Waarschijnlijk ligt het aan de opening uit je plug, als je een beetje kunt solderen kun je een plugje van 2 euro kopen en kijken of hij het dan wel doetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij mij is er niets te zien. Eén kant doet het niet meer. Al een paar maanden niet. Nu heb ik dus oortjes, maar dat geluid is niets vergeleken met die koptelefoon.
Waarom heb je weer een andere UI..quote:
O, dat klinkt goed. Eventjes proberen van de week.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan de opening uit je plug, als je een beetje kunt solderen kun je een plugje van 2 euro kopen en kijken of hij het dan wel doet
owjaaa.quote:
Echt, ik geniet van onze gesprekken. Ik weet niet hoe jij dit ziet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Het feit dat Klinker en ik beiden platonisch-gericht zijn maakt samenwonen erg geschikt.
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, ik geniet van onze gesprekken. Ij weet niet hoe jij dit ziet.
Eerst UI, als ik het niet ken kijk ik naar de naam.quote:
sorry schat.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand mag zijn UI veranderen, want anders komt het nooit goed met mij.
Gelukkig ben jij altijd herkenbaar met je blauwige-UI.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eerst UI, als ik het niet ken kijk ik naar de naam.
Plato. Offering solutions for a new world. *reclamegeluidje*quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.
Mobiele site, namen zijn groter dan UIquote:
Ja en jij met je baardige UIquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd herkenbaar met je blauwige-UI.
Geweldige man.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.
In ieder geval voor deze generatie ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Plato. Offering solutions for a new world. *reclamegeluidje*
Ik wou hem eigenlijk een keer veranderenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand mag zijn UI veranderen, want anders komt het nooit goed met mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |