Wat een leuke woefjes Miss-Jones, en wat een mooie roze kleur bij de foto van Kyraquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ] mn prinsesje kyra![]()
[ afbeelding ] en ik met rambo
Bel es naar Heiloo!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:14 schreef Belana het volgende:
Noes d'r haar groeit weer terug in haar okselshet gata dus de goeie kant op!
Nu nog een dierenarts vinden die een bloedtest wil doen op allergieen
oh-oh, misschien dat ik toch wel naar Heiloo rijdt hoor, ik wil gewoon een dierenarts die achter rauw vlees voeden staat en niet zo'n watje die gekookt vlees wil geven en vooral brokken wil verkopen.
Maar Enkhuizen schijnt ook goed te zijn.
en kip ,wat daar voor moet doorgaan in ieder geval .quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef Belana het volgende:
ik hoop ook dat dat het is, dat wil ik dmv een bloedtest bevestigd zien.
dat het voedselallergie is, is wel duidelijk, kan ook nog rundvlees zijn natuurlijk, dus daar ook op testen.
Oh wat ergquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Ouderdom.
Ze houdt niks meer binnen, ze is al een paar keer spontaan door haar poten gezakt.
Uitlaten/wandelen kan ze niet meer, ze doet haar behoefte in de achtertuin omdat de rest te ver weg is.
Het enige wat ze nog doet is in haar mand liggen, zich eruit heisen om in de buurt van mensen te gaan liggen. En weer terug de mand in.
En mijn ouders wonen niet groot, maar na die paar meter is ze uitgeput.
Ze is heel hard achteruit gegaan in nog geen 2 maanden. Die laatste 5 foto's zijn van eind april. Toen was ze nog prima in orde. Ja, oud en sneller moe. Maar zodra ze los mocht bij het water was het net een puppy.
Inderdaad! Eén keer in Italië heb ik er aan zee onder allebei mijn armen één hond genomen en ben zo ver gelopen als ik kon en heb ze toen los gelaten, ze waren allebei binnen 2.12 seconden weer terug op het strandquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
lijkt sammy wel
wel gevaarlijk dicht langs de kant komen, maar zodra hij nat wordt is ie weg
haha zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:45 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Inderdaad! Eén keer in Italië heb ik er aan zee onder allebei mijn armen één hond genomen en ben zo ver gelopen als ik kon en heb ze toen los gelaten, ze waren allebei binnen 2.12 seconden weer terug op het strand![]()
En toen we Boris (geobserdeerd door eten) alleen nog hadden hebben we zijn bakkenstandaard met eten in het midden van een vol zwembadje in de tuin gezet. WOEST was hijmaar na een half uur om het badje heen lopen en grommen is hij er tòch in gegaan
![]()
Nee, bepaald geen liefde voor water die van ons (jammer maarja).
hahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie is wat dat betreft heel raar, natuurwater vindt ze te gek. Een sproeier, tuinslang, gieter of een zwembadje (denk je lief te zijn dat ze ook in de tuin even kan pootje baden en koop je een kinderbadje). Nee, daar moet ze niets van hebben.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |