Zal ik nog een keer croissantjes komen halen?quote:
Sowiesoquote:
Kom dan naar Rotterdam, jongen. Ik zal op je wachten.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zal ik nog een keer croissantjes komen halen?
Mijn vader is ook bakker, jwzquote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie, jou mag ik wel. Je geeft me veel roem, eer, respect. Kan ik niet van Kaasrol zeggen.
[..]
Danku danku.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er was zaterdag een klant en ze had zo'n lekker luchtje op en toen twijfelde ik of ik er wat van moest zeggen of niet. En toen dacht ik: ach schijt en toen zei ik: Wat heb jij een lekker luchtje op zeg!En toen zei ze bedankt en liep ze de winkel uit.
Ze zei niet eens hoe het luchtje heette. De bitch.
Baasquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Denken dat mijn zusje echt naar Sunny Beach gaat
Jij woont in Rotterdam? Misschien ga ik het nog een keer doen ookquote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom dan naar Rotterdam, jongen. Ik zal op je wachten.
Wonen nee, werken ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woont in Rotterdam? Misschien ga ik het nog een keer doen ook
Lathaquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Denken dat mijn zusje echt naar Sunny Beach gaat
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Welterusten, ik zie je zo in het stapelbed.
Ja, echt. Elke dag verse broodjes jwzquote:Op zondag 5 juni 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh echt?Baas. Jij bent een eckte baas. Ga je hem opvolgen later? Dan worden we collega's.
We kunnen allebei beneden, maar met afstand inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]Allebei boven of beneden?
Wel op een zekere platonische afstand natuurlijk.
Impliceren dat je niet rijk wordt van broodjes bakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, echt. Elke dag verse broodjes jwz. Maar nee, ik ga hem niet opvolgen, ik ga verrektes rijk en beroemd worden en dan kom ik op TV en dan geef ik je wel een shout-out oké?
Niet zo rijk als mijn doel.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je niet rijk wordt van broodjes bakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |