Heb je Anadolu Kasabi al geprobeerd ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef Belana het volgende:
thanks, das voor de toekomst zeker interessant! ik sla ze even op!
jongens, wat is geiten- en paardenvlees duur zegDaar schrik je van!
Morgen 5 kilo paardenvlees ophalen, a 12,50 de kilo...
Donderdag 3 kilo geitenvlees ophalen a 13,50 de kilo....
Hopelijk gaat het snel beter met Noes, als dat namelijk zo is, kan ik eerder gaan provoceren en als de klachten dan weer terugkomen weten we het zeker.
Vanmorgen heerlijk 2 uur gewandeld! Ons huis staat (wederom) te koop en we hadden meteen 2 bezichtigingen (stond gisteren op funda, gistermiddag meteen 2 afspraken gepland dus..)
Ik heb ze niet tegen kunnen houden met zwemmen maar bij thuiskomst wel Noes helemaal schoon gespoeld. De dierenarts had zoiets van: zwemmen moet kunnen, maar vanwege de huidirritatie nu wel goed schoonspoelen en afdrogen.
Cutequote:
Word hij dan wel geaccepteerd,met een nieuw luchtje ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Heilige Muis was in de was geweest , ze zijn gisteren pas weer herenigd, het was een ontroerend weerzien
Mooi beest,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zo gaat dat hier ook, er hoeft maar iets van water te zijn en ze mag los?? Dan is het ...
Woeiiiiiii spetterrrrr..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja daar haal ik mijn vlees altijd, goeie slager. ik zal eens vragen of hij ook oude geit heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Heb je Anadolu Kasabi al geprobeerd ?
Je kan ook voor oude geit vragen,ik betaal 6,50 de kilo voor oude geit .
Kiezebrink heeft ook een route in Noordholland >bezorgt over anderhalve week
Denk dat je binnen een maand je vriezer er al uit hebt :
http://www.kiezebrink.eu/index.php?pid=18&mod=dvshp&pstcode=PAA
http://www.kiezebrink.eu/index.php?pid=23
Leuk dat groene bandje! lekker fel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier zijn ze ook gek op water.. Jules altijd al, Jazz..met groene bandje, pas sinds een paar maanden.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En mn pup gaat er ook in..de oudste niet.
Hier bij de boulevard is altijd wel water, alleen de stenen vind ik wat glad en scherp.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mooi beest,
waar ga je meestal wandelen?
Wie weet van wie die hond is in de OP de tweede van links?
Machtig mooi is die
Altijd leuk die snoetjes net boven water.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier zijn ze ook gek op water.. Jules altijd al, Jazz..met groene bandje, pas sinds een paar maanden.
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En mn pup gaat er ook in..de oudste niet.
Tuurlijk wel, Chico zn kleren ruiken ook altijd naar Robijn en ze worden zelf elke week gewassen met Lush, hij vindt het extra lekker als ie es gewassen wordt die Muisquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:30 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Word hij dan wel geaccepteerd,met een nieuw luchtje ?
Ah het geluk aan het strand te wonen.. jaloers!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier bij de boulevard is altijd wel water, alleen de stenen vind ik wat glad en scherp.
Of bij het hondenstrand. Verder tja hier in de buurt is genoeg te wandelen en een mooi bos iets verderop.
Weet niet wie dat is, wel een mooie retriever.
[..]
Altijd leuk die snoetjes net boven water.
Ach natuurlijk Lush!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Chico zn kleren ruiken ook altijd naar Robijn en ze worden zelf elke week gewassen met Lush, hij vindt het extra lekker als ie es gewassen wordt die Muis
Snowfairy of Grass, net waar mn bui naar staatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ach natuurlijk Lush! [ afbeelding ]
Prefereren ze de Curly Wurly of de Jumping Juniper
mja gewicht en al is prima op orde. we geven het ook echt met matequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Je kan m beter wat appel geven dan cervelaat of ham, varkensvlees is echt een no go.
Mijnes eten wel es meloen, appel , komkommer etc.
Karel is dol op radijsjes
Hmm nooit opgelet eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Het heeft niks met gewicht te maken maar gewoon met wat wel of niet gezond is voor je hond
maar wel soms iets uit de frituur dan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Geen varkensvlees, geen chocolade, geen druiven, en niks van de nachtschadefamilie, dat zijn de dingen waar ik me aan hou.
Natuurlijk een lekkere bokworst zou ze graag willen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
maar wel soms iets uit de frituur dan ?
of dat ook niet ?
Temperamentvolle blik in die oogjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef tinoburg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgelopen week, before the attack.
(met dank aan dana)
Grappig beestjequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef tinoburg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgelopen week, before the attack.
(met dank aan dana)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wel soms iets uit de frituur dan ?
of dat ook niet ?
jah die zag ik niet in je lijsje staanquote:
de mijne eten graag appel, of komkommer oid. Gabber mag je eigenlijk niet meerekenen, die eet gewoon allesquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
hmm vriendin van mij die gaf haar honden een appel ....
geven jullie ook fruit aan de hond of niet ?
die van ons krijgt eigenlijk alleen brokken en dan ook wel wat kippenvlees, cervelaat worst, ham die dingen, maar fruit niet echt
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Messina het volgende:
Vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele gezicht is afgelebberd vandaag. Toen we binnen kwamen kwam hij ook direct naar ons toe. Ook als we "Heyyyy puppie!" zeggen terwijl we bij de ren staan, komt hij direct naar voren. De voorkeursbehandeling werpt z'n vruchten af dus
Ik noem die van mij .. nog steeds.. puppymans.. al is hij nu 8,5 maand oud.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:48 schreef Messina het volgende:
Vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mijn hele gezicht is afgelebberd vandaag. Toen we binnen kwamen kwam hij ook direct naar ons toe. Ook als we "Heyyyy puppie!" zeggen terwijl we bij de ren staan, komt hij direct naar voren. De voorkeursbehandeling werpt z'n vruchten af dus
Vind het ook moelijk hoor! Onze hond vroeger,een vuilnisbakkie is 18jaar geworden op aldi-brokken/met de pot mee eten.Nooit ziek geweest,hij had alleen giga tandsteen toen die ouder werd,dat komt denk ik wel door het eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef bianca en michael het volgende:
Over dat hele eten gedoe.... Diever (en Boris) eten gewoon met de pot mee, met aandacht dat er genoeg vleesaandeel is. En wij eten alles, dus zij ook. En is het slecht? Boris is overleden en was bijna 16 en Diever is nu 12,5 en in blakende gezondheid....
Naast met de pot mee krijgt hij wel een ruim assortiment hondenkoekjes/kluiven en heeft hij altijd Beneful brokjes staan (waar hij er 6 per dag van eet als zijn eten niet snel genoeg komt)
Nou, ik vind de vergelijking 'met de pot mee' en drank en drugs wel wat scheef vind je ook niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef zeeeend het volgende:
Keith Richards en Iggy Pop laten ook zien dat je met drank en drugs oud kan worden ,maar dat wil nog niet zeggen dat het gezond is .
Wat je ook voert ,je kent de oorsprong toch niet,of het nu brok,blik of Barf is .
Ik weet ook niet of dat hert gefokt is met alle preparaten om hem gezond te houden ,of dat hij uit het wild komt en nog nooit een aspirientje tot zich genomen heeft.
....en geen hond is gelijk,dus het is maar kijken waar hij/zij het goed op doet.
Laten we buiten beschouwing wat een eigenaar zelf aanvaardbaar vind,overgewicht bij huisdieren is 40 % .
Dat komt toch ergens vandaan.
In Nederland hebben inmiddels al één op de vijf mensen in Nederland een body mass index (BMI) die groter is dan 30 (vanaf 30 is sprake van extreem overgewicht, red.).
Zware botten of ieder pondje door het mondje ?
om tandsteen te voorkomen zorgen we wel dat hij voldoende stevige dingen krijgt (harde brokken, denta sticks) zachte dingen iets minder. Maar ook die van ons is prima op gewicht. Ze mogen tussen de 12 en de 15 kilo zijn en hij was 14 kilo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:34 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking 'met de pot mee' en drank en drugs wel wat scheef vind je ook niet?
En mijn hond(en) is (waren) ook geen grammetje te zwaar.(In tegenstelling tot ikzelf).
En ik ben dus een aanhanger van het "geloof' dat honden alles (nee, geen kilo chocolade) kunnen eten zolang het vleesaandeel dagelijks maar groot genoeg is. En dan kan dat vlees een tartaartje zijn of een geitenkop. En mijn hond heeft prima en niet veel poep, stinkt niet en is echt nooit (afkloppen) aan de diarree.
Het is een extreem voorbeeld ,dat moet ik toegeven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 06:34 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking 'met de pot mee' en drank en drugs wel wat scheef vind je ook niet?
En mijn hond(en) is (waren) ook geen grammetje te zwaar.(In tegenstelling tot ikzelf).
En ik ben dus een aanhanger van het "geloof' dat honden alles (nee, geen kilo chocolade) kunnen eten zolang het vleesaandeel dagelijks maar groot genoeg is. En dan kan dat vlees een tartaartje zijn of een geitenkop. En mijn hond heeft prima en niet veel poep, stinkt niet en is echt nooit (afkloppen) aan de diarree.
Als je zo gaat redeneren moet je zelf ook niks meer etenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:23 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Het is een extreem voorbeeld ,dat moet ik toegeven.
Wat betreft het overgewicht spreek ik over het algemeen ,
http://www.uu.nl/NL/Actue(...)liniekinUtrecht.aspx
wanneer ik dan wel honden chocolade : http://www.hondenwebshop.nl/product/details/2252
en kwispelbier kan krijgen :http://kwispelbier.nl/16/kwispelbier.html bij de reguliere dierenspeciaalzaak
maar ze geen weegschaal of een onderbouwd voedingsadvies kunnen geven word er een markt gecreëerd.
Niet dat de consument om kwispelbier vraagt.
Ten tijde van de zitkuil en de visnetten aan het plafond kreeg ik van mijn ouders een poedel.
Volgens de normen van vandaag heeft dat beest wat afgeleden,maar ik hoefde niet binnen een half uur met het terug te komen van uitlaten.(3 X daags)
Ik ken nu legio honden die een half uur per dag actief de straat op gaan.
Ja we hebben een tuin ,ik geloof daar niet in .
Tevens was de voeding over het algemeen genomen zuiverder dan vandaag de dag met al die E-nummers ,antioxidanten,kleur en geurstoffen etc.
Nederland staat op de 12 e plaats van de wereld ranglijst betreffend kanker :
http://www.jodiumtekort.n(...)eld%20ranglijst.html
Omdat we zo gezond bezig zijn,kolencentrales zijn de toekomst
Tevens was de kwaliteit van de gemiddelde hond dertig jaar geleden beter dan nu denk ik.
De wachtkamer bij de dierenarts zit op maandag altijd vol en veel met kwalen die vroeger niet of in mindere mate aanwezig waren .
Laat ik overvaccinatie en de steeds agressievere bestanddelen in vlo- en teekmiddelen maar buiten beschouwing.
Uitkomst is het zelfde,je gaat aan beide dood .quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren moet je zelf ook niks meer eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |