Wat een snoepie is het toch ook zo met die reuze-oren en dat zwarte masker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Op de show in Arnhem laten maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan die man bij ons met die labradoodle.
Ik heel vrolijk "ah wat een leuke poedel!"
DAT IS GEEN POEDEL , DAT IS EEN LABRADOODLE
![]()
Sjappie, das een halve poedel hoor, het lijkt net een echte.
IK HEB GEEN POEDEL, IK HEB EEN LABRADOODLE, WAT DENK JE WEL!
quote:
Wat een vreselijk lief koppiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:29 schreef DanseMacabre het volgende:
Rita, een van de honden van mijn oom.
[ afbeelding ]
Wat voor een is het, denken jullie?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet ineens weer denken aan die man bij ons met die labradoodle.
Ik heel vrolijk "ah wat een leuke poedel!"
DAT IS GEEN POEDEL , DAT IS EEN LABRADOODLE
![]()
Sjappie, das een halve poedel hoor, het lijkt net een echte.
IK HEB GEEN POEDEL, IK HEB EEN LABRADOODLE, WAT DENK JE WEL!
Hij doet jachttraining met haar, ze is helemaal gericht op hem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk lief koppie, en naam!
Rita
Oh het het is nu bijna een klein teddybeertje met die oogjes en mondje, wat een snoepjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:18 schreef Messina het volgende:
Ons wolkje wordt steeds mooier!![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaa mijnes ook!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Dandilion het volgende:
Wat is jullie favoriete beroemde hond? Mijne is en blijft Trudie van Theo en Thea. Ze is helaas al heel wat jaar er niet meer.
Ik vond lara van bassie en adriaan ook altijd wel tof, maar die haalt het idd net niet bij trudie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:13 schreef Dandilion het volgende:
Wat is jullie favoriete beroemde hond? Mijne is en blijft Trudie van Theo en Thea. Ze is helaas al heel wat jaar er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |