Ik vind ze zo en zo gewoon goorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Als het warm is, dan is het. Maar als het koud is, dan is het
Ik weet niet wanneer weer zo'n actie komt, maar wat ik wel weet, is dat volgende week de picolientjes in aanbieding zijn. Ook lekker. Vind ik dan.
Tegen misselijkheid.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een medicijn toch, tegen stof ofzoiets. Toch?
Waarom zoveel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind ze zo en zo gewoon goor
Vorig jaar met die aanbieding was echt machtig, hadden we met 3 boodschappentassen die hele winkel leeg gehaald
Ohja, wist ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tegen misselijkheid.
Kan heel handig zijn.
Nee, was vreselijk saaiquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup!
Alleen koffer pakken is.
Nog enigszins kunnen vermaken in Frankrijk?
Werkt goed bij mensen wie snel wagenziek worden.quote:
Oké, ik kan morgen lekker uitslapen. Eindelijk. Ben helemaal gebrokenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
6:45 wekker. Voor 12en in bed liggen.
Of bij drinken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Werkt goed bij mensen wie snel wagenziek worden.
Omdat croissantjesquote:
Ik gebruik het nooit maar als het het dronkenschap kan uitstellenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of bij drinken.En dan vooral het beginstadium.
Bij mij dan.
Jammerquote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, was vreselijk saaiBen je hier morgenmiddag nog? Ja zeker?
Dus 3 boodschappentassen vol met roomboter croissants?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Omdat croissantjes![]()
![]()
Heb ze niet in mijn eentje opgegeten natuurlijk, ik had nog hulp van 2 anderen
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, ik kan morgen lekker uitslapen. Eindelijk. Ben helemaal gebroken
Ik word altijd vrij snel misselijk van alcohol.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit maar als het het dronkenschap kan uitstellen
Morgen school ?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ben jij wakker en dan kom ik hier goedemiddag posten omdat ik pauze heb en dan slaap jij nog alles.
Nouen. Slapen is goed voor je. Uitslapen al helemaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dan ben jij wakker en dan kom ik hier goedemiddag posten omdat ik pauze heb en dan slaap jij nog alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |