Dat snuitjequote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Bengeltje het volgende:
Veel geklets te weinig foto's.
Weer er eentje tussengooit.
[ afbeelding ]
Uiterlijk hond na zwemmen, wat een schoon water is het toch.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ach natuurlijk Lush! [ afbeelding ]
Prefereren ze de Curly Wurly of de Jumping Juniper
O,o, wat is die Sjon toch ook een lekker beest!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Sjon mag elke ochtend ff lekker op commando springen onderweg naar kantoor.
Dat vindt ie wel leuk
Mss hangt ze elke wandeling met dr snoet in de bereklauw?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef miss-jones25 het volgende:
vraagje he, mijn hond die heeft sinds paar dagen, bulten op dr bek/neus. Lijkt dan wel alsof ze geprikt is ofzo, en ze trekken naar uurtje weg. maar later op de dag zitten ze er weer, en trekken ze dus weer weg. Snap er niets van.
Iemand die dit heeft gehad bij de hond ?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Onze sammy onder mn bed. hij kon er alleen niet meer onderuit aan deze kant omdat daar mn schoenen stonden
dat zou idd kunnenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss hangt ze elke wandeling met dr snoet in de bereklauw?
jah volgens mij vond hij het niet leuk dat hij er niet onderuit kon aan die kantquote:
Binnen iets van een plant staan waar ze aan kan prikken ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef miss-jones25 het volgende:
Nee want ze had het vanmorgen ook toen ik opstond zonder dat ze buiten was geweest/.
Mijn honden wel, maar die hebben geen haar.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:14 schreef miss-jones25 het volgende:
maar krijgt ze van brandnetels zulke bulten dan ? ik heb dat nog nooit gezien bij een van de andere honden die ik heb gehad namelijk.
en bereklauw ga ik ff googelen zo want die ken ik niet.
Avantis.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
Hond raakt water aan![]()
![]()
![]()
Doet ie bij ons nooit, hij is 1x op visite bij mams vriend en loopt zo door het water
Oh ik zie nu op het youtube kanaal dat ie het al eerder heeft gedaan, wat een rot zak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Ja ik heb 2 weken terug een canvas gekregen van mn vriend met Kyra en Xena, mn andere hond die ik maandje terug heb moeten laten inslapenquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Messina het volgende:
Die foto van Kyra kan zo op canvas boven de bank.
jah hij heeft ook een piepbot.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Avantis.
Sammy is trouwens erg leuk zo met dat touw en die bal. Wil alles..
De bovenste foto is prachtig!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ] mn prinsesje kyra![]()
[ afbeelding ] en ik met rambo
vandaag alweer 6 weken geledenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Belaan, hoe lang is het geleden dat jij hier was?
5 weken of zo?
Dat is dus precies die plek waar het toen zo geel was van de boterbloemen, ze hebben dat veldje laatst gemaaid, en nu staat het helemaal vol met klaprozen en kamille
Mooie hond die kyraquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef miss-jones25 het volgende:
[ afbeelding ] mn prinsesje kyra![]()
[ afbeelding ] en ik met rambo
Mijn kat (brits korthaar) heeft een graanallergie... Maar die krijgt naast jeuk ook vreselijke buikloop. Wordt dan ook helemaal sloom (maar dat kan door de buikpijn komen).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:27 schreef Belana het volgende:
[..]
vandaag alweer 6 weken geledentime flies! mooi daar!
Bij Noes lijkt het langzaam iets beter te gaan, maar over is het gekrab nog niet.
Ik "hoop" eigenlijk dat het een granenallergie is, dat is vrij makkelijk. het wordt toch lastiger als het iets anders is. Gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |