Je zou juist blij moeten zijn dat we jullie winst opleverenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus 3 boodschappentassen vol met roomboter croissants?
Wij, als bakkers, hebben wel beters te doen dan continu bijbakken omdat mensen zoals jij zoveel inslaan
Jij
Rogier
Kaasrol
Hoezo winst? Ik zie er amper wat van terug.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je zou juist blij moeten zijn dat we jullie winst opleveren
Arrogante bakkers
Jij
Liever niks doen dan 3 boodschappentassen croissants bijbakken.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:40 schreef Kaasrol het volgende:
Dan nog, je hoort gewoon je werkt te doen
Gisteren liep je nog te klagen dat je niks te doen had, het is ook nooit goed hè
Jij was die bakker anders niet hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever niks doen dan 3 boodschappentassen croissants bijbakken.
Waarheenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zusje uitzwaaien, buitenlandse reis. Asociaal vroeg
Weet je niet zeker. Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Of toch wel, maar was ik pauze houden toen jij je boodschappentassen (quote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij was die bakker anders niet hoor
Gun mij nou ook mijn pleziertje
Dat weet ik wel hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je niet zeker. Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Of toch wel, maar was ik pauze houden toen jij je boodschappentassen () met croissants vulde, dus heb je mij niet gezien.
Baas. Uitslapen en alles. Zoals eckte bazen het doen.quote:
OMG ECHTquote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
OMG ECHT?!!! DAAR GA IK MORGEN OOK HEEN
!!1 LOL!1!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |