Waarschijnlijk ligt het aan de opening uit je plug, als je een beetje kunt solderen kun je een plugje van 2 euro kopen en kijken of hij het dan wel doetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij mij is er niets te zien. Eén kant doet het niet meer. Al een paar maanden niet. Nu heb ik dus oortjes, maar dat geluid is niets vergeleken met die koptelefoon.
Waarom heb je weer een andere UI..quote:
O, dat klinkt goed. Eventjes proberen van de week.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan de opening uit je plug, als je een beetje kunt solderen kun je een plugje van 2 euro kopen en kijken of hij het dan wel doet
owjaaa.quote:
Echt, ik geniet van onze gesprekken. Ik weet niet hoe jij dit ziet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Het feit dat Klinker en ik beiden platonisch-gericht zijn maakt samenwonen erg geschikt.
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, ik geniet van onze gesprekken. Ij weet niet hoe jij dit ziet.
Eerst UI, als ik het niet ken kijk ik naar de naam.quote:
sorry schat.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand mag zijn UI veranderen, want anders komt het nooit goed met mij.
Gelukkig ben jij altijd herkenbaar met je blauwige-UI.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eerst UI, als ik het niet ken kijk ik naar de naam.
Plato. Offering solutions for a new world. *reclamegeluidje*quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.
Mobiele site, namen zijn groter dan UIquote:
Ja en jij met je baardige UIquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd herkenbaar met je blauwige-UI.
Geweldige man.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.
In ieder geval voor deze generatie ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Plato. Offering solutions for a new world. *reclamegeluidje*
Ik wou hem eigenlijk een keer veranderenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand mag zijn UI veranderen, want anders komt het nooit goed met mij.
Wat een kutleven moet je hebben zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Mobiel zie ik geen UI's, al heb ik ze aanstaan.
In deze tijden waarin oppervlakkigheid en wisselvalligheid hoogtij vieren.quote:
heb ik ook geprobeerd, maar werd niet gewaardeerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou hem eigenlijk een keer veranderen
Ik spot verandering. En na KB zo vaak gezien te hebben is het niet zo moeilijk om het op te merken.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In deze tijden waarin oppervlakkigheid en wisselvalligheid hoogtij vieren.
Op ipod laadt hij altijd wel snel genoeg voor mijquote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
UI zien op mobiel.Vertraagt het laden zowat, dus heb ik mooi uitstaan.
iPodquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op ipod laadt hij altijd wel snel genoeg voor mij
Eckte bazen hebben een oude telefoonquote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
iPod
Eckte bazen hebben een iPhone en gaan daarop FOK!ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een oude telefoonGeld kan je krijgen, door te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd die botsende U en I.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
KB heeft altijd wel een beetje hetzelfde soort UI. Ik herken het altijd meteen.
Ik wacht mijn sollicitatie afquote:
Bij mijn Albert Heijn zoeken ze nog brood-mensen. Ga daar proberen zou ik zeggen. Worden we collega's. Maar er zijn wel 4 eisen: je bent 4-20 uur p/w inzetbaar, klantvriendelijk, enthousiast en flexibel.quote:
Gesolliciteerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn Albert Heijn zoeken ze nog brood-mensen. Ga daar proberen zou ik zeggen. Worden we collega's. Maar er zijn wel 4 eisen: je bent 4-20 uur p/w inzetbaar, klantvriendelijk, enthousiast en flexibel.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
Als je een onbekende UI ziet staan, dan weet je vrijwel direct dat het KB is. Feit.
Refereren aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve als ik mn Hello Kitty heb, die refereert naar Jan.Jan
Mwoh, kijkshop staat beter op mijn CVquote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn Albert Heijn zoeken ze nog brood-mensen. Ga daar proberen zou ik zeggen. Worden we collega's. Maar er zijn wel 4 eisen: je bent 4-20 uur p/w inzetbaar, klantvriendelijk, enthousiast en flexibel.
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.Het is vlakbij een treinstation, dus makkelijk bereikbaar vanuit NH.
neequote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
Hé 'olle fapperts!
En Koekjestrommel, koffer al klaar?
Ik ben jullie zeer dankbaar, ik zou eens terug moeten kijken hoeveel ik afgelopen jaar aan AH croissantjes heb uitgegevenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Wij zorgen er tenminste voor dat jullie wat te eten hebben, op elk moment van de dag. Dus wees een beetje dankbaar, godverdomme.
Bwhehe. Ga je nog slapenquote:
Ham en kaas mag ik hopen?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben jullie zeer dankbaar, ik zou eens terug moeten kijken hoeveel ik afgelopen jaar aan AH croissantjes heb uitgegeven![]()
Dat was mijn allereerste UI.quote:
Batterijen? Paracetamol ? Muggenspul? Pincet voor glas en hout splinters ( zeer handig)quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Bwhehe. Ga je nog slapen?
Iedereen zit nu ook tegen mij aan te lullen: 'wat moet ik mee?!', 'vergeet ik niet wat?!'.
Jupquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voorpret is fijn@yosander en koekjestrommel
http://forum.fok.nl/forum/MLNquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was mijn allereerste UI.Toen postte ik maar 10 keer op een dag. Toen dacht ik uren na over één post. Toen was ik nieuw. Toen toen toen.
Nee het was doodsaai.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup!
Alleen koffer pakken is.
Nog enigszins kunnen vermaken in Frankrijk?
NEE!quote:
Haha, batterijen niet nodig en medicijnen/ehbo-kitten zorgen vrienden van me al voorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Batterijen? Paracetamol ? Muggenspul? Pincet voor glas en hout splinters ( zeer handig)
heb net een uurtje geslapen, hoop tussen 12 en 2 ook nog 2 uur te pakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Bwhehe. Ga je nog slapen?
Iedereen zit nu ook tegen mij aan te lullen: 'wat moet ik mee?!', 'vergeet ik niet wat?!'.
Nijs.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, batterijen niet nodig en medicijnen/ehbo-kitten zorgen vrienden van me al voor![]()
.
Valt reuze mee. Als het warm is, dan is hetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
NEE!
Zurige ham![]()
![]()
Roomboter![]()
Die aanbieding van 5 voor 3,- hebben ze precies in de vakantie gepland, dat was echt geniaal vorig jaar![]()
Ik vind ze zo en zo gewoon goorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Als het warm is, dan is het. Maar als het koud is, dan is het
Ik weet niet wanneer weer zo'n actie komt, maar wat ik wel weet, is dat volgende week de picolientjes in aanbieding zijn. Ook lekker. Vind ik dan.
Tegen misselijkheid.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een medicijn toch, tegen stof ofzoiets. Toch?
Waarom zoveel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind ze zo en zo gewoon goor
Vorig jaar met die aanbieding was echt machtig, hadden we met 3 boodschappentassen die hele winkel leeg gehaald
Ohja, wist ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tegen misselijkheid.
Kan heel handig zijn.
Nee, was vreselijk saaiquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup!
Alleen koffer pakken is.
Nog enigszins kunnen vermaken in Frankrijk?
Werkt goed bij mensen wie snel wagenziek worden.quote:
Oké, ik kan morgen lekker uitslapen. Eindelijk. Ben helemaal gebrokenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6:45 wekker. Voor 12en in bed liggen.
Of bij drinken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Werkt goed bij mensen wie snel wagenziek worden.
Omdat croissantjesquote:
Ik gebruik het nooit maar als het het dronkenschap kan uitstellenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of bij drinken.En dan vooral het beginstadium.
Bij mij dan.
Jammerquote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, was vreselijk saaiBen je hier morgenmiddag nog? Ja zeker?
Dus 3 boodschappentassen vol met roomboter croissants?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omdat croissantjes![]()
![]()
Heb ze niet in mijn eentje opgegeten natuurlijk, ik had nog hulp van 2 anderen
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik kan morgen lekker uitslapen. Eindelijk. Ben helemaal gebroken
Ik word altijd vrij snel misselijk van alcohol.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit maar als het het dronkenschap kan uitstellen
Morgen school ?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ben jij wakker en dan kom ik hier goedemiddag posten omdat ik pauze heb en dan slaap jij nog alles.
Nouen. Slapen is goed voor je. Uitslapen al helemaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ben jij wakker en dan kom ik hier goedemiddag posten omdat ik pauze heb en dan slaap jij nog alles.
Je zou juist blij moeten zijn dat we jullie winst opleverenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus 3 boodschappentassen vol met roomboter croissants?
Wij, als bakkers, hebben wel beters te doen dan continu bijbakken omdat mensen zoals jij zoveel inslaan
Jij
Rogier
Kaasrol
Hoezo winst? Ik zie er amper wat van terug.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zou juist blij moeten zijn dat we jullie winst opleveren
Arrogante bakkers
Jij
Liever niks doen dan 3 boodschappentassen croissants bijbakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Kaasrol het volgende:
Dan nog, je hoort gewoon je werkt te doen
Gisteren liep je nog te klagen dat je niks te doen had, het is ook nooit goed hè
Jij was die bakker anders niet hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever niks doen dan 3 boodschappentassen croissants bijbakken.
Waarheenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zusje uitzwaaien, buitenlandse reis. Asociaal vroeg
Weet je niet zeker. Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Of toch wel, maar was ik pauze houden toen jij je boodschappentassen (quote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij was die bakker anders niet hoor
Gun mij nou ook mijn pleziertje
Dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je niet zeker. Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Of toch wel, maar was ik pauze houden toen jij je boodschappentassen () met croissants vulde, dus heb je mij niet gezien.
Baas. Uitslapen en alles. Zoals eckte bazen het doen.quote:
OMG ECHTquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
OMG ECHT?!!! DAAR GA IK MORGEN OOK HEEN
!!1 LOL!1!!!
Ja.quote:
Zie, jou mag ik wel. Je geeft me veel roem, eer, respect. Kan ik niet van Kaasrol zeggen.quote:
Danku danku.quote:
Zal ik nog een keer croissantjes komen halen?quote:
Sowiesoquote:
Kom dan naar Rotterdam, jongen. Ik zal op je wachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer croissantjes komen halen?
Mijn vader is ook bakker, jwzquote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie, jou mag ik wel. Je geeft me veel roem, eer, respect. Kan ik niet van Kaasrol zeggen.
[..]
Danku danku.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was zaterdag een klant en ze had zo'n lekker luchtje op en toen twijfelde ik of ik er wat van moest zeggen of niet. En toen dacht ik: ach schijt en toen zei ik: Wat heb jij een lekker luchtje op zeg!En toen zei ze bedankt en liep ze de winkel uit.
Ze zei niet eens hoe het luchtje heette. De bitch.
Baasquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Denken dat mijn zusje echt naar Sunny Beach gaat
Jij woont in Rotterdam? Misschien ga ik het nog een keer doen ookquote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom dan naar Rotterdam, jongen. Ik zal op je wachten.
Wonen nee, werken ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woont in Rotterdam? Misschien ga ik het nog een keer doen ook
Lathaquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Welterusten, ik zie je zo in het stapelbed.
Ja, echt. Elke dag verse broodjes jwzquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh echt?Baas. Jij bent een eckte baas. Ga je hem opvolgen later? Dan worden we collega's.
We kunnen allebei beneden, maar met afstand inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]Allebei boven of beneden?
Wel op een zekere platonische afstand natuurlijk.
Impliceren dat je niet rijk wordt van broodjes bakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, echt. Elke dag verse broodjes jwz. Maar nee, ik ga hem niet opvolgen, ik ga verrektes rijk en beroemd worden en dan kom ik op TV en dan geef ik je wel een shout-out oké?
Niet zo rijk als mijn doel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je niet rijk wordt van broodjes bakken.
Dat spul heeft een naam. Het heet sperma. Moet ik het spellen?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Seks.Piemels.
Spul dat daar uitkomt.
Ugh.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Je moet het ook niet doorslikken, meisje toch!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Seks.Piemels.
Spul dat daar uitkomt.
Ugh.
Uiteraard. Gewoon praktisch. Zo'n ladder is alleen maar onhandig.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We kunnen allebei beneden, maar met afstand inderdaad.
Ja het is zo'n handige stapelbed, als jij het bovenste bed even beneden zet kan jij daar op slapen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard. Gewoon praktisch. Zo'n ladder is alleen maar onhandig.
Mooien gif.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
They see us rollin', they hatin'.
Nou dan, moet kunnen.quote:
Gast waarom neem je het serieusquote:
O, dat klinkt goed, Klink.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja het is zo'n handige stapelbed, als jij het bovenste bed even beneden zet kan jij daar op slapen.
KAN, ik moet geen risico nemen hé!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou dan, moet kunnen.
Als je overheerlijke broodjes maakt, dan word je rijk hoor. Want er is dan veel vraag naar, en dat kan dan oplopen tot veel rijkdom.
quote:
Wie gaat er nou op studiereis naar SBquote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
OMG ECHT?!!! DAAR GA IK MORGEN OOK HEEN
!!1 LOL!1!!!
Ik vergeleek het kapitaal wat ze hebben, voor de rest...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof je geen riscios neemt met Oprah uithangen.
Oh, dan is het goed. En inderdaad, niemandquote:
Op FOK! is alles schijn. In werkelijkheid ben ik verknipt.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent mooi, je karakter is mooi. Alles.
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op FOK! is alles schijn. In werkelijkheid ben ik verknipt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vergeleek het kapitaal wat ze hebben, voor de rest...
Oprah___!!! Oprah.. Gehandicapte zeehond.
Haha nee, was een een garpje uiteraardquote:Op zondag 5 juni 2011 22:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. En inderdaad, niemandNee oke, ik dacht heel even dat je het niet begreep
Hehe.
Ja. Ik snap het niet hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]______________!
Ja toch. Toch heeft Oprah het mooi voor elkaar.
Ok. Sowieso heb ik de broek al aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
In de kiem smoren. Hij is nog niet verloren.
Daar ging ik eerst ook vanuit. En toen weer nietquote:Op zondag 5 juni 2011 22:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha nee, was een een garpje uiteraard.
Jup, 17.15 met de trein naar Schiphol en vliegen iets voor half tienquote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Daar ging ik eerst ook vanuit. En toen weer niet
Maar je vertrekt toch morgenavond pas?
Eerder een kwestie van geluk om met een praatprogramma miljoenen binnen te slepen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen? Dat mens heeft het gewoon slim aangepakt.
Nee hoor. Ze zag gewoon in wat onze markt miste. Een praatprogramma dus. Toen begon het lampje te branden en vonden veel mensen het leuk. Dus ging ze ermee door. En voila: miljonair.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eerder een kwestie van geluk om met een praatprogramma miljoenen binnen te slepen.
Oké oké, betweter.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zag gewoon in wat onze markt miste. Een praatprogramma dus. Toen begon het lampje te branden en vonden veel mensen het leuk. Dus ging ze ermee door. En voila: miljonair.
Je bent zelf een praatprogrammaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Eerder een kwestie van geluk om met een praatprogramma miljoenen binnen te slepen.
Agreed!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ze doet tenminste iets nuttigs.
Uitkeringtrekkers zonder reden![]()
Mooi he. Iedereen post ook nog eens langs elkaar heen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef Etsu het volgende:
Overigens 3 gesprekken door elkaar in één topic___!
Hm okequote:Op zondag 5 juni 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup, 17.15 met de trein naar Schiphol en vliegen iets voor half tien.
Landen volgens de planning om 23.59 (lokale tijd).
Was ze niet gestopt dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ze doet tenminste iets nuttigs.
Uitkeringtrekkers zonder reden![]()
Op 20 november 2009 maakte Winfrey bekend dat zij per 9 september 2011 (precies 25 jaar later) gaat stoppen met The Oprah Winfrey Show.quote:
Opsomming aub.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We zijn het wel over meerdere dingen eens, hoor.
Doei doei.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan weg, dus ik ga ook maar want nu geen 'gesprekspartner' meer.
Welterusten liefjes.
Voor degenen die op vakantie gaan, veel plezier, geniet ervan, word lekker bruin. Alles.
Den Glade Vikingquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Naar welke club ga je dan meteen, Sander?
Veel om hem gelachen.quote:
Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat filmpje, misschien eens luisteren
We smsenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ff douchen en dan hopelijk 2.5 uur slaap pakken
Slaapzequote:Op zondag 5 juni 2011 23:04 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ff douchen en dan hopelijk 2.5 uur slaap pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |