aangelijnd.
ik heb iets gemist ?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:21 schreef Belana het volgende:
Nou, Noes is duidelijk allergisch zei de dierenarts, hoogst waarschijnlijk voedselallergie.
Ik ga nu 7 weken geiten- en paardenvlees geven met rijst, daarna oude voer geven om te kijken hoe ze reageert. Dan weer terug naar de dierenarts.
Tja, dit is zoals hij het doet, nou ja, doen we dan maar. (overigens betaal ik maar 1 consult)
Als we er maar achter komen wat het is, kunnen we ons daarop instellen.
o dat had ik wel deels mee gekregen, die rode vlek die je beschreef.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Belana het volgende:
blijkbaar!![]()
Ze heeft nu al een paar weken jeuk, vooral in haar oksels.
Och arme ....quote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef tinoburg het volgende:
En JA ze was aangelijnd.
Wat een grote plekken bij zo'n klein hondje.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef tinoburg het volgende:
En JA ze was aangelijnd.
Haha, geweldige fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef -CRASH- het volgende:
Tja ...Wat Kopenhagen heeft. Hadden we hier eventjes ook
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd zo rot, als je hond aangelijnd is, en als er een losse hond op je af komt stormen.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo rot, als je hond aangelijnd is, en als er een losse hond op je af komt stormen.Je kunt geen kant uit. En redelijk wat honden voelen zich in het nauw gedreven omdat ze niet los zijn en besnuffeld worden.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Belana het volgende:
Noes wilde ook niet bijten maar spelen, die vond het een prachtig spel
Ik zie haar nog vreselijk kwispelend terugkomen, helemaal blij, ze had gespeeld
de trut
Ik hoop wel rauw vleesquote:Op maandag 6 juni 2011 11:21 schreef Belana het volgende:
Nou, Noes is duidelijk allergisch zei de dierenarts, hoogst waarschijnlijk voedselallergie.
Ik ga nu 7 weken geiten- en paardenvlees geven met rijst, daarna oude voer geven om te kijken hoe ze reageert. Dan weer terug naar de dierenarts.
Tja, dit is zoals hij het doet, nou ja, doen we dan maar. (overigens betaal ik maar 1 consult)
Als we er maar achter komen wat het is, kunnen we ons daarop instellen.
Triggert de stofwisseling nogal heftig,gaf ooit een geitentong (wist niet dat dat ook orgaan was )quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind orgaanvlees ook niet iets voor heel vaak eigenlijk, ik zou er niet mee begonnen zijn.
Ah gos, die koppies in de hittequote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Poseren was zinloos in die hitte![]()
[ afbeelding ]
Ik doe ook alleen maar pens een keer in de week en heel soms runderhart, maar niet meer dan 1 keer in de maand.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Triggert de stofwisseling nogal heftig,gaf ooit een geitentong (wist niet dat dat ook orgaan was )
Gelijk aan de schijt,hou nu 15 % aan en eenmaal in de week pens.
Helaas is deze dierenarts dus ook niet van het barfen. het vlees zou gekookt moeten worden, vanwege de hygiene...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik hoop wel rauw vlees
http://www.voernatuurlijk(...)815937fa63b378fff5c7
Rijst kan ook een trigger zijn,heel veel brokken worden ook met rijst gefabriceerd >lams rijst enz .
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,61720.0.html
Gezien het korte stofwisselingskanaal van een hond haalt hij echt geen voedingsstoffen uit de rijst.
je moet alleen grotere poepzakken meenemen.
De hoeveelheid aan plantaardige stoffen die een (wilde ) hond normaal eet is te verwaarlozen,
en dan is het nog gefermenteerd door de maagsappen van het prooidier .
Ze krijgen ook gasvorming van rijst >natuurlijk gistingsproces als in sake .
Ik weet niet wat je nog meer voert aan extra''s en beloningen?
kleinste koekje is hier al funest.
Ik heb zelf op een gegeven moment een lijst aangemaakt met wat er ECHT inging .
Dus elk dingetje opschrijven wat erin gaat ,als je dan na een week terugleest zie je soms zaken die kunnen triggeren .
Zijnde granen,kleurstoffen,kip of rund of wat al niet meer .
Nu zijn zeven weken wel te overbruggen maar als ze enkel op spiervlees komt te staan ,zit je wel met je calcium .
Stofwisseling regulatie kan je met orgaan aanpassen >15 % is normaal
Hebben ze nog in haar geprikt ?![]()
Wat is haar oude voer ?
aaaaahhhquote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Messina het volgende:
Smile, and everything will be okay
[ afbeelding ]
Mooie foto Joysaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
Oh Messina wat is ie leuk![]()
![]()
Nog een foto van onze
[ afbeelding ]
Oh wauw wat een divaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
![]()
Nog een foto van onze
[ afbeelding ]
Wat een beauty!quote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
![]()
Nog een foto van onze
[ afbeelding ]
Ohhhh dat kleine glimlachjequote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Messina het volgende:
Smile, and everything will be okay
[ afbeelding ]
Jammer dat er geen gewicht bijstaat :quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belaan, ga anders es naar Any Animal in Heiloo, hele goede da die heel erg into barf en vers is en ook heel veel verkoopt zelf daarvan![]()
Zijn kennissen van me, hebben twee chineesjes ook.
Je weet dat je nu gewoon heel lang 1 soort vlees moet gaan voeren voor een goed eliminatiedieet?
Het is een mannetjequote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wauw wat een diva![]()
Messina, ben je al uit de naam van je wolkje?
Mijn kerels hangen ook de diva uit dus boeiequote:Op maandag 6 juni 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een mannetje
Maar hij voelt zich wel diva ja
Wow, wat een supermooie foto. Ik voel bijna de wind door mijn eigen haar gaan bij het zien van deze foto!quote:
Manlief en ik hebben dikke arguments about itquote:Op maandag 6 juni 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wauw wat een diva![]()
Messina, ben je al uit de naam van je wolkje?
Heerlijk dat gedragquote:Op maandag 6 juni 2011 20:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn kerels hangen ook de diva uit dus boeie
Devin zal eerder uitgesproken worden als Deffonquote:Op maandag 6 juni 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een echte kutkat die Devin heet maar Devil genoemd wordt![]()
Ik stem voor Jay, Jeroen of Teddy, maar die laatste twee zijn eigenlijn namen voor mijn ooit hondjes
ja, geit of paard of koolvis, omdat dat niet in andere dingen zit die ze ooit gehad heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh Belaan, ga anders es naar Any Animal in Heiloo, hele goede da die heel erg into barf en vers is en ook heel veel verkoopt zelf daarvan![]()
Zijn kennissen van me, hebben twee chineesjes ook.
Je weet dat je nu gewoon heel lang 1 soort vlees moet gaan voeren voor een goed eliminatiedieet?
Haaksbarf : http://www.barfmenu.nl/quote:Op maandag 6 juni 2011 20:46 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, geit of paard of koolvis, omdat dat niet in andere dingen zit die ze ooit gehad heeft.
Heiloo is echt een beetje te ver.
Ik vind het verder een geweldige dierenarts, ben wel blij met ze in vergelijking met die ik had
En verder doe ik toch mijn eigen zin
Ik zal me alleen echt moeten gaan inlezen op barfen nu ben ik bang, voor een goed compleet dieet. of er moet duidelijk een granen allergie uit komen, zijn er dan ook kvv zonder granen?
pff, das echt duur jahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef Belana het volgende:
thanks, das voor de toekomst zeker interessant! ik sla ze even op!
jongens, wat is geiten- en paardenvlees duur zegDaar schrik je van!
Morgen 5 kilo paardenvlees ophalen, a 12,50 de kilo...
Donderdag 3 kilo geitenvlees ophalen a 13,50 de kilo....
Hopelijk gaat het snel beter met Noes, als dat namelijk zo is, kan ik eerder gaan provoceren en als de klachten dan weer terugkomen weten we het zeker.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ventje toen hij lekker aan het zwemmen was
[ afbeelding ]
Vrolijk koppiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je Anadolu Kasabi al geprobeerd ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef Belana het volgende:
thanks, das voor de toekomst zeker interessant! ik sla ze even op!
jongens, wat is geiten- en paardenvlees duur zegDaar schrik je van!
Morgen 5 kilo paardenvlees ophalen, a 12,50 de kilo...
Donderdag 3 kilo geitenvlees ophalen a 13,50 de kilo....
Hopelijk gaat het snel beter met Noes, als dat namelijk zo is, kan ik eerder gaan provoceren en als de klachten dan weer terugkomen weten we het zeker.
Vanmorgen heerlijk 2 uur gewandeld! Ons huis staat (wederom) te koop en we hadden meteen 2 bezichtigingen (stond gisteren op funda, gistermiddag meteen 2 afspraken gepland dus..)
Ik heb ze niet tegen kunnen houden met zwemmen maar bij thuiskomst wel Noes helemaal schoon gespoeld. De dierenarts had zoiets van: zwemmen moet kunnen, maar vanwege de huidirritatie nu wel goed schoonspoelen en afdrogen.
Cutequote:
Word hij dan wel geaccepteerd,met een nieuw luchtje ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Heilige Muis was in de was geweest , ze zijn gisteren pas weer herenigd, het was een ontroerend weerzien
Mooi beest,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zo gaat dat hier ook, er hoeft maar iets van water te zijn en ze mag los?? Dan is het ...
Woeiiiiiii spetterrrrr..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja daar haal ik mijn vlees altijd, goeie slager. ik zal eens vragen of hij ook oude geit heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Heb je Anadolu Kasabi al geprobeerd ?
Je kan ook voor oude geit vragen,ik betaal 6,50 de kilo voor oude geit .
Kiezebrink heeft ook een route in Noordholland >bezorgt over anderhalve week
Denk dat je binnen een maand je vriezer er al uit hebt :
http://www.kiezebrink.eu/index.php?pid=18&mod=dvshp&pstcode=PAA
http://www.kiezebrink.eu/index.php?pid=23
Leuk dat groene bandje! lekker fel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier zijn ze ook gek op water.. Jules altijd al, Jazz..met groene bandje, pas sinds een paar maanden.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En mn pup gaat er ook in..de oudste niet.
Hier bij de boulevard is altijd wel water, alleen de stenen vind ik wat glad en scherp.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mooi beest,
waar ga je meestal wandelen?
Wie weet van wie die hond is in de OP de tweede van links?
Machtig mooi is die
Altijd leuk die snoetjes net boven water.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier zijn ze ook gek op water.. Jules altijd al, Jazz..met groene bandje, pas sinds een paar maanden.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En mn pup gaat er ook in..de oudste niet.
Tuurlijk wel, Chico zn kleren ruiken ook altijd naar Robijn en ze worden zelf elke week gewassen met Lush, hij vindt het extra lekker als ie es gewassen wordt die Muisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:30 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Word hij dan wel geaccepteerd,met een nieuw luchtje ?
Ah het geluk aan het strand te wonen.. jaloers!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier bij de boulevard is altijd wel water, alleen de stenen vind ik wat glad en scherp.
Of bij het hondenstrand. Verder tja hier in de buurt is genoeg te wandelen en een mooi bos iets verderop.
Weet niet wie dat is, wel een mooie retriever.
[..]
Altijd leuk die snoetjes net boven water.
Ach natuurlijk Lush!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Chico zn kleren ruiken ook altijd naar Robijn en ze worden zelf elke week gewassen met Lush, hij vindt het extra lekker als ie es gewassen wordt die Muis
Snowfairy of Grass, net waar mn bui naar staatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ach natuurlijk Lush! [ afbeelding ]
Prefereren ze de Curly Wurly of de Jumping Juniper
mja gewicht en al is prima op orde. we geven het ook echt met matequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Je kan m beter wat appel geven dan cervelaat of ham, varkensvlees is echt een no go.
Mijnes eten wel es meloen, appel , komkommer etc.
Karel is dol op radijsjes
Hmm nooit opgelet eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Het heeft niks met gewicht te maken maar gewoon met wat wel of niet gezond is voor je hond
maar wel soms iets uit de frituur dan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Geen varkensvlees, geen chocolade, geen druiven, en niks van de nachtschadefamilie, dat zijn de dingen waar ik me aan hou.
Natuurlijk een lekkere bokworst zou ze graag willen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
maar wel soms iets uit de frituur dan ?
of dat ook niet ?
Temperamentvolle blik in die oogjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef tinoburg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgelopen week, before the attack.
(met dank aan dana)
Grappig beestjequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef tinoburg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgelopen week, before the attack.
(met dank aan dana)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wel soms iets uit de frituur dan ?
of dat ook niet ?
jah die zag ik niet in je lijsje staanquote:
de mijne eten graag appel, of komkommer oid. Gabber mag je eigenlijk niet meerekenen, die eet gewoon allesquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
hmm vriendin van mij die gaf haar honden een appel ....
geven jullie ook fruit aan de hond of niet ?
die van ons krijgt eigenlijk alleen brokken en dan ook wel wat kippenvlees, cervelaat worst, ham die dingen, maar fruit niet echt
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Messina het volgende:
Vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele gezicht is afgelebberd vandaag. Toen we binnen kwamen kwam hij ook direct naar ons toe. Ook als we "Heyyyy puppie!" zeggen terwijl we bij de ren staan, komt hij direct naar voren. De voorkeursbehandeling werpt z'n vruchten af dus
Ik noem die van mij .. nog steeds.. puppymans.. al is hij nu 8,5 maand oud.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Messina het volgende:
Vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele gezicht is afgelebberd vandaag. Toen we binnen kwamen kwam hij ook direct naar ons toe. Ook als we "Heyyyy puppie!" zeggen terwijl we bij de ren staan, komt hij direct naar voren. De voorkeursbehandeling werpt z'n vruchten af dus
Vind het ook moelijk hoor! Onze hond vroeger,een vuilnisbakkie is 18jaar geworden op aldi-brokken/met de pot mee eten.Nooit ziek geweest,hij had alleen giga tandsteen toen die ouder werd,dat komt denk ik wel door het eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef bianca en michael het volgende:
Over dat hele eten gedoe.... Diever (en Boris) eten gewoon met de pot mee, met aandacht dat er genoeg vleesaandeel is. En wij eten alles, dus zij ook. En is het slecht? Boris is overleden en was bijna 16 en Diever is nu 12,5 en in blakende gezondheid....
Naast met de pot mee krijgt hij wel een ruim assortiment hondenkoekjes/kluiven en heeft hij altijd Beneful brokjes staan (waar hij er 6 per dag van eet als zijn eten niet snel genoeg komt)
Nou, ik vind de vergelijking 'met de pot mee' en drank en drugs wel wat scheef vind je ook niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef zeeeend het volgende:
Keith Richards en Iggy Pop laten ook zien dat je met drank en drugs oud kan worden ,maar dat wil nog niet zeggen dat het gezond is .
Wat je ook voert ,je kent de oorsprong toch niet,of het nu brok,blik of Barf is .
Ik weet ook niet of dat hert gefokt is met alle preparaten om hem gezond te houden ,of dat hij uit het wild komt en nog nooit een aspirientje tot zich genomen heeft.
....en geen hond is gelijk,dus het is maar kijken waar hij/zij het goed op doet.
Laten we buiten beschouwing wat een eigenaar zelf aanvaardbaar vind,overgewicht bij huisdieren is 40 % .
Dat komt toch ergens vandaan.
In Nederland hebben inmiddels al één op de vijf mensen in Nederland een body mass index (BMI) die groter is dan 30 (vanaf 30 is sprake van extreem overgewicht, red.).
Zware botten of ieder pondje door het mondje ?
om tandsteen te voorkomen zorgen we wel dat hij voldoende stevige dingen krijgt (harde brokken, denta sticks) zachte dingen iets minder. Maar ook die van ons is prima op gewicht. Ze mogen tussen de 12 en de 15 kilo zijn en hij was 14 kilo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:34 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking 'met de pot mee' en drank en drugs wel wat scheef vind je ook niet?
En mijn hond(en) is (waren) ook geen grammetje te zwaar.(In tegenstelling tot ikzelf).
En ik ben dus een aanhanger van het "geloof' dat honden alles (nee, geen kilo chocolade) kunnen eten zolang het vleesaandeel dagelijks maar groot genoeg is. En dan kan dat vlees een tartaartje zijn of een geitenkop. En mijn hond heeft prima en niet veel poep, stinkt niet en is echt nooit (afkloppen) aan de diarree.
Het is een extreem voorbeeld ,dat moet ik toegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:34 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking 'met de pot mee' en drank en drugs wel wat scheef vind je ook niet?
En mijn hond(en) is (waren) ook geen grammetje te zwaar.(In tegenstelling tot ikzelf).
En ik ben dus een aanhanger van het "geloof' dat honden alles (nee, geen kilo chocolade) kunnen eten zolang het vleesaandeel dagelijks maar groot genoeg is. En dan kan dat vlees een tartaartje zijn of een geitenkop. En mijn hond heeft prima en niet veel poep, stinkt niet en is echt nooit (afkloppen) aan de diarree.
Als je zo gaat redeneren moet je zelf ook niks meer etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:23 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Het is een extreem voorbeeld ,dat moet ik toegeven.
Wat betreft het overgewicht spreek ik over het algemeen ,
http://www.uu.nl/NL/Actue(...)liniekinUtrecht.aspx
wanneer ik dan wel honden chocolade : http://www.hondenwebshop.nl/product/details/2252
en kwispelbier kan krijgen :http://kwispelbier.nl/16/kwispelbier.html bij de reguliere dierenspeciaalzaak
maar ze geen weegschaal of een onderbouwd voedingsadvies kunnen geven word er een markt gecreëerd.
Niet dat de consument om kwispelbier vraagt.
Ten tijde van de zitkuil en de visnetten aan het plafond kreeg ik van mijn ouders een poedel.
Volgens de normen van vandaag heeft dat beest wat afgeleden,maar ik hoefde niet binnen een half uur met het terug te komen van uitlaten.(3 X daags)
Ik ken nu legio honden die een half uur per dag actief de straat op gaan.
Ja we hebben een tuin ,ik geloof daar niet in .
Tevens was de voeding over het algemeen genomen zuiverder dan vandaag de dag met al die E-nummers ,antioxidanten,kleur en geurstoffen etc.
Nederland staat op de 12 e plaats van de wereld ranglijst betreffend kanker :
http://www.jodiumtekort.n(...)eld%20ranglijst.html
Omdat we zo gezond bezig zijn,kolencentrales zijn de toekomst
Tevens was de kwaliteit van de gemiddelde hond dertig jaar geleden beter dan nu denk ik.
De wachtkamer bij de dierenarts zit op maandag altijd vol en veel met kwalen die vroeger niet of in mindere mate aanwezig waren .
Laat ik overvaccinatie en de steeds agressievere bestanddelen in vlo- en teekmiddelen maar buiten beschouwing.
Uitkomst is het zelfde,je gaat aan beide dood .quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren moet je zelf ook niks meer eten
Dat snuitjequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
Veel geklets te weinig foto's.
Weer er eentje tussengooit.
[ afbeelding ]
Uiterlijk hond na zwemmen, wat een schoon water is het toch.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ach natuurlijk Lush! [ afbeelding ]
Prefereren ze de Curly Wurly of de Jumping Juniper
O,o, wat is die Sjon toch ook een lekker beest!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Sjon mag elke ochtend ff lekker op commando springen onderweg naar kantoor.
Dat vindt ie wel leuk
Mss hangt ze elke wandeling met dr snoet in de bereklauw?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef miss-jones25 het volgende:
vraagje he, mijn hond die heeft sinds paar dagen, bulten op dr bek/neus. Lijkt dan wel alsof ze geprikt is ofzo, en ze trekken naar uurtje weg. maar later op de dag zitten ze er weer, en trekken ze dus weer weg. Snap er niets van.
Iemand die dit heeft gehad bij de hond ?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Onze sammy onder mn bed. hij kon er alleen niet meer onderuit aan deze kant omdat daar mn schoenen stonden
dat zou idd kunnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss hangt ze elke wandeling met dr snoet in de bereklauw?
jah volgens mij vond hij het niet leuk dat hij er niet onderuit kon aan die kantquote:
Binnen iets van een plant staan waar ze aan kan prikken ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
Nee want ze had het vanmorgen ook toen ik opstond zonder dat ze buiten was geweest/.
Mijn honden wel, maar die hebben geen haar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef miss-jones25 het volgende:
maar krijgt ze van brandnetels zulke bulten dan ? ik heb dat nog nooit gezien bij een van de andere honden die ik heb gehad namelijk.
en bereklauw ga ik ff googelen zo want die ken ik niet.
Avantis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
Hond raakt water aan![]()
![]()
![]()
Doet ie bij ons nooit, hij is 1x op visite bij mams vriend en loopt zo door het water
Oh ik zie nu op het youtube kanaal dat ie het al eerder heeft gedaan, wat een rot zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Ja ik heb 2 weken terug een canvas gekregen van mn vriend met Kyra en Xena, mn andere hond die ik maandje terug heb moeten laten inslapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Messina het volgende:
Die foto van Kyra kan zo op canvas boven de bank.
jah hij heeft ook een piepbot.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Avantis.
Sammy is trouwens erg leuk zo met dat touw en die bal. Wil alles..
De bovenste foto is prachtig!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ] mn prinsesje kyra![]()
[ afbeelding ] en ik met rambo
vandaag alweer 6 weken geledenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Belaan, hoe lang is het geleden dat jij hier was?
5 weken of zo?
Dat is dus precies die plek waar het toen zo geel was van de boterbloemen, ze hebben dat veldje laatst gemaaid, en nu staat het helemaal vol met klaprozen en kamille
Mooie hond die kyraquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Mijn kat (brits korthaar) heeft een graanallergie... Maar die krijgt naast jeuk ook vreselijke buikloop. Wordt dan ook helemaal sloom (maar dat kan door de buikpijn komen).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:27 schreef Belana het volgende:
[..]
vandaag alweer 6 weken geledentime flies! mooi daar!
Bij Noes lijkt het langzaam iets beter te gaan, maar over is het gekrab nog niet.
Ik "hoop" eigenlijk dat het een granenallergie is, dat is vrij makkelijk. het wordt toch lastiger als het iets anders is. Gedoe
Wat een leuke woefjes Miss-Jones, en wat een mooie roze kleur bij de foto van Kyraquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef miss-jones25 het volgende:
Bel es naar Heiloo!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:14 schreef Belana het volgende:
Noes d'r haar groeit weer terug in haar okselshet gata dus de goeie kant op!
Nu nog een dierenarts vinden die een bloedtest wil doen op allergieen
oh-oh, misschien dat ik toch wel naar Heiloo rijdt hoor, ik wil gewoon een dierenarts die achter rauw vlees voeden staat en niet zo'n watje die gekookt vlees wil geven en vooral brokken wil verkopen.
Maar Enkhuizen schijnt ook goed te zijn.
en kip ,wat daar voor moet doorgaan in ieder geval .quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef Belana het volgende:
ik hoop ook dat dat het is, dat wil ik dmv een bloedtest bevestigd zien.
dat het voedselallergie is, is wel duidelijk, kan ook nog rundvlees zijn natuurlijk, dus daar ook op testen.
Oh wat ergquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Ouderdom.
Ze houdt niks meer binnen, ze is al een paar keer spontaan door haar poten gezakt.
Uitlaten/wandelen kan ze niet meer, ze doet haar behoefte in de achtertuin omdat de rest te ver weg is.
Het enige wat ze nog doet is in haar mand liggen, zich eruit heisen om in de buurt van mensen te gaan liggen. En weer terug de mand in.
En mijn ouders wonen niet groot, maar na die paar meter is ze uitgeput.
Ze is heel hard achteruit gegaan in nog geen 2 maanden. Die laatste 5 foto's zijn van eind april. Toen was ze nog prima in orde. Ja, oud en sneller moe. Maar zodra ze los mocht bij het water was het net een puppy.
Inderdaad! Eén keer in Italië heb ik er aan zee onder allebei mijn armen één hond genomen en ben zo ver gelopen als ik kon en heb ze toen los gelaten, ze waren allebei binnen 2.12 seconden weer terug op het strandquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
lijkt sammy wel
wel gevaarlijk dicht langs de kant komen, maar zodra hij nat wordt is ie weg
haha zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Inderdaad! Eén keer in Italië heb ik er aan zee onder allebei mijn armen één hond genomen en ben zo ver gelopen als ik kon en heb ze toen los gelaten, ze waren allebei binnen 2.12 seconden weer terug op het strand![]()
En toen we Boris (geobserdeerd door eten) alleen nog hadden hebben we zijn bakkenstandaard met eten in het midden van een vol zwembadje in de tuin gezet. WOEST was hijmaar na een half uur om het badje heen lopen en grommen is hij er tòch in gegaan
![]()
Nee, bepaald geen liefde voor water die van ons (jammer maarja).
hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie is wat dat betreft heel raar, natuurwater vindt ze te gek. Een sproeier, tuinslang, gieter of een zwembadje (denk je lief te zijn dat ze ook in de tuin even kan pootje baden en koop je een kinderbadje). Nee, daar moet ze niets van hebben.![]()
[ afbeelding ]
ow ja, kip ja! meteen meenemen. Ik heb ze in Heiloo een mailtje gestuurd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef zeeeend het volgende:
[..]
en kip ,wat daar voor moet doorgaan in ieder geval .
Een lekkere mix van groeihormonen,antibiotica en water .
Zou het ontvlooien en wormenpil ook even achterwege laten tot je duidelijkheid hebt.
ach wat sneu!! veel sterkte!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Ouderdom.
Ze houdt niks meer binnen, ze is al een paar keer spontaan door haar poten gezakt.
Uitlaten/wandelen kan ze niet meer, ze doet haar behoefte in de achtertuin omdat de rest te ver weg is.
Het enige wat ze nog doet is in haar mand liggen, zich eruit heisen om in de buurt van mensen te gaan liggen. En weer terug de mand in.
En mijn ouders wonen niet groot, maar na die paar meter is ze uitgeput.
Ze is heel hard achteruit gegaan in nog geen 2 maanden. Die laatste 5 foto's zijn van eind april. Toen was ze nog prima in orde. Ja, oud en sneller moe. Maar zodra ze los mocht bij het water was het net een puppy.
wij hebben een teken / vlooien band.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Belana het volgende:
[..]
ow ja, kip ja! meteen meenemen. Ik heb ze in Heiloo een mailtje gestuurd.
ze was al aan het krabben en toen dacht ik juist aan vlooien en heb haar behandeld![]()
Denk dus niet dat dat het is, maar de weerstand is natuurlijk wel meteen minder.
Wat doen jullie aan vlooien bestrijding?
Heb gehoord dat knoflookpoeder door het eten helpt, iemand ervaring?
Oh bah, dat vind ik echt de minst hondvriendelijke manier...quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij hebben een teken / vlooien band.
Noukie heeft een soort bonbons met knoflook en nog wat erin tegen teken/vlooien enz.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Belana het volgende:
ow ja, kip ja! meteen meenemen. Ik heb ze in Heiloo een mailtje gestuurd.
ze was al aan het krabben en toen dacht ik juist aan vlooien en heb haar behandeld![]()
Denk dus niet dat dat het is, maar de weerstand is natuurlijk wel meteen minder.
Wat doen jullie aan vlooien bestrijding?
Heb gehoord dat knoflookpoeder door het eten helpt, iemand ervaring?
bonbons met knoflook? vertel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Noukie heeft een soort bonbons met knoflook en nog wat erin tegen teken/vlooien enz.
Ben even gaan kijken wat de naam ook alweer was. Biofood.quote:
quote:
Voor Rocky gebruiken wij die ook, want hij is hartstikke allergisch voor vlooien, die pipetjes werken niet bij hem dat knoflook gebeuren niet, en alles wat we van de dierenarts hebben gekregen werkt ook niet. Het heeft gewoon 0 effect bij hem. Nu heeft hij een vlooienband om en heeft nergens last van. Geen vlooien en geen rode huid meer.. Dan vind ik dat toch een stuk hondvriendelijker..quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, dat vind ik echt de minst hondvriendelijke manier...
Belaan, bij mij krijgt alleen Karel pipetjes omdat ie allergisch is voor vlooien.
Ik probeer wel een of twee keer in de week iets van eten met knoflook te geven.
En ik check me suf![]()
Dit jaar Karel 1 teek, Chico 1 teek so far.
geweldig hequote:
Ik heb m pas sinds vanmiddag, maar ik kan hem je echt aanraden, ik had de voorloper, en die was ook heel fijn, tot ik er krassen op maakte.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:08 schreef Belana het volgende:
dat is fijn zeg! geeft ie eindelijk toe dat jij de baas bent?
Ik vind het echt mooie foto's! Ik denk er over om die camera te kopen zeg! Ik moet nodig een nieuwe namelijk!
Wat toevalligquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik vroeg nog aan haar..heb je mij niet gezien..eeh nee?
Heb je dan een Mechelse herder pup gezien?
Zij: met een oranje bandje en blauwe lijn? Daar heeft mijn zoontje foto's van gemaakt.
mooie foto die onderste, kan zo in een kinderboekquote:
Die tweede foto!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Sandor kwam vandaag bij ons op de parkeerplaats spelen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is net of hij heel hard moet lachenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Sjon trekt altijd die bovenlip zo raar op, verrekte mongol dat ie dr is
Zo cutequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op de show in Arnhem laten maken![]()
[ afbeelding ]
Die orenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een prachtige foto, alleen zonde dat de staart een beetje wegvalt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een snoepie is het toch ook zo met die reuze-oren en dat zwarte masker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan die man bij ons met die labradoodle.
Ik heel vrolijk "ah wat een leuke poedel!"
DAT IS GEEN POEDEL , DAT IS EEN LABRADOODLE
![]()
Sjappie, das een halve poedel hoor, het lijkt net een echte.
IK HEB GEEN POEDEL, IK HEB EEN LABRADOODLE, WAT DENK JE WEL!
quote:
Wat een vreselijk lief koppiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Rita, een van de honden van mijn oom.
[ afbeelding ]
Wat voor een is het, denken jullie?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan die man bij ons met die labradoodle.
Ik heel vrolijk "ah wat een leuke poedel!"
DAT IS GEEN POEDEL , DAT IS EEN LABRADOODLE
![]()
Sjappie, das een halve poedel hoor, het lijkt net een echte.
IK HEB GEEN POEDEL, IK HEB EEN LABRADOODLE, WAT DENK JE WEL!
Hij doet jachttraining met haar, ze is helemaal gericht op hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk lief koppie, en naam!
Rita
Oh het het is nu bijna een klein teddybeertje met die oogjes en mondje, wat een snoepjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:18 schreef Messina het volgende:
Ons wolkje wordt steeds mooier!![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaa mijnes ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Dandilion het volgende:
Wat is jullie favoriete beroemde hond? Mijne is en blijft Trudie van Theo en Thea. Ze is helaas al heel wat jaar er niet meer.
Ik vond lara van bassie en adriaan ook altijd wel tof, maar die haalt het idd net niet bij trudie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Dandilion het volgende:
Wat is jullie favoriete beroemde hond? Mijne is en blijft Trudie van Theo en Thea. Ze is helaas al heel wat jaar er niet meer.
Rexquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Dandilion het volgende:
Oh jaaaaaaaa Hoochquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
Tv/film hond? Hooch.Wat een lobbes.
![]()
[ afbeelding ]
Ja in principe lag dat niet in de planning.quote:
Een Rinske.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:39 schreef Belana het volgende:
en wat is het dan voor ras?
Ik hou het lekker bij mijn 2 olifanten
Rinske is officieel van mij maar woont bij m'n ouders.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:12 schreef Belana het volgende:
leuk hoor! wel druk! maar Rinske is niet van jou toch?
dus dan heb je 2 honden?
Wat spannend!quote:Op zondag 19 juni 2011 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hebben er zes op de echo gezien.
9 Juli worden de pups verwacht.
Wat stoer ziet dit eruit!quote:
Ze gaan allemaal de zee in (Mits niet te wild )quote:Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat stoer ziet dit eruit!
Gaat ie gewoon de zee in? Raak je nooit speeltjes kwijt?
Nee ,enkel naar zee.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Echt, 20 speeltjes per wandeling mee?
Ik ben blij dat die van mij buiten geen speeltjes willen.
Binnen en op de parkeerplaats bij kantoor wel, buiten kijken ze er niet naar om, dan willen ze gewoon rennen en spelen met andere honden.
Het enige waar Sjon buiten wel mee wil spelen is zn eigen riem.
Dat vind ik dan weer eng!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, met een elastiekje dat ie vindt op de grond issie evenveel in zn element
Gaat erg netjes met het elastiekje om .quote:
Nou het was levensgevaarlijk hoor, voor ik ging filmen knalde ie m een paar keer tegen zn bakkesquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Gaat erg netjes met het elastiekje om .
Hier trekken ze autobanden uit elkaar
(Morgen foto als ik hem vind )
Er zit bij jou niet zoveel gewicht achter,maar ik wil niet weten wat er gebeurt als ze met 70 centimeter tussen twee bomen door komen suizen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
20 speeltjes mee?? Jeetje.
Ik nam soms een balletje mee, maar dat doe ik ook niet meer. Wil dat ze zich gewoon met elkaar vermaken, lekker spelen. Vond het veels te irritant dat Jules dan alleen maar het balletje wilde![]()
Ik wil wel dit speeltje nog kopen, vind ik wel grappig..ze hangen graag met zn allen aan 1 speeltje![]()
http://shop.opstapmetdeho(...)afestix/Safestix.htm
en heb liever niet dat ze met takken rond gaan rennen.
What the f*ckquote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef zeeeend het volgende:
Stenen opduiken ......... hebben ze hem vroeger geleerd ,fijn voor de tandjes
Ik had me stiekem vorige week al geabonneerd op je filmpjes.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Messina het volgende:
[..]
What the f*ck
Prachtige foto's verder![]()
Ik hoop dat ik mijn hond net zo blij kan maken als die van jou eruit zien. Geldt voor de meeste honden trouwens die ik hier zie
[..]
Ik had me stiekem vorige week al geabonneerd op je filmpjes.![]()
Gewoon zelf erin gaan volgen ze wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:31 schreef Belana het volgende:
i
mooie foto's zeeeend, heerlijk dat zwemmen in zee! Moeten wij ook eens doen, eens kijken of ze dat durven
Ze komen binnenkort ook in 50cm. 70cm vind ik ook wel een beetje groot voor ze. Zijn maar ukkie's..alleen Diaz dan nietquote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Er zit bij jou niet zoveel gewicht achter,maar ik wil niet weten wat er gebeurt als ze met 70 centimeter tussen twee bomen door komen suizen.
De jongste legt het enkel af tegenover een Saluki hier in de buurt .
(Dus snijd ze de rondjes af om hem bij te houden)
Een zaag doet wonderenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze komen binnenkort ook in 50cm. 70cm vind ik ook wel een beetje groot voor ze.
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:36 schreef Messina het volgende:
Ik las op een ander forum dat stokken erg gevaarlijk kunnen zijn voor (hele enthousiaste) hondjes... Doorboorde bekkies, stukken waar in gestikt kon worden....
Maar als ik zeeeend's hond zo zie lopen voorzie ik wat die twee punten betreft geen problemen.
The dog-stick massacrequote:Op maandag 20 juni 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel voor andere honden die hij zo tegen zou komen.
Whoppa, stok in je nek of zo
Gaan de zaken zo slecht? Dat u een account op een forum moet aanmaken om uw honden te promoten?quote:Op maandag 20 juni 2011 10:46 schreef happydoodles het volgende:
[ afbeelding ]
is dat geen schattige labradoodle ?
en ze verharen ook niet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |