Waarschijnlijk ligt het aan de opening uit je plug, als je een beetje kunt solderen kun je een plugje van 2 euro kopen en kijken of hij het dan wel doetquote:Op zondag 5 juni 2011 22:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bij mij is er niets te zien. Eén kant doet het niet meer. Al een paar maanden niet. Nu heb ik dus oortjes, maar dat geluid is niets vergeleken met die koptelefoon.
Waarom heb je weer een andere UI..quote:
O, dat klinkt goed. Eventjes proberen van de week.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het aan de opening uit je plug, als je een beetje kunt solderen kun je een plugje van 2 euro kopen en kijken of hij het dan wel doet
owjaaa.quote:
Echt, ik geniet van onze gesprekken. Ik weet niet hoe jij dit ziet.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Het feit dat Klinker en ik beiden platonisch-gericht zijn maakt samenwonen erg geschikt.
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt, ik geniet van onze gesprekken. Ij weet niet hoe jij dit ziet.
Eerst UI, als ik het niet ken kijk ik naar de naam.quote:
sorry schat.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand mag zijn UI veranderen, want anders komt het nooit goed met mij.
Gelukkig ben jij altijd herkenbaar met je blauwige-UI.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Eerst UI, als ik het niet ken kijk ik naar de naam.
Plato. Offering solutions for a new world. *reclamegeluidje*quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.
Mobiele site, namen zijn groter dan UIquote:
Ja en jij met je baardige UIquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij altijd herkenbaar met je blauwige-UI.
Geweldige man.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind ze ook erg aangenaam. Plato maakt het mogelijk.
In ieder geval voor deze generatie ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Plato. Offering solutions for a new world. *reclamegeluidje*
Ik wou hem eigenlijk een keer veranderenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
Dus niemand mag zijn UI veranderen, want anders komt het nooit goed met mij.
Wat een kutleven moet je hebben zeg.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
Mobiel zie ik geen UI's, al heb ik ze aanstaan.
In deze tijden waarin oppervlakkigheid en wisselvalligheid hoogtij vieren.quote:
heb ik ook geprobeerd, maar werd niet gewaardeerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik wou hem eigenlijk een keer veranderen
Ik spot verandering. En na KB zo vaak gezien te hebben is het niet zo moeilijk om het op te merken.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In deze tijden waarin oppervlakkigheid en wisselvalligheid hoogtij vieren.
Op ipod laadt hij altijd wel snel genoeg voor mijquote:Op zondag 5 juni 2011 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
UI zien op mobiel.Vertraagt het laden zowat, dus heb ik mooi uitstaan.
iPodquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op ipod laadt hij altijd wel snel genoeg voor mij
Eckte bazen hebben een oude telefoonquote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
iPod
Eckte bazen hebben een iPhone en gaan daarop FOK!ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben een oude telefoonGeld kan je krijgen, door te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd die botsende U en I.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
KB heeft altijd wel een beetje hetzelfde soort UI. Ik herken het altijd meteen.
Ik wacht mijn sollicitatie afquote:
Bij mijn Albert Heijn zoeken ze nog brood-mensen. Ga daar proberen zou ik zeggen. Worden we collega's. Maar er zijn wel 4 eisen: je bent 4-20 uur p/w inzetbaar, klantvriendelijk, enthousiast en flexibel.quote:
Gesolliciteerd.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn Albert Heijn zoeken ze nog brood-mensen. Ga daar proberen zou ik zeggen. Worden we collega's. Maar er zijn wel 4 eisen: je bent 4-20 uur p/w inzetbaar, klantvriendelijk, enthousiast en flexibel.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
Als je een onbekende UI ziet staan, dan weet je vrijwel direct dat het KB is. Feit.
Refereren aan.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve als ik mn Hello Kitty heb, die refereert naar Jan.Jan
Mwoh, kijkshop staat beter op mijn CVquote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mijn Albert Heijn zoeken ze nog brood-mensen. Ga daar proberen zou ik zeggen. Worden we collega's. Maar er zijn wel 4 eisen: je bent 4-20 uur p/w inzetbaar, klantvriendelijk, enthousiast en flexibel.
Jaquote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.Het is vlakbij een treinstation, dus makkelijk bereikbaar vanuit NH.
neequote:Op zondag 5 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
Hé 'olle fapperts!
En Koekjestrommel, koffer al klaar?
Ik ben jullie zeer dankbaar, ik zou eens terug moeten kijken hoeveel ik afgelopen jaar aan AH croissantjes heb uitgegevenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:26 schreef Etsu het volgende:
Wij zorgen er tenminste voor dat jullie wat te eten hebben, op elk moment van de dag. Dus wees een beetje dankbaar, godverdomme.
Bwhehe. Ga je nog slapenquote:
Ham en kaas mag ik hopen?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben jullie zeer dankbaar, ik zou eens terug moeten kijken hoeveel ik afgelopen jaar aan AH croissantjes heb uitgegeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |