Duidelijke zaak ,is het aan jullie hoe loyaal je je opstelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef tinoburg het volgende:
Ik zal morgen even wat leuke foto's van Saarnuploaden.
En JA ze was aangelijnd.
ik heb iets gemist ?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:21 schreef Belana het volgende:
Nou, Noes is duidelijk allergisch zei de dierenarts, hoogst waarschijnlijk voedselallergie.
Ik ga nu 7 weken geiten- en paardenvlees geven met rijst, daarna oude voer geven om te kijken hoe ze reageert. Dan weer terug naar de dierenarts.
Tja, dit is zoals hij het doet, nou ja, doen we dan maar. (overigens betaal ik maar 1 consult)
Als we er maar achter komen wat het is, kunnen we ons daarop instellen.
o dat had ik wel deels mee gekregen, die rode vlek die je beschreef.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef Belana het volgende:
blijkbaar!![]()
Ze heeft nu al een paar weken jeuk, vooral in haar oksels.
Och arme ....quote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef tinoburg het volgende:
En JA ze was aangelijnd.
Wat een grote plekken bij zo'n klein hondje.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:22 schreef tinoburg het volgende:
En JA ze was aangelijnd.
Haha, geweldige fotoquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef -CRASH- het volgende:
Tja ...Wat Kopenhagen heeft. Hadden we hier eventjes ook
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd zo rot, als je hond aangelijnd is, en als er een losse hond op je af komt stormen.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo rot, als je hond aangelijnd is, en als er een losse hond op je af komt stormen.Je kunt geen kant uit. En redelijk wat honden voelen zich in het nauw gedreven omdat ze niet los zijn en besnuffeld worden.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Belana het volgende:
Noes wilde ook niet bijten maar spelen, die vond het een prachtig spel
Ik zie haar nog vreselijk kwispelend terugkomen, helemaal blij, ze had gespeeld
de trut
Ik hoop wel rauw vleesquote:Op maandag 6 juni 2011 11:21 schreef Belana het volgende:
Nou, Noes is duidelijk allergisch zei de dierenarts, hoogst waarschijnlijk voedselallergie.
Ik ga nu 7 weken geiten- en paardenvlees geven met rijst, daarna oude voer geven om te kijken hoe ze reageert. Dan weer terug naar de dierenarts.
Tja, dit is zoals hij het doet, nou ja, doen we dan maar. (overigens betaal ik maar 1 consult)
Als we er maar achter komen wat het is, kunnen we ons daarop instellen.
Triggert de stofwisseling nogal heftig,gaf ooit een geitentong (wist niet dat dat ook orgaan was )quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind orgaanvlees ook niet iets voor heel vaak eigenlijk, ik zou er niet mee begonnen zijn.
Ah gos, die koppies in de hittequote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Poseren was zinloos in die hitte![]()
[ afbeelding ]
Ik doe ook alleen maar pens een keer in de week en heel soms runderhart, maar niet meer dan 1 keer in de maand.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:06 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Triggert de stofwisseling nogal heftig,gaf ooit een geitentong (wist niet dat dat ook orgaan was )
Gelijk aan de schijt,hou nu 15 % aan en eenmaal in de week pens.
Helaas is deze dierenarts dus ook niet van het barfen. het vlees zou gekookt moeten worden, vanwege de hygiene...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:02 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik hoop wel rauw vlees
http://www.voernatuurlijk(...)815937fa63b378fff5c7
Rijst kan ook een trigger zijn,heel veel brokken worden ook met rijst gefabriceerd >lams rijst enz .
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,61720.0.html
Gezien het korte stofwisselingskanaal van een hond haalt hij echt geen voedingsstoffen uit de rijst.
je moet alleen grotere poepzakken meenemen.
De hoeveelheid aan plantaardige stoffen die een (wilde ) hond normaal eet is te verwaarlozen,
en dan is het nog gefermenteerd door de maagsappen van het prooidier .
Ze krijgen ook gasvorming van rijst >natuurlijk gistingsproces als in sake .
Ik weet niet wat je nog meer voert aan extra''s en beloningen?
kleinste koekje is hier al funest.
Ik heb zelf op een gegeven moment een lijst aangemaakt met wat er ECHT inging .
Dus elk dingetje opschrijven wat erin gaat ,als je dan na een week terugleest zie je soms zaken die kunnen triggeren .
Zijnde granen,kleurstoffen,kip of rund of wat al niet meer .
Nu zijn zeven weken wel te overbruggen maar als ze enkel op spiervlees komt te staan ,zit je wel met je calcium .
Stofwisseling regulatie kan je met orgaan aanpassen >15 % is normaal
Hebben ze nog in haar geprikt ?![]()
Wat is haar oude voer ?
aaaaahhhquote:Op maandag 6 juni 2011 18:39 schreef Messina het volgende:
Smile, and everything will be okay
[ afbeelding ]
Mooie foto Joysaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
Oh Messina wat is ie leuk![]()
![]()
Nog een foto van onze
[ afbeelding ]
Oh wauw wat een divaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:34 schreef Joysa het volgende:
Oh Messina wat is ie leuk![]()
![]()
Nog een foto van onze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |