Wat stoer ziet dit eruit!quote:
Ze gaan allemaal de zee in (Mits niet te wild )quote:Op zondag 19 juni 2011 22:25 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat stoer ziet dit eruit!
Gaat ie gewoon de zee in? Raak je nooit speeltjes kwijt?
Nee ,enkel naar zee.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Echt, 20 speeltjes per wandeling mee?
Ik ben blij dat die van mij buiten geen speeltjes willen.
Binnen en op de parkeerplaats bij kantoor wel, buiten kijken ze er niet naar om, dan willen ze gewoon rennen en spelen met andere honden.
Het enige waar Sjon buiten wel mee wil spelen is zn eigen riem.
Dat vind ik dan weer eng!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, met een elastiekje dat ie vindt op de grond issie evenveel in zn element
Gaat erg netjes met het elastiekje om .quote:
Nou het was levensgevaarlijk hoor, voor ik ging filmen knalde ie m een paar keer tegen zn bakkesquote:Op maandag 20 juni 2011 00:14 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Gaat erg netjes met het elastiekje om .
Hier trekken ze autobanden uit elkaar
(Morgen foto als ik hem vind )
Er zit bij jou niet zoveel gewicht achter,maar ik wil niet weten wat er gebeurt als ze met 70 centimeter tussen twee bomen door komen suizen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
20 speeltjes mee?? Jeetje.
Ik nam soms een balletje mee, maar dat doe ik ook niet meer. Wil dat ze zich gewoon met elkaar vermaken, lekker spelen. Vond het veels te irritant dat Jules dan alleen maar het balletje wilde![]()
Ik wil wel dit speeltje nog kopen, vind ik wel grappig..ze hangen graag met zn allen aan 1 speeltje![]()
http://shop.opstapmetdeho(...)afestix/Safestix.htm
en heb liever niet dat ze met takken rond gaan rennen.
What the f*ckquote:Op zondag 19 juni 2011 23:58 schreef zeeeend het volgende:
Stenen opduiken ......... hebben ze hem vroeger geleerd ,fijn voor de tandjes
Ik had me stiekem vorige week al geabonneerd op je filmpjes.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 00:42 schreef Messina het volgende:
[..]
What the f*ck
Prachtige foto's verder![]()
Ik hoop dat ik mijn hond net zo blij kan maken als die van jou eruit zien. Geldt voor de meeste honden trouwens die ik hier zie
[..]
Ik had me stiekem vorige week al geabonneerd op je filmpjes.![]()
Gewoon zelf erin gaan volgen ze wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 07:31 schreef Belana het volgende:
i
mooie foto's zeeeend, heerlijk dat zwemmen in zee! Moeten wij ook eens doen, eens kijken of ze dat durven
Ze komen binnenkort ook in 50cm. 70cm vind ik ook wel een beetje groot voor ze. Zijn maar ukkie's..alleen Diaz dan nietquote:Op maandag 20 juni 2011 00:32 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Er zit bij jou niet zoveel gewicht achter,maar ik wil niet weten wat er gebeurt als ze met 70 centimeter tussen twee bomen door komen suizen.
De jongste legt het enkel af tegenover een Saluki hier in de buurt .
(Dus snijd ze de rondjes af om hem bij te houden)
Een zaag doet wonderenquote:Op maandag 20 juni 2011 09:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ze komen binnenkort ook in 50cm. 70cm vind ik ook wel een beetje groot voor ze.
quote:Op maandag 20 juni 2011 10:36 schreef Messina het volgende:
Ik las op een ander forum dat stokken erg gevaarlijk kunnen zijn voor (hele enthousiaste) hondjes... Doorboorde bekkies, stukken waar in gestikt kon worden....
Maar als ik zeeeend's hond zo zie lopen voorzie ik wat die twee punten betreft geen problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |