Batterijen? Paracetamol ? Muggenspul? Pincet voor glas en hout splinters ( zeer handig)quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Bwhehe. Ga je nog slapen?
Iedereen zit nu ook tegen mij aan te lullen: 'wat moet ik mee?!', 'vergeet ik niet wat?!'.
Jupquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voorpret is fijn@yosander en koekjestrommel
http://forum.fok.nl/forum/MLNquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was mijn allereerste UI.Toen postte ik maar 10 keer op een dag. Toen dacht ik uren na over één post. Toen was ik nieuw. Toen toen toen.
Nee het was doodsaai.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup!
Alleen koffer pakken is.
Nog enigszins kunnen vermaken in Frankrijk?
NEE!quote:
Haha, batterijen niet nodig en medicijnen/ehbo-kitten zorgen vrienden van me al voorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Batterijen? Paracetamol ? Muggenspul? Pincet voor glas en hout splinters ( zeer handig)
heb net een uurtje geslapen, hoop tussen 12 en 2 ook nog 2 uur te pakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Bwhehe. Ga je nog slapen?
Iedereen zit nu ook tegen mij aan te lullen: 'wat moet ik mee?!', 'vergeet ik niet wat?!'.
Nijs.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, batterijen niet nodig en medicijnen/ehbo-kitten zorgen vrienden van me al voor![]()
.
Valt reuze mee. Als het warm is, dan is hetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
NEE!
Zurige ham![]()
![]()
Roomboter![]()
Die aanbieding van 5 voor 3,- hebben ze precies in de vakantie gepland, dat was echt geniaal vorig jaar![]()
Ik vind ze zo en zo gewoon goorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Als het warm is, dan is het. Maar als het koud is, dan is het
Ik weet niet wanneer weer zo'n actie komt, maar wat ik wel weet, is dat volgende week de picolientjes in aanbieding zijn. Ook lekker. Vind ik dan.
Tegen misselijkheid.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een medicijn toch, tegen stof ofzoiets. Toch?
Waarom zoveel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind ze zo en zo gewoon goor
Vorig jaar met die aanbieding was echt machtig, hadden we met 3 boodschappentassen die hele winkel leeg gehaald
Ohja, wist ik wel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tegen misselijkheid.
Kan heel handig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |